15 τύποι δημοσιεύσεων που το Facebook λατρεύει

Επαγγελματική σελίδα στο Facebook – 15 posts που το κοινό σου θα λατρέψει.

H απήχηση του Facebook μειώνεται συνεχώς λόγω των αλλαγών στον αλγόριθμό του όπως έχουμε πει και σε προηγούμενο βίντεο.
Συγκεκριμένα βάσει στατιστικών οι σελίδες στο Facebook καταφέρνουν πλέον να απηχούν σε μόλις 3-8% στην καλύτερη περίπτωση οργανικά, απο το σύνολο των followers που έχουν κάνει like σε αυτές.

Tην ίδια ώρα η δημιουργία περιεχομένου σε συστηματική βάση που έχει πραγματικά νόημα και κάνει τη διφορά για μια σελίδα επιχείρησης δεν είναι μια απλή πάντα υπόθεση. Ειδικά όταν μιλάμε για την καθημερινότητα ενός επιχειρηματία, που είναι συνήθως ένας κυκεώνας διαφορετικών πραγμάτων που ο καθένας μας έχει να αντιμετωπίσει καθημερινά.

Παρόλα αυτά ακόμα και έτσι μπορείς να βελτιώσεις την απόδοση των δημοσιεύεσεών σου, αν γνωρίζεις τι ακριβώς ο κόσμος προτιμά να βλέπει και τελικά αλληλεπιδρά περισσότερο!
Πάμε να δούμε 15 γρήγορα tips που θα σε βοηθήσουν να αποκήσεις ποικιλία δημοσιεύσεων και θα δεις τι απο όλα αυτά δουλεύει καλύτερα για σένα.

1. Ιστορίες.
Όλοι τις αγαπάμε, είναι διασκεδαστικές και μας φέρνουν πιο κοντά με αυτόν που ακολουθούμε είτε είναι πρόσωπο είτε είναι επιχείρηση. Ιστορίες απο το προΐν σου, τη δημιουργία του, την καθημερινότητα σου, την επιχείρησή σου! Ο κόσμος λατρεύει τις ιστορίες και η ικανότητα σου να συνδυάσεις εικόνες βίντεο και ιστορίες είναι κάτι που θα κάνει τη διαφορά σίγουρα!

2. Δημοσιεύσεις για επίκαιρα ζητήματα.
Αν δεν το γνωρίζεις, ο αλγόριθμος του Facebook επιβραβεύει δημοσιεύσεις γύρω απο θέματα που είναι επίκαιρα. Μια καλή ιδέα για να εμπνευστείς είναι κοιτώντας τα νέα και ειδικά αυτά του κλάδου σου, το trending list του twitter, και τις τελευταίες δημοσιεύσεις συγκεκριμένων hashtags που είναι σχετικά με την δική σου περίπτωση.

3. Behind the scenes!
Ξέρεις γιατι τα reality shows έχουν πάντα μεγάλη απήχηση? Ή γιατί τα Instagram stories είναι τόσο επιτυχημένα?

Γιατί προσφέρουν μια κοντινότερη ματία στην καθημερινότητα κάποιου. Στην περίπτωση της επιχείρησής σου, αυτό που θες είναι να δώσεις μια ανθρώπινη διάσταση στην επιχείρησή σου.

Τίποτα δεν είναι πιο αποδοτικό στις μέρες μας από αυτό. Οι απρόσωπες επιχειρήσεις δεν είναι καθόλου trendy ούτε engaging!

4. Posts με χαμογελαστά πρόσωπα!
Τι καλύτερο απο ένα χαμόγελο, ένα πρόσωπο που εμπνέει? Ο κόσμος που δουλέυει μαζί σου, εσύ την ώρα της δουλειάς σου.

Πελάτες σου. Ακόμα και stock φωτογραφίες που εμφανίζουν χαμογελαστά πρόσωπα είναι πάντα πιο engaging απο οτιδήποτε άλλο.

5. Προσωπικές Σκέψεις.
Μπορείς να το συνδυάσεις με την επικαιρότητα ή όχι. Μπορεί να είναι ένα ζήτημα δικό σου, ή η επαφή με έναν πελάτη, ένα συμπέρασμα απο κάτι που δοκίμασες.

Φυσικά πάντα σχετικό με το αντικείμενο της δουλειάς σου. Δοκίμασε το. Πολύ πιθανό το κοινό σου να ανταποκριθεί και να μοιραστεί και αυτό τις δικές του σκέψεις.

6. Αστείες φωτογραφίες.
Κωμικές εικόνες ή γνωμικά είναι απο τα πιο αποτελεσματικά posts ανεξαρτήτως της κατηγορίας. Μοιράσου κάποια που σου άρεσαν ή ακόμα καλύτερα δημιούργησε δικά σου.

Ο κόσμος έχουμε ξαναπεί οτι χρησιμοποιεί τα social media κυρίως για να διασκεδάσει.

Όχι για να αγοράσει το προϊόν μας. Επίσης είναι χρήσιμο να ξεφεύγουμε απο την απόλυτα σοβαρή εικόνα την οποία συνήθως διατηρούμε. Βοηθάει να ερχόμαστε πιο κοντά με το κοινό μας.

7. Εικόνες ή βίντεο που έχουν γίνει viral.
Δημοσιεύσεις που έχουν γίνει viral σε άλλα accounts πολύ πιθανό να τραβήξουν αρκετά βλέμματα και στο δικό μας.

Εκεί ακριβώς όμως είναι καλό να βάζουμε και μια προσωπική διάσταση, με ένα έξυπνο σχόλιο ή συνδέοντας τη φύση της δημοσίευσης με κάτι που μας αφορά.

8. Blog posts/ How to / Infographics
Το δεύτερο στοιχείο που έχει μεγάλη σημασία μετά την διασκέδαση στα social media είναι η εκπαίδευση.

Το να δημιουργούμε αξία στο κοινό μας. Να μοιράζουμε γνώση, να λύνουμε απορίες, να εκπαιδεύουμε γύρω απο ένα θέμα σχετικό με την επιχείρησή μας.

Αυτό θα εκτιμηθεί σίγουρα απο το κοινό μας και θα αποδείξει εφόσον το κάνουμε με συνέπεια, την αυθεντίας μας/ γνώση μας γύρω απο το συγκεκριμένο θέμα!

9. Ερωτήσεις προς το κοινό μας!
Τι θα θέλατε να δείτε αλήθεια σε επόμενο simply digital επεισόδιο? Μήπως προτιμάτε πιο σύντομα βίντεο?

Μήπως θα θέλατε ένα live session για απάντηση ερωτήσεων?

Αυτό ακριβώς που κάνω, θα μπορούσε να είναι ένα post στο οποίο απευθύνεστε κατευθείαν στο κοινό σας και δίνετε σημασία στη γνώμη του. Αυτό είναι ακριβώς τα Social media. SOCIAL.

10. Αποφεύγματα και πηγές έμπνευσης!
Οι άνθρωποι αγαπούν τα γνωμικά, ειδικά αυτά που τους θυμίζουν προσωπικές εμπειρίες, στιγμές, όνειρα και ανησυχίες τους. Μοιράσου τα αγαπημένα σου ή ακόμα καλύτερα δημιούργησε τα δικά σου!

11. Συμπλήρωσε το κοινό ή quiz!
Είναι διασκεδαστικό τόσο για το κοινό σου όσο και για σένα. Ζήτησε απο εκείνους να συμπληρώσουν μια φράση, να πουν την γνώμη τους, να απαντήσουν σε ένα quiz ή να πάρουν μέρος σε μια μίνι σφυγμομέτρηση! Πίστεψε με θα απαντήσουν!

12. Πάνω απ’ολα Αυθεντικό περιεχόμενο
Περιεχόμενο όπως εικόνες και βίντεο που έχουμε δημιουργήσει εμείς. Όχι κάποιος άλλος.

Περιεχόμενο που αναδεικνύει τη μοναδικότητά μας και την ιδιαιτερότητα μας. Αυτό είναι που θα μας ξεχωρίσει όντας δημιουργικοί, συνεπείς και να ακούμε το κοινό μας.

13. Φωτογραφίες και βίντεο του προϊόντος μας σε χρήση.
Γιατί να χρησιμοποιήσεις μόνο φωτογραφίες του προϊόντος σου απο μια φωτογράφηση σε στούντιο, όταν μπορείς να το δείξεις με έναν δημιουργικό τρόπο εσύ! Κρατώντας το, χρησιμοποιώντας το, δίνοντας το σε κάποιον πελάτη σου.

14. Έξυπνα κείμενα/ captions
Δες το σαν ένα μικρό teaser για την δημοσίευση σου. Ειδικά αν μοιράζεσαι άρθρα.

Tι μπορεί να προκαλέσει τον χρήστη για να δώσει περισσότερη σημασία και να διαβάσει τελικά το άρθρο μας ή να μείνει περισσότερο χρόνο στη δημοσίευσή μας?

Πως μπορείς να μοιραστείς περισσότερη γνώση πάνω σε κάποιο ζήτημα που γνωρίζεις περισσότερο απο άλλους? Κάθε δημοσίευση είναι μια μοναδική ευκαιρία να αναδείξουμε τις γνώσεις μας, να προκαλέσουμε το κοινό μας σε επικοινωνία, να κερδίσουμε ακόμα μεγαλύτερο κοινό.

15. Περιεχόμενο απο το κοινό μας!
Τίποτα δεν ικανοποιεί, εξιτάρει και τιμά το κοινό μας περισσότερο απο το να κάνουμε mention πελάτες μας, να μοιραζόμαστε φωτογραφίες του, ή στιγμές μας μαζί τους.

Προκάλεσε αυτή την αλληλεπίδραση ζητώντας να ποστάρουν φωτογραφίες και να σε κάνουν tag!

Ελπίζω να σε ενέπνευσα, να βγάλεις την κρυμμένη σου δημιουργικότητα στη σελίδα σου και να τολμήσεις να είσαι διαφορετικός. Τίποτα δεν είναι αποδοτικότερο.
Σε κάθε περίπτωση να είσαι συνεπής σε ένα πλάνο κάθε εβδομάδα και να πειραματίζεσαι συνέχεια σε νέες ιδέες!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.