Γιατί η επιχείρησή σας χρειάζεται Blog

Σίγουρα έχεις ακουσει αρκετές φορές τη λέξη blog, blogging!

Σε αυτό το επεισόδιο θα αναφερθούμε πολύ σύντομα στο πολύ σημαντικό θέμα του blogging και στο γιατί η επιχείρησή σου το χρειάζεται…

Τί είναι λοιπον ένα blog???

Ουσιαστικά, όταν λέμε όταν ένα website έχει blog, μιλάμε για το σημείο εκείνο, το οποίο που ανανεώνεται τακτικά, με νέες αναρτήσεις από τους ιδιοκτήτες ή διαχειριστές του website και τροφοδοτεί με νέα τόσο τους ακόλουθους του όσο και την μηχανή αναζήτησης της Google.

Για παράδειγμα, εάν έχεις ενα website ως ξενοδόχος τότε οι κύριες σελίδες του website σου θα μιλούν προφανώς΄ς για τα δωμάτιά σας, τις τιμές, την τοποθεσία του ξενοδοχειου ή τις διάφορες παροχές κτλ.. Λογικό!

Όταν το website σου όμως έχει ενα blog, τότε υπάρχει ένα σημείο στο οποιο μπορείς να ανεβάζεις συνεχώς ΝΕΟ περιεχόμενο όπως για παράδειγμα συνταγές του εστιατορίου, posts για τη γεωγραφική σας περιοχή και τα αξιοθέατα της, τα νέα της πόλης στην οποία βρίσκεται το ξενοδοχείο σας αλλά και ιστορίες που ο κόσμος αγαπάει να διαβάζει προκειμένου να ταυτιστεί με ένα μέρος.

Γιατί όμως χρειάζεσαι το blog στο website σου.

3 είναι οι πιο βασικοί λόγοι

1) Τροφοδοτείτε συνεχώς το website σας με νέο περιεχόμενο, κατι που συμπαθεί ιδιαιτέρως η google! Ένα website που έχει να ενημερωθεί κάποια χρόνια ειναι πιθανότερο να εμφανιστεί πιο χαμηλά στις αναζητήσεις απο ένα website που ο ιδιοκτήτης του ανανεώνει το περιεχόμενό του κάθε εβδομάδα μέσω νέων blog posts!

2) Έχετε περιεχόμενο να μοιράζεστε στα social media. Εάν για παράδειγμα έχετε ένα ξενοδοχείο πόσο συχνά μπορείτε να ποσταρετε για τα δωμάτια και τις τιμές σας? Από ένα σημείο και μετά θα είναι κουραστικό. Εάν όμως ανεβάζετε ενδιαφέροντα άρθρα στο blog σας για παράδειγμα σχετικά με την πόλη σας, κάποια ιδιαίτερα σημεία της ξενοδοχείου, φωτογραφίες της αρχιτεκτονικής κλπ τότε παύετε να είστε κουραστικοί.

3) Ένα άρθρο στο blog σου είναι πολύ πιο πιθανό να γίνει share από χρήστες στο διαδίκτυο σε σχέση πχ με μία βαρετή σελίδα από το website σας που αφορά για παράδειγμα υπηρεσίες και τιμές. Εάν τροφοδοτεις τους ακόλουθούς σας με χρήσιμο περιεχόμενο που δεν αφορά την πώληση, τότε αυξάνεις τις πιθανότητες τόσο για να διαβαστεί, όσο και να γίνει share (να το μοιραστούν δηλαδή με τους φίλους τους). Γιατί διάβασαν κάτι πολύτιμο.

Τι πρέπει λοιπόν να κάνετε?
1) Εάν δεν έχετε blog στο website σας, ζήτηστε από τον developer σας να σας φτιάξει ένα.
2) Σκεψου εξυπνους τίτλους άρθρων κι ανεβάστε τουλάχιστον ενα άρθρο το μήνα έκτασης 800 – 1000 περίπου λέξεων! Είναι σημαντικό να αναλύσετε το θέμα για το οποίο γράφετε και όχι να γράψετε 2-3 προτάσεις. Δείξτε οτι κατέχετε το θέμα του blog post!
3) Εμπλουτίστε το άρθρο σας με όμορφες φωτογραφίες ώστε να το κάνετε πιο ελκυστικό στην ανάγνωση Κανείς δεν θέλει να διαβάζει μόνο κείμενο.
4) Ανεβάστε το σε όλα τα social media της επιχείρησής σας και μοιραστείτε το και με τους προσωπικούς σας φίλους!

Μέχρι την επόμενη φορά, κάντε το απλά!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *