Χρείαζεται το Instagram για την επιχείρηση σου?
To Instagram μόλις πρόσφατα ξεπέρασε του 800 εκατομμυρια μηνιαίους χρήστες παγκοσμίως και διαθέτει μακράν το πιο engaged κοινό απο τα υπόλοιπα social media, συμπεριλαμβανομένου του Facebook & του Twitter.
Όταν λέμε engaged εννοούμε τη συχνότητα επισκέψεων στην πλατφόρμα, τον αριθμό likes και comments που προκαλούν τα posts απο τους χρήστες και τα brands.
Παράλληλα ο ανταγωνισμός για τις επιχειρήσεις είναι ακόμα μικρότερος και αυτό απο μόνο του αποτελέι ευκαιρία γία όσους καταφέρουν να κάνουν συγκεκριμένα πράγματα σωστά, πρωτότυπα και με συνέπεια.
Το μεγαλύτερο engagement του κοινού δίνει την ευκαιρία στα brands να αλληλεπιδράσoyn με ένα πιο στοχευμένο και με μεγαλύτερη προσοχή κοινό χωρίς τον θόρυβο του Facebook.
Σας παρουσιάζουμε τους 7 τρόπους να αξιοποιήσετε αυτό το μέσο.
1. Δείχτε τι κάνετε σαν επιχείρηση με δημιουργικό τρόπο.
Επικεντρωθείτε στη λύση που προσφέρετε σαν προϊόν ή υπηρεσία.
Στο Instagram είναι σημαντικό να προσφέρουμε αξία στους followers μας, και να το κάνουμε και με όμορφο, δημιουργικό τρόπο.
Το κυρίαρχο μέσω είναι η εικόνα και αυτό κάνει όλη τη διαφορά πάντα. Αν εχεις μια επιχείρηση που προσφέρει υπηρεσίες και όχι προϊόντα, δείξε τι κάνεις για να προσφέρεις τις υπηρεσίες σου. Τι δουλεία γίνεται πίσω απο το τελικό αποτέλεσμα που βλέπει ο πελάτης. Θυμήσου οτι μπορείς να μοιραστείς εικόνα ή εικόνες και βίντεο μέχρι 1 λεπτο.
2. Instagram Stories.
Μια πρόσφατη σχετικά λειτουργία που καλύπτει όλη την οθόνη του κινητου και διαρκεί μόνο 24 ώρες.
Οι περισσότερες επιχειρήσεις τα χρησιμοποιούν για να δώοσυν μια πιο κοντινη μάτια στο τι κάνουν στην καθημερινοτητα τους
Τα stories εχουν τα εξής πλεονεκτήματα:
• Διαθέτουν φίλτρα που μπορούν να δώσουν μια πιο fun διασταση στις δημοσιευσεις σου
• Λειτουργίες boomerang και rewind όπως και live video
• Χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα hashtags και locations μπορείς να εμφανιστείς σε περισσότερα μέρη.
3. Ξεκνήστε με ένα κατατοπιστικό και περιεκτικό, ιδανικά πρωτότυπο κείμενο στο profile σας.
Ιδανικά θέλουμε ένα ξεκάθαρο μήνυμα που περιγράφει τον λόγο υπαρξης σου και θελουμε να κινήσουμε την περιέργεια του κοινού, ώστε είτε να επισκεφθεί το website μας είτε να μας ακολουθήσει. Τις περισσότερες φορές είναι αυτό που βλέπει κάποιος τα πρώτα δευτερόλεπτα που θα συναντήσει το profile μας.
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα μόνο Link, αλλα αν θέλεις να χρησιμοποιήσεις περισσότερα μπορείς να δοκιμάσεις την υπηρεσία linktree που είναι δωρεάν,
4. Κάντε έρευνα για τα hashtags που χρειάζεστε προκειμένου να:
• Aυξήστε την απήχηση των δημοσιεύσεων σας
• Να στοχεύσετε το κατάλληλο κοινό
• Να δημιουργήσετε τα δικά σας hashtags που θα καλούν τον κόσμο να συμμετέχει σε κάτι. Έναν διαγωνισμό, ένα κίνημα, μια πρωτοβουλία.
5. Συνεργαστείτε με άλλα accounts και αναφέρετε κόσμο απο το κοινό σας.
Mε αυτόν τον τρόπο αξιοποιείτε το κοινό άλλων λογαριασμών αλλά και αυτό των ανθρώπων που ήδη σας ακολουθούν. Αν για παράδειγμα είστε καφετέρια ή γυμαστήριο μπορείτε να επιβραβεύσετε με αυτόν τον τρόπο τους πιο πιστούς και συχνούς σας πελάτες.
6. Χρησιμοποιήστε τα Instagram ads για να αυξήσετε την απήχηση σας εντελώς στοχευμένα βάση δημογραφικών στοιχείων και ενδιαφερόντων.
Όπως ακριβώς και στο Facebook, το Instagram, σου δίνει τη δυνατότητα να στοχεύσεις το κοινό που σε ενδιαφέρει και να τρέξεις κάποιες καμπάνιες ώστε να αυξήσεις την απήχηση των δημοσιεύσεών σου.
7. Αλληλεπιδράστε με το κοινό σας.
Κάντε like, ακολουθήστε κόσμο που πιστέυετε οτι ενδιαφέρεται για αυτό που κάνετε, σχολιάστε άλλες δημοσιέυσεις και πολύ σημαντικό. Απάντησε σε όσου απευθύνονται σε σένα. Δημιουργείστε έτσι μια ενεργή κοινότητα σταδιακά και όχι ένα αδιάφορο κοινό.
8. Αναλύστε την πρόοδό σας.
Ποτέ δεν θα ξέρεις τι δουλεύει και τι όχι, τι πρέπει να αλλάξεις και τι όχι αν δεν μετράτε τα αποτελέσματα του πλάνου σου.
Επικεντρώσου σε συγκεκριμένες μετρήσεις και κατέγραψε πιστά metrics όπως: Engagement rate, followers increase, κτλ.