Οι απαραίτητες ρυθμίσεις στον server σας απο την τεχνική ομάδα της Simply Digital έχουν γίνει και είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε να στέλνετε emails απο το εταιρικό σας domain.
Μένουν λίγα βήματα που θα χρειαστεί να ολοκληρώστε, στις ρυθμίσεις του Gmail σας ώστε να στο mailbox σας να είναι έτοιμο για ασφαλή αποστολή emails. (Την ίδια διαδικασία μπορείτε να ακολουθήσετε και με το Outlook
Βήμα 1 – Πατήστε πάνω δεξιά στο εικονίδιο των ρυθμίσεων
Βήμα 2 – Επιλέξτε Settings
Βήμα 3 – Eπιλέξτε Accounts & Import
Βήμα 4 – Επιλέξτε Add another email address στο section Send Email As
Βήμα 5 – Βάλτε το όνομα σας και το email απο το οποίο θέλετε να στέλνετε π.χ support@domainname.com, kai επιλέξτε next step
Βήμα 6 – Συμπληρώστε τα στοιχεία που σας στέλουμε στο email σας και κάντε Add Account
Βήμα 7 – Στο email που θα λάβετε απο τον λογαριασμό που ορίσατε, κάντε verify και είστε έτοιμοι!