10 συχνά λάθη στο Online Marketing

Σίγουρα κάνεις ένα η περισσότερα απο τα παρακάτω λάθη!

Πάμε στοίχημα οτι κάνεις αρκετά απο τα ακόλουθα λάθη στην επιχειρηματική σου καθημερινότητα?

Δεν υπάρχει κανένας σε αυτόν τον κόσμο, ο οποίος επιχειρεί και δεν κάνει λάθη.  Κάθε μέρα!

Και ειδικά στο κομμάτι του Μάρκετινγκ, που αποτελεί πηγή ζωής για κάθε επιχειρηματική προσπάθεια, τα πράγματα δεν είναι πάντα απλά και ξεκάθαρα.

Το σημαντικότερο ωστόσο είναι η αναγνώριση των λαθών και η προσπάθεις να τα διορθώσεις.

Ποτέ δεν είναι αργά να ξεκινήσεις να αλλάζεις πράγματα. Γιατί οσο μένεις σε αυτά που ήδη κάνεις, τα αποτελέσματα θα είναι ίδια

 

  1. Έλειψη πλάνου και συνέπειας

Αυτό είναι ίσως και το πιο συχνό λάθος. Ίσως δεν υπάρχει πιο σημαντικότερος παράγοντας για την επιτυχία οποιουδήποτε Μάρκετινγκ πλάνου απο την συνέπεια.

Ακόμα και η πιο επιτυχημένη καμπάνια δεν σημαίνει τίποτα αν δεν έχει συνέχεια, Αν δεν αποτελέι στοιχείο ενός ολοκληρωμένου πλάνου.

Θυμήσου οτι στόχος του Μάρκετινγκ είναι να χτίσουμε μια σχέση με το κοινό που μας ενδιαφέρει και όχι να καταφέρουμε να πουλήσουμε εκείνη τη στιγμή κάτι.

 

  1. Χρησιμοποιήση των Social Media σπαροδικά και μόνο για πώληση

Έχουμε ξαναπεί οτι ο κόσμος βομβαρδίζεται κυριολεκτικά απο μηνύματα, προσφορές, κενές πολλές φορές υποσχέσεις.

Είναι επιφυλακτικός και φιλτράρει οτιδήποτε δέχεται πολύ περισσότερο απο παλίοτερα.

Με σπαροδικές δημοσιεύσεις όποτε το θυμόμαστε ή προλαβαίνουμε και μόνο για να πουλήσουμε κάτι ή να επικοινωνήσουμε μια προσφορά, δεν ωφελεί σε κάτι.

Γίνε δημιουργικός, κράτα μια σταθερή συχνότητα και εκμεταλεύσου τις πολλές δυνατότητες που σου δίνουν το Instagram & το facebook. Δωρεάν!

 

  1. Δεν χρησιμοποιούν τη δύναμη του βίντεο

Τίποτα δεν είναι πιο αποτελεσματικό αυτή τη στιγμή στον κόσμο των social media στο να κερδίζει την προσοχή του κόσμου και να προκαλεί αλληλεπίδραση απο το βίντεο.

Φυσικά και αυτό χρειάζεται να ακολουθεί συγκεκριμένους κανόνες προκειμένου να έχει νόημα.

Επικοινώνησε όσα έχεις να πεις με βίντεο. Μια προσφορά, παρουσίασε κάποιο προιον η υπηρεσία σου, ή μίλα για κάτι που έχεις γνώση.  Χτίσε τη σχέση με το κοινό σου.

 

  1. Δεν μετρούν τα αποτελέσματα των ενεργειών τους

Πόσα χρήματα ξόδευσες σε μάρκετινγκ τον τελευταίο χρόνο? Τι αποτέλεσμα και πωλήσεις σου έφεραν?

Πόσο σου κοστίζει κάθε επίσκεψη στο website σου?  Πόσοι απο τους επισκέπτες σου τελικά εκδήλωσαν ενδιαφέρον για πώληση? Πόσο σε συμφέρει να ξοδεύσεις για να φέρεις έναν καινούριο πελάτη?

Αν δεν μπορείς να δώσεις απάντηση σε όλα αυτά, που ουσιαστικά πρόκειται για το λεγόμενο ROI σου (return on investment) δεν θα μπορέσεις να καθορίσεις το ποσό που μπορείς να ξοδεύσεις σε Μάρκετινγκ και το πλάνο που θα θέσεις σε λειτουργία.

Όλα ξεκινούν απο την στοχοθέτηση και την μέτρηση του.

 

  1. Λανθασμένη Στόχευση κοινού

Ποιόν στοχέυεις όταν κάνεις μια online marketing καμπάνια? Όλους όσους ακολουθούν τις σελίδες σου στα Social Media?

Είσαι σίγουρος οτι αυτοί δεν είναι απλά οι φίλοι σου και άνθρωποι που σε ακολουθολυν απλά χωρίς ουσιαστικά να έχουν αγοραστική πρόθεση?

Όλους όσους ζουν στην Αθήνα? Με ποιά ενδιαφέροντα?

Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ξεκάθαρα. ποιούς αφορούν αυτά που έχουμε να πούμε, ποιο γκρουπ ανθρώπων έχει περισσότερες πιθανοτητες να αγοράσει απο εμάς και φυσικά να επαναπροσδιορίζουμε συχνά το κοινό μας. Όσο πιο συγκεκριμένα ορίζουμε το κοινό μας τόσο περισσότερη επιτυχία θα έχουν οι ενέργειες Μάρκετινγκ.

 

  1. Έλειψη blog

Πολύς κόσμος το θεωρεί είτε περιττό είτε δεν μπορεί να βρει χρόνο να δημιουργήσει περιεχόμενο σε σταθερή συχνότητα.

Η δημιουργία ενός Blog έχει 2 πολυ βασικά οφέλη. Μας βοηθάει σταδιακά στις αναζητήσεις της Google ώστε να αναρριχηθούμε ψηλότερα σε σχετικές λέξεις κλειδιά και χτίζει τη σχέση μας με το κοινό μας. Ουσιαστικά αποκτάμε συνέχεια περισσότερη αυθεντία στο θέμα για το οποίο μιλάμε και δίνουμε αξία και γνώση.

Επίσης αποτελούν εξαιρετικό περιεχόμενο για να το μοιραστείς στα social media

 

  1. Δημιουργείς περιεχόμενο αλλά δεν το προωθείς

To περιεχομενο είναι ο Βασιλιάς του Online Marketing. Blog posts, video, podcasts, live videos, κτλ.

Όλα αυτά βοηθούν πολύ και αρκετός κόσμος τα κάνει. Ωστόσο η επιτυχία του περιεχομένου κρίνεται στη διανομή του.

Τι αξία έχει το καλύτερο άθρο ή ένα εξαιρετικό βιντεο αν δεν το δει το κοινό που μας ενδιαφέρει?

Επικεντρώσου 20% στη δημιουργία του περιεχομέμου και 80% στο πως θα το διανείμεις. Μέσω social media, μέσω email ή διαφημίσεων.

 

  1. Το website δεν καλύπτει τις προσδοκίες του επισκέπτη

 

Ακόμα και αν έχουμε μια πετυχημένη καμπάνια που φέρνει την κίνηση στο website μας, αν αυτό αδυνατεί να καλύψει τις προσδοκίες του χρήστη, έχουμε αποτύχει.

Αν π΄χ είναι αργό όταν φορτώνει, αν η επικοινωνία είναι δυσνόητη, αν τα μενού μπερδεύουν τον χρήστη. 80% των επισκεπτών των website το εγκαταλείπουν γιατί δεν βρίσκουν αυτό που έψαχναν ή περίμεναν να βρούν.

 

  1. Θεωρούν οτι το ΕMAIL MARKETING είναι ξεπερασμένο

Το email Marketing δεν είναι ξεπερασμένο όπως λαθασμένα πιστεύει αρκετός κόσμος.  Το email Marketing παραμένει ίσως το πιο αποδοτικό εργαλείο όσον αφορά το conversion όταν φυσικά γίνεται σωστά και με την κατάλληλη στρατηγική.

Φυσικά προυποθέτει να έχουμε μια βάση δεδομένων ήδη, και για μέχρι έναν αρκετά μεγάλο αριθμό emails, Το ROI του είναι ψηλότερο απο κάθε άλλη Marketing ενέργεια. Βρες την επικοινωνία που δουλεύει για το κοινό σου, τον τύπο emails, την κατάλληλη συχνότητα, την σωστή αναλογία πώλησης και επικοινωνίας περιεχομένου.

 

  1. Δεν ασχολούνται με το SEO

Tίποτα δεν φέρνει περισσότερο traffic σε ενα website, απο τις αναζητήσεις της Google. Και κανείς δεν βρίσκει ένα website που είναι στη δεύτερη σελίδα της Google. Προκειμένου να βρίσκεσαι εκεί χωρίς να ξοδεύσεις μια περισουσία σε διαφημίσεις Google.

Χρειαζόμαστε να βελτιστοποιήσουμε το website μας όσον αφορά τα keywords και τις φράσεις που το κοινό που μας ενδιαφέρει χρησιμοποιεί για να πάρει απαντήσεις, στην αναζήτηση της Google. 93% των Online επισκέψεων ξεκινούν απο μια αναζήτηση, 75% αυτών δεν φτάνουν ποτέ στη δεύτερη σελίδα της Google, και σχεδόν το 80% των χρηστών αγνοούν τις διαφημίσεις της Google.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.