Υπάρχει λόγος να κάνεις Email Marketing το 2019?
Πολυς κόσμος αναρωτίεται. Με όλα τα online προωθητικα εργαλεία που υπάρχουν το 2019 διαθέσιμα (Facebook ads, Instagram Ads, Twitter ads, FACEBOOK PAGE, ΚΤΛ) χρειάζομαι το email marketing?
NAI
Παμε να δούμε τους λόγους που κάνουν το email marketing επίκαιρο και το 2019
-
Tα e-mail ήταν, είναι και θα είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να επικοινωνήσεις με το κοινό που έχει επιλέξει να μοιραστεί αυτο το προσωπικό στοιχείο μαζί σου.
To 91% των καταναλωτών δέχονται e-mails απο brands. Είναι επιλογή του χρήστη σε αντίθεση με τις περισσότερες διαφημίσεις που εμφανίζονται στο facebook ή σε διάφορα websites.
-
Είναι αποκλειστικά το δικό σας μέσο επικοινωνίας.
Ακόμα και αν το Facebook ;η το Instagram κλείσουν άυριο, Τα emails που έχετε συλλέξει είναι δικά σας. Μπορέιτε να συνεχίσετε να επικοινωνείτε με το κοινό σας, να μοιράζεστε τα νέα σας, να δίνετε αξία με προσφορές ή χρήσιμη γνώση. Το συγκεκριμένο μέσο σας καθιστά ανεξάρτητους απο τις οποιεσδήποτε αλλαγές επιθυμήσει να κάνει οποιαδήποτε social πλατφόρμα.
-
Aκόμα και σήμερα την υψηλότερη αποτελεσματικότητα σε click through rate & conversion rate απο οποιοδήποτε άλλο μέσο.
Πάνω απο το 25% των παγκοσμίων αγορών σε online επίπεδο οφείλονται στο email marketing ακόμα και σήμερα. Σε όποιες κατηγορίες και αν κοιτάξουμε θα δούμε παρόμοια στατιστικά.
-
Είναι εύκολα μετρήσιμο.
Οι περισσότερες πλατφόρμες μαζικής αποστολής emails δίνουν τη δυνατότητα να μετρήσουμε ποιοί άνοιξαν το email, ποιοι όχι, ποιοι έκαναν unsubscribe.
Με τον τρόπο αυτό μπορείς να δείς τι format επικοινωνιών είναι πιο αποτελεσματικό, ποιος είναι ο ιδανικός αριθμός emails ανα εβδομάδα για το κοινό σου, τι είναι αυτό που προκαλεί τα περισσότερα conversions. Κτλ Σε σύγκριση με άλλες μεθόδους, το κόστος ανα επαφή είναι σημαντικά μικρότερο. Σε πλατφόρμες όπως το mailchimp για παράδειγμα μπορείτε να στέλνετε δωρεάν 12.000 emails ανά μήνα σε 2.000 συνδρομητές χωρίς κανένα κόστος. -
Είναι οικονομικό
Σε σύγκριση με άλλες μεθόδους, το κόστος ανα επαφή είναι σημαντικά μικρότερο. Σε πλατφόρμες όπως το mailchimp για παράδειγμα μπορείτε να στέλνετε δωρεάν 12.000 emails ανά μήνα σε 2.000 συνδρομητές χωρίς κανένα κόστος.
-
Μπορεί να είναι άμεσα και προσωπικό.
Το 60% των χρηστών ανοίγουν τα emails τους στο κινητό. Λαμβάνουν ειδοποίηση και αποφασίζουν αν θα το ανοίξουν ελάχιστα δευτερόλεπτα αφού κάνουμε τη μαζική αποστολή του newsletter μας. Επίσης Μπορούμε με λειτουργίες όπως META TAGGING να χρησιμοποιήσουμε το όνομα του παραλήπτη στην προσφώνηση του email όπως ακριβώς όταν στέλνουμε σε έναν φιλο μας. Με τον τρόπο αυτό το κάνουμε πολύ πιο πρωσοποιποημενη την επικοινωνίας μας μαζί τους και αυξάνουμε τις πιθανότητες να διαβάσουν τελικά.
-
ΤΑ emails αποθηκεύονται..
Ο καθένας μπορεί να ανατρέξει στο ιστορικό των εισερχόμενων μηνυμάτων του ακόμα και μετά απο πολύ καιρό σε αντίθεση με μια διαφημιστκή ενέργεια που τρέχουμε στα social media.
-
Τέλος τα email είναι ιδανικά για το λεγόμενο lead nurturing.
Οι άνθρωποι των οποίων έχουμε τα emails είναι πιθανοί πελάτες αλλα σε διαφορετικά στάδια του αγοραστικού κύκλου. Οι περισσότεροι μόλις έμαθαν για σένα, άλλοι σε έχουν ξαναδεί στα social, άλλοι έχουν διαβάσει κάποιο άρθρο απο το blog σου και άλλοι ακόμα δεν έχουν πειστεί για την υπηρεσία ή το προιόν σου. Το κοινό αυτό χρειάζεται περιεχόμενο και χρόνο προκειμένου να αποκτήσει μεγαλύτερη ετοιμότητα για να προχωρήσει σε μια αγορά. Το e-mail βοηθάει πολύ σε αυτό το καταναλωτικό ταξίδι.
Βάσει στατιστικών το 44% των παραληπτών ενός email θα πραγματοποιήσει μία αγορά, ακριβώς γιατί είδε κάποια ενδιαφέρουσα προσφορά κάποια στιγμή απο κάποιο συγκεκριμένο brand.