Οι απαραίτητες ρυθμίσεις στον server σας απο την τεχνική ομάδα της Simply Digital  έχουν γίνει και είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε να στέλνετε emails απο το εταιρικό σας domain.

Μένουν λίγα βήματα που θα χρειαστεί να ολοκληρώστε, στις ρυθμίσεις του Gmail σας ώστε να  στο mailbox σας να είναι έτοιμο για ασφαλή αποστολή emails.  (Την ίδια διαδικασία μπορείτε να ακολουθήσετε και με το Outlook

Βήμα 1 – Πατήστε πάνω δεξιά στο εικονίδιο των ρυθμίσεων

Βήμα 2 – Επιλέξτε Settings

 

Βήμα 3 – Eπιλέξτε Accounts & Import

Βήμα 4 – Επιλέξτε Add another email address στο section Send Email As

 Βήμα 5 – Βάλτε το όνομα σας και το email απο το οποίο θέλετε να στέλνετε π.χ support@domainname.com, kai επιλέξτε next step

Βήμα 6 – Συμπληρώστε τα στοιχεία που σας στέλουμε στο email σας και κάντε Add Account

Βήμα 7 – Στο email που θα λάβετε απο τον λογαριασμό που ορίσατε, κάντε verify και είστε έτοιμοι!