Διαφήμιση στο Facebook ή στη Google?

Ποια η διαφορά ανάμεσα στις διαφημίσεις Facebook και διαφημίσεις Google?

Εάν έχεις μια επιχείρηση, τότε είναι λογικό να θέλεις να γνωρίζουν την ύπαρξή της όσο το δυνατόν περισσότεροι άνθρωποι.

Παρόλα αυτά είναι πολύ συχνό φαινόμενο, οι επαγγελματίες να επενδύουν στη δημιουργία ενός προϊόντος ή ενός website και αφού όλα είναι έτοιμα να μην κάνουν το πιο σημαντικό! να το διαφημίσουν ώστε να γνωρίζουν την ύπαρξή του οι μελλοντικοί πελάτες.

2 είναι τα βασικά εργαλεία που έχουν στη διάθεσή τους οι επαγγελματίες για να διαφημιστουν στον ψηφιακό κόσμο: τις διαφημίσεις google και τις διαφημίσεις facebook.

Ποιά όμως η βασική διαφορά ανάμεσα στα 2 αυτά μέσα?

Οι διαφημίσεις google εμφανίζονται στη σελίδα της google στην περίπτωση που κάποιος κάνει μια συγκεκριμένη αναζήτηση.

Για παράδειγμα εάν έχεις ένα ξενοδοχείο στην Αθήνα, μπορείς να εμφανίσεις τη διαφήμιση σου όταν ένας χρήστης πληκτρολογήσει στη google “φτηνα ξενοδοχεία το κέντρο της Αθήνας”.

Όταν συμβεί αυτό, θα εμφανιστεί η διαφήμισή σου πάνω από όλα τα υπόλοιπα αποτελέσματα και θα πληρώσεις ένα ποσό για κάθε κλικ που παίρνεις – δλδ κάθε φορά που ο χρήστης πατάει στη διαφήμιση και πηγαίνει στην ιστοσελίδα σου.

Αντιθέτως, στις διαφημίσεις Facebook η διαδικασία είναι τελείως διαφορετική.

Εκεί, επιλέγεις ένα συγκεκριμένο κοινό με κάποιες ιδιότητες, για παράδειγμα φύλο, ηλικία, ενδιαφέροντα κτλ, και αφού ενεργοποιήσεις τη διαφήμιση σου, αυτή εμφανίζεται ανάμεσα στο κοινό αυτό στις αναρτήσεις των φίλων του.

Ας γυρίσουμε στο παράδειγμα του ξενοδοχείου!.

Όπως είδαμε, η διαφήμιση της google εμφανίζεται πάνω από όλα τα αποτελέσματα όταν κάποιος χρήστης αναζητήσει “ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας.

Εάν τρέχαμε διαφημίσεις Facebook, τότε δεν προυπάρχει κάποια αναζήτηση. Η δημοσιεύση μας θα εμφανιστεί μεν σε ανθρώπους που μέσω της στόχευσης έχουμε θεωρήσει οτι θα ενδιαφερθούν ενδεχομένως για την υπηρεσίας μας, αλλα το πιο πιθανό ειναι οτι εκείνη την στιγμή που θα δουν την δημοσίευση δεν ψάχνουν κάτι τέτοιο. Κάτα κάποιο τρόπο η διαφήμιση στο facebook μοιαζεί με την διαφήμιση στην τηλεόραση, όντας όμως εξαιρετικά πιο φθηνή.

Ακριβώς όπως βλέπεις τηλεόραση για να δεις κάτι που σε ενδιαφέρει και ξαφνικά εμφανίζεται μια διαφήιση. Δεν σημαίνει οτι ο άνθρωπος αυτός θα παει να αγοράσει εκείνη την στιγμή. Αλλα θα γνωρίζει πλέον και θα θυμάται το μήνυμα μας .Και αν το δει πάνω απο μια φορά ακόμα καλύτερα

Η βασική λοιπον διαφορά των δύο μέσων ειναι:

Η διαφήμιση μέσω google απαντάει σε ένα ερώτημα – η ανάγκη για την υπηρεσία προυπάρχει και όταν ο χρήστης ψάχνει, εμφανίζεται αυτή η απάντηση μέσω της διαφήμισής σου.

Η διαφήμιση μέσω Facebook βοηθάει στην γνωστοποίηση της ύπαρξης της υπηρεσίας σου. Περισσότεροι άνθρωποι μαθαίνουν το τι προσφέρεις, και ΟΤΑΝ το χρειαστούν είναι πιθανό να απευθυνθούν σε εσένα για τη λύση του προβλήματος του ή της αναγκης τους.

Τι πρέπει να κάνω?

Τα δύο μέσα google & Facebook προσφέρουν μεγάλες δυνατότητες εξεύρεσης νέων πελατών. Τα δύο μέσα πρέπει να χρησιμοποιούνται μαζί. Μην αποκλείεις τη χρήση ενός από τα δύο μέσα.

Διέθεσε ένα ποσό και για τα 2, και δες ποιο φέρνει μεγαλύτερα αποτελέσματα. Χρησιμοποίησε το facebook για να γνωστοποιήσεις την υπηρεσία σου και ας μη φέρει πωλήσεις άμεσα. Την ίδια στιγμή ενεργοποίησε διαφημίσεις στη google καθώς υπάρχουν πολλοί άνθρώποι εκει μέξω που ψάχνουν την υπηρεσία σου και μπορείς άμεσα να εμφανιστείς μπροστά τους και να τους καλέσεις στην ιστοσελίδα σου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *