ΠΛΑΝΟ ONLINE MEDIA ΓΙΑ PLUTONTRAVEL

Καλησπέρα K. Αντωνίου

Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, σας στέλνω παρακάτω:

  • Μερικές σχεδιαστικές επιλογές για τη δημιουργία website.
  • Μια σύντομη ανάλυση του τρόπου με τον οποίο προσεγγίζουμε την προώθηση επιχειρήσεων μέσω online media
  • Σας παραθέτω τις υπηρεσίες απο αυτές που παρέχουμε που θα έβλεπα relevant για την περίπτωσή σας προκειμένουν να προωθήσετε την δουλειά σας σε Κύπρο και Εξωτερικό.

Η Online Marketing προσέγγιση της Simply Digital.

Η λογική του τρόπου που δουλεύουμε με όλες τις συνεργαζόμενες ηλεκτρονικές και φυσικές επιχειρήσεις,  είναι με επιδίωξη να χτίσουμε μια μακροχρόνια συνεργασία που θα στοχεύει σε Brand Building (χτίσιμο δηλαδή της επωνυμίας μας/ της ιδιότητάς μας στο κοινό που μας ενδιαφέρει & Lead Generation – Αρχικές επαφές δηλαδή που σταδιακά μετατρέπονται σε πελάτες-conversions).
Το κοινό που μας ενδιαφέρει, επιθυμεί πρώτα να μάθει για εμάς.
Στο 99% των περιπτώσεων, κανείς δεν θα αγοράσει απο εμάς, επειδή είδε ένα όμορφο post στα social media εκείνη τη στιγμή.
Ωστόσο αυτός ο επισκέπτης, μπορεί να μετατραπεί σταδιακά σε πελάτη, έχοντας ένα συγκεκριμένο ολιστικό πλάνο conversions σε εφαρμογή. (Social media, video marketing, email marketing & διαφήμιση μέσω Facebook & Google)
Ο τρόπος που λειτουργεί η διαδικασία δημιουργίας “leads” είναι ο εξής.
Αναγνωρίζουμε το κοινό που μας αφορά, και προσπαθούμε σταδιακά να χτίσουμε τη σχέση αυτή, που μετατρέπει τους επισκέπτες της σελίδας μας ή τους followers μας, σε πελάτες μας.
Αυτό γίνεται προσφέροντας τους αξία, entertainment, γνώση, τη δυνατότητα να μας γνωρίσουν καλύτερα και να μας εμπιστευτούν, πριν καν πουλήσουμε σε αυτούς.
Ακριβώς όπως φαίνεται στο παρακάτω Marketing Funnel.
 
Αυτό είναι κάτι που χρειάζεται ένα ολιστικό πλάνο Μάρκετινγκ και για ένα εύλογο χρονικό διάστημα.
 
H βάση που επιτυγχάνεται αυτό πατάει πάνω στην εξής λογική. CONTENT CREATION – > DISTRIBUTION- > REPEAT.
 
Προκειμένου να έχει επιτυχία αυτό χρειαζόμαστε αυθεντικό content που δημιουργούμε σε μορφή γραφιστικών, άρθρων, βίντεο, ιστοριών, posts πελατών (π.χ testimonials κόσμου), νέων μας, σεμιναρίων κτλ.
 
Η Επιτυχία του περιεχομένου πάντα κρίνεται απο την πετυχημένη διανομή. Όσο καλό και αν είναι το περιεχόμενο, αν δεν το δει ο κόσμος που μας ενδιαφέρει δεν μας λέει τίποτα.
 
Η διανομή του περιεχομένου γίνεται με ένα πλάνο που συνήθως αποτελέιται από Social Media (Promoted posts και Organic με την αξιοποίηση των custom audiences), Google Ads σε επιλεγμένα long tail keywords & Email Marketing.

Στην περίπτωση σας το πρώτο βήμα είναι σίγουρα η δημιουργία μια ψηφιακής παρουσίας. Μοντέρνας και με τα χαρακτηριστικά αυτά που θα βοηθούν τον επισκέπτη να κάνει browsing χωρίς δυσκολία (αυτή τη στιγμή το website είναι αρκετά βαρύ και αργό.)

Συνολικά σας παραθέτω τα σύνολο των ενεργειών που θα είχαν νόημα να γίνουν για να έχετε πολύ αυξημένη επισκεψιμότητα και σταδιακά περισσότερα leads.

  1. Δημιουργία website: Όπως είπαμε και απο κοντά, σκοπός είναι να πατήσουμε σε κάποιο σύγχρονο, μοντέρνο σε σχεδιασμό και λειτουργικότητα αλλά και απόλυτα δυναμικό template του wordpress, ώστε να ξεκινήσουμε με μία αποτύπωση της επαγγελματικής σου ιδιότητας και στην πορεία να το εξελίξεις όπως ακριβώς χρειάζεσαι. Μερικά templates που θεωρούμε οτι είναι κοντά σε αυτό το concept είναι τα παρακάτω:

  1. Διαχείριση Social Media. Στην περίπτωση αυτή διαχειριζόμαστε πλήρως τα Social Media (Και Facebook & Instagram). Σκοπός είναι το χτίσιμο της εικόνας της επιχείρησής μέσω Social Media και φυσικά η αύξηση της επισκεψιμότητας και εμπιστοσύνης προς το website . Αυτό επιτυγχάνεται με συγκεκριμένη εβδομαδιαία θεματολογία, αυθεντικό περιεχόμενο και συστηματικές δημοσιεύσεις και διαφημίσεις. (σχετική υπηρεσία παρακάτω)
  2. E-mail Marketing. Χτίσιμο database μέσω ενός Hook (το λεγόμενο lead-magnet – δηλαδή με αφορμή κάτι που κάνουμε για το κοινο που μας ενδιαφέρει κρατάμε το e-mail τους) και δημιουργία εβδομαδιαίων newsletters για τη διανομή του περιεχομένου που θα δημιουργούμε (βίντεο, άρθρα, νέα, κτλ). Στατιστικά το e-mail marketing είναι το μέσο που κάνει convert περισσότερο απο οτιδήποτε άλλο.
  3. Video Marketing. Δημιουργία μικρών εβδομαδιαίων βίντεο για τα Social Media με τα οποία επικοινωνούμε main points από ένα άρθρο, απο υπάρχον βίντεο, και γενικά περιεχόμενο που έχουμε ήδη ή νέο, απαντώντας σε συχνές ερωτήσεις του κοινού, κτλ. Πέρα απο αυτό μπορεί να δημιουργηθεία και ένα promotional video γενικότερο της εταιρίας συνολικά, το οποίο μπορεί να προωθηθεί μέσω Social Media αλλά και να μπεί και στο website προκειμένου να επικοινωνεί άμεσα τα μηνύματα που θέλουμε σε έναν νέο επισκέπτη.
  4. Αρθρογραφία. Είτε για αναμόρφωση υπάρχοντων άθρων με SEO optimization είτε για συγγραφή νέων μετά απο το Keyword Reseaerch που θα πρέπει να γίνει. Η αρθρογραφία είναι απο τα βασικά εργαλεία οργανικής επισκεψιμότητας για οποιαδήποτε website.
  5. Google Ads. Προώθηση μέσω διαφημίσεων αναζήτησης προκειμένου να βρεθεί το website μας στις πρώτες θέσεις συγκεκριμένων λέξεων κλειδιών σε περιοχές που επιλέγουμε (π.χ Ταξίδι Βαλτική)

ΣΧΕΤΙΚΕΣ Yπηρεσίες για PLUTONTRAVEL

Συχνά λάθη στο Online Marketing

Εδώ μπορείς να δείτε το βίντεο που έχουμε κάνει με τα πιο συχνά λάθεη στο Online Marketing.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ