Οι λεζάντες των social media posts μας (ή αλλιώς captions) είναι κάτι που πολύ συχνά παραμελούμε ή δεν δίνουμε αρκετή σημασία.
Δεν αρκεί ωστόσο ένα όμορφο εικαστικό ή ένα βίντεο. Οι λεζάντες μας, αν ακολουθούν συγκεκριμένες αρχές, μπορούν πραγματικά να κάνουν τη διαφορά ανάμεσα σε ένα πετυχημένο και ένα αποτυχημένο post.
Τι πρέπει να γράψουμε όμως σε ένα post μας; Πρέπει οι λεζάντες σας στο Instagram να είναι αστείες; Σοβαρές; Εμπνευστικές; Πρέπει να χρησιμοποιήσετε emoji και hashtag; Και τι γίνεται με την παρότρυνση για δράση; (call to action).
Για να σας βοηθήσουμε να ξεκινήσετε και να δημιουργήσετε καλύτερες λεζάντες που σας βοηθάνε να οδηγήσετε το κοινό σας προς την επιθυμητή ενέργεια, σας παρουσιάζουμε αυτό το framework 4 παραγόντων που θα σας βοηθήσει να το κάνετε σε κάθε σας δημοσίευση.
Το ονομάζουμε A.M.O.C και σας βοηθάει με αυτόν τον τρόπο να θυμάστε τα 4 στάδια που καλό είναι να θυμάστε.
- Attention to the problem – Εστιάζουμε την προσοχή του κοινού μας στο πρόβλημα που αντιμετωπίζει
- Magnifying the problem – Μεγενθύνουμε με ένα παράδειγμα το πρόβλημα ώστε κάνουμε το κοινό να ταυτιστεί ακόμα περισσότερο με αυτό το πρόβλημα
- Offering solution – Πως εμείς μπορούμε να λύσουμε αυτό το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν;
- Call to action – Τους καλούμε σε μία επιθυμητή ενέργεια