INSTAGRAM ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ | [ΟΔΗΓΟΣ 2019]

Εκμεταλλευτείτε τη δύναμη του Instagram για την επιχείρηση σας το 2019

Το instagram αποτελεί τη στιγμή αυτή το υπ’αριθμόν 1 κοινωνικό δίκτυο, όσον αφορά το engagement των χρηστών με τις δημοσιεύσεις που βλέπουν.

Αυτό πρακτικά αποτελεί μία τεράστια ευκαιρία για όλες τις επιχειρήσεις.

Αξιοποιώντας έξυπνα, και με καινοτομία το Instagram.

Aλληλεπιδράστε με το κοινό σας και χτίστε μια ενεργή κοινότητα, σχεδιάζοντας την κατάλληλη μακροπρόθεσμη στρατηγική.

Φυσικά το ίδιο το Instagram (που είναι αγορασμένο εδώ και χρόνια απο το Facebook) αναγνωρίζει την δύναμη του στην προώθηση εταιριών και ανάπτυξης brands.

Λόγω λοιπόν του υψηλότερου engagement απο κάθε άλλο social network λάνσαρε πρίν 3 χρόνια το Instagram Business account.

Με τον τρόπο αυτό ο χρήστης αποκτά πρόσβαση σε analytics & χρήσιμα στατιστικά όσον αφορά την απήχηση των δημοσιεύσεων και την αλληλεπίδραση με το κοινό (engagement).

Το μόνο που χρειάζεται να κάνει κανείς είναι να χαρακτηρίσει τη συγκεκριμένη σελίδα του Instagram για την επιχειρησή του σαν επαγγελματική και να την συνδέσει με την αντίστοιχη σελίδα στο Facebook.

instagram-gia-tin-epixeirisi

 

Υπάρχοντα εργαλεία του Instagram για την επιχείρηση μας που μπορούμε να αξιοποιήσουμε 

1. Ιnstagram Posts:

Θεματικές, προϊοντικές, αστείες φωτογραφίες που δημιουργούμε εμείς και όχι απλά αντιγράφουμε απο άλλους. Οι χρήστες του instagram αγαπούν το αυθεντικό περιεχόμενο.

2. Ιnstagram Stories:

Η νέα λειτουργία του Instagram, με φωτογραφίες ή βίντεο που εξαφανίζονται μετά απο 24 ώρες.

Οι δημοσιεύσεις αυτές εμφανίζονται στην κορυφή της σελίδας μας. Αξιοποιούν όλη την επιφάνεια της οθόνης, δίνοντας ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Ιδανικές για behind the scenes, ιστορίες που θέλετε να μοιραστείτε με το κοινό σας, δημοσκοπήσεις, ερωτήσεις προς τους followers μας, διαγωνισμούς και οτι άλλο μπορεί κάποιος δημιουργικά να δοκιμάσει.

3. Αλληλεπίδραση με άλλους χρήστες:

Αυτό στο instagram επιτυγχάνεται συνήθως μετά την αναγνώριση και εντοπισμό του κοινού που μας ενδιαφέρει και φυσικά την αλληλεπίδρασή μαζί του με σχόλια, liking, mentioning, tagging, following, direct messaging.

Όσο πιο ενεργός ο λογαριασμός σας σε αυτό το κομμάτι, τόσο πιο δημοφιλής στο κοινό που σας ενδιαφέρει θα γίνει σταδιακά.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ποτέ οτι το Insgagram είναι μια κοινότητα, χωρίς αλληλεπίδραση δεν έχουμε λόγο ύπαρξης σε αυτό.

Αυτό είναι και η βασική διαφορά των πετυχημένων λογαριασμών απο τους συνηθισμένους λογαριασμούς. Το ποστοστό του Engagement rate που διαθέτουν.

4. Hashtags:

 Τα hashtags χρησιμοποιούνται σε όλα τα social media και είναι must για κάθε δημοσίευση. Βοηθούν την προώθηση προϊόντων και μαζικών συζητήσεων, για την κινητοποίηση του κόσμου σε διάφορα θέματα, ακόμα και για τη διαφήμιση εταιριών και υπηρεσιών ή την προώθηση διαγωνισμών.

Επιπλέον βοηθάει στον εντοπισμό χρηστών που μοιράζονται κοινά ενδιαφέροντα. Έτσι π.χ αν είσαι γυμναστήριο και θέλεις να δεις τι συμβαίνει στον κόσμο του fitness αυτή τη στιγμή, ψάχνοντας με το hashtag #fitness2019 μπορείς να  πάρεις αρκετές ιδέες σε πραγματικό χρόνο.

Είναι σημαντικό ωστόσο να μην το παρακάνουμε με τα hashtags ποστάροντας γενικά και πολλά για χάρη των likes και όχι της ουσίας. (της ομαδοποίησης δηλαδή του post μας κάτω απο μια συγκεκριμένη κατηγορία)

5. Geotagging:

Είναι η προσθήκη της τοποθεσίας μας στις δημοσιεύσεις αλλά και η αναζήτηση βάση περιοχής ενδιαφέροντος.  Είναι επίσης ένα μέσο που μπορεί να μας βοηθήσει με την ανακάλυψη της επιχείρησης μας απο ανθρώπους που κινούνται στην περιοχή μας, αλλά και στο να αλληλεπιδράσουμε με αυτούς.

6. Βio/ Personal Info:

Η περιγραφή που χρησιμοποιούμε στο section του σύντομου βιογραφικού της επιχείρησής μας είναι πολύ σημαντικό.

Βοηθάει στο να περάσουμε άμεσα τα μηνύματα που επιθυμούμε σε οποιονδήποτε δει τον λογαριασμό μας στο Ιnstagram.

7. Διαφήμιση στο Instagram:

Video Ads, Image Ads, Carousel Ads με πολλαπλές φωτογραφίες, προϊόντα / υπηρεσίες ή προσφορες.

Kαι οι 3 τύποι διαφήμισης εμφανίζονται στην αρχική σελίδα ενημερώσεων του κοινού που μας ενδιαφέρει (news feed) και αποσκοπούν σε 4 διαφορετικούς στόχους: Video views, clicks στην ιστοσελίδα σας, εγκατάσταση του mobile app σας και μαζική ενημέρωση για κάποιο νέο (mass awareness).

diaxeirisi-social-media-simplydigital

8. Instagram TV (IGTV)

Η πιο πρόσφατη λειτουργία του Instagram η οποία μπορεί να αποδειχθεί και το ισχυρότερο χαρτί του Instagram προκειμένου να διεκδικήσει μεγαλύτερο χρόνο παραμονής του χρήστη μέσα στο μέσο απο το YouTube.
Όπως θα έχεις ήδη δει, το Instagram TV, δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να ανεβάσει και να δει βίντεο διάρκειας απο 15 δευτερόλεπτα μέχρι και 10 λεπτά και είναι σχεδιασμένο με βάση το πώς πραγματικά χρησιμοποιεί ο κόσμος τον κινητό του, δηλαδή κάθετα και με προβολή του περιεχομένου σε πλήρη οθόνη (σε αντίθεση με το YouTube στο οποίο συνήθως η προβολή γίνεται οριζόντια).

Στρατηγική Insgtagram για Επιχείρηση – Κυρίαρχα σημεία έμφασης:

  • Δείξτε τις υπηρεσίες η προϊόντα σας. Βγάλτε όμορφες και εντυπωσιακές φωτογραφίες αλλά και βίντεο των προϊόντων που θέλετε να προωθήσετε περισσότερο. Ακόμα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Τον τρόπο δουλειάς σας. Τι σας κάνει μοναδικούς και ξεχωριστούς. Κανείς δεν μπορεί να μαντέψει, χρειάζεται να το δει.
  • Behind the scenes: Οι χρήστες αγαπούν τις ιστορίες και όχι τις επιχειρήσεις. Δημιουργήστε την δική σας ιστορία και πείτε την καθημερινά με τον τρόπο που δουλεύετε, τον τρόπο που παράγετε τα προϊόντα σας, βάλτε το κοινό σας στην καθημερινότητά σας. Ελάτε λίγο πιο κοντά τους ώστε να τους βοηθήσετε να σας γνωρίσουν και να σας εμπιστευθούν.
  • Εμπλέξτε τους υπαλλήλους σας, την ομάδα σας: Δείχτε ποιοί είστε, ο κόσμος θέλει να αποκτήσει οικειότητα μαζί σας. Μοιραστείτε αστείες ιστορίες απο την ομαδική σας δουλειά.
  • Βρείτε έξυπνους τρόπους να δώστε κίνητρο στους πελάτες σας να μοιραστούν φωτογραφίες απο το χώρο σας με τους δικούς τους φίλους. Σκεφτείτε τι θα έκανε το κοινό σας να μοιραστεί τη δουλειά σας. Δώστε τους κίνητρα να το κάνουν.
  • Geotagging & hashtagging συνδεδεμένο με κάποιο κίνητρο ή προσφορά, ένα εντυπωσιακό, μοναδικό στοιχείο μέσα στο χώρο σας που αναγκάζει τους πελάτες σας να το μοιραστούν.
  • Αλληλεπιδράστε με το κοινό σας στο Instagram. Κάντε like, σχολιάστε, εμπλακείτε σε συζητήσεις μαζί τους, απαντήστε τα μηνύματα τους και τα σχόλια τους.
  • Διαγωνισμοί αποκλειστικά για τους followers σας. π.χ Δημιουργείστε ένα κουπόνι με οδηγίες ειδικά για αυτούς που σας ακολουθούν ή κάντε giveaways. Επιβραβεύστε τους πιο πιστούς σας ακόλουθους.

Να κάνω Ιnstagram ή Facebook για την επιχείρηση μου?

Όπως φαίνεται και απο το παρακάτω πίνακα, το Facebook έχει ξεκάθαρο προβάδισμα στον αριθμό ενεργών χρηστών.

Παρόλα αυτά το Instagram έχει αρκέτα καλύτερα στατιστικά στο κομμάτι του engagement (αλληλεπίδρασης) των χρηστών – δηλαδή πόσο συχνά κάνουν like, comment, follow, repost και πλήθος δημοσιεύσεων.

Αυτό πρακτικά σημαίνει οτι οι 2 πλατφόρμες μπορούν να έχουν διαφορετικά οφέλη για διαφορετικού τύπου επιχειρήσεις.

Για παράδειγμα μια επιχείρηση ή ένα brand που βασίζεται κατα πολύ στην δύναμη της εικόνας, μπορεί να βρεί το instagram πολύ πιο ωφέλιμο απο το Facebook, που παραμένει κυριάρχο όσον αφορά την πληροφόρηση.

Μία σύγχρονη εταιρία χρειάζεται και τα 2, με το κατάλληλο περιεχόμενο και στρατηγική στο κάθε κανάλι.

 

Γνωρίζοντας και στοχεύοντας το κοινό μας με το κατάλληλο μέσο

Η στόχευση του κατάλληλου κοινού είναι απαραίτητη για κάθε επιχείρηση προκειμένου να επιτύχει μία αποτελσματική επικοινωνία και να αποφύγει χάσιμο χρόνου στα social media.

Δεν μας ενδιαφέρει να έχουμε χιλιάδες followers ή περιεχόμενο που δεν συνάδει με τον στόχο μας.

Σκοπός είναι να ξέρουμε ακριβώς τις συνήθειες, την social συμπεριφορά του κοινού που μας ενδιαφέρει και να αλλεπιδράσουμε αποτελεσματικά με αυτό, σε καθημερινή βάση.

Επιπλέον γνωρίζοντας τα δημογραφικά στοιχεία του κοινού μας σε συσχέτιση με αυτά του Facebook και του Instagram είναι εξαιρετικά σημαντικά.

Ένα χαρακτηριστικό λάθος για παράδειγμα, είναι εταιρίες που στοχεύουν σε ηλικίες 13-20 και συνεχίζουν να επενδύουν αποκλειστικά στο Facebook, αγνοώντας το instagram που έχει εξαιρετικά μεγαλύτερη χρήση και engagement σε αυτές τις ηλικίες.

Χαρακτηριστικά σύμφωνα με έρευνες (brandwatch.com-2018) το engagement του Instagram για εταιρίες ή brands είναι 10 φορές μεγαλύτερο σήμερα σε σχέση με αυτό που επιτυγχάνουν στο Facebook, ενώ το μέσο engagement ανα χρήστη στο Instagram έχει μεγαλώσει κατά 41% τα 2 τελευταία χρόνια. 

Για παράδειγμα η ASOS προσφατα έκανε την ίδια δημοσίευση στη σελίδα της στο Facebook & στο Instagram. Στο Facebook έχει 35 εκατομμύρια followers ενώ η σελίδα της στο Instagram έχει 31,7 εκατομμύρια followers. Η δημοσίευση στο Instagram είχε 6,321 likes και 61 comments ενώ αυτή στο Facebook 155 likes και 34 σχόλια.

 

6 Instagram Marketing Trends που θα δούμε το 2019.

Το Instagram είναι απο τα πιο ισχυρά marketing κανάλια της εποχής μας. Είναι ένα καταπληκτικό εργαλείο για να προωθήσεις το περιεχόμενό σου, να τρέξεις διαφημίσεις και την ίδια στιγμή να επικοινωνήσεις με τους πελάτες σου.

Έχει τη δυνατότητα να αυξήσει το engagement και να σου φέρει πίσω πολύ παραπάνω απο όσα επένδυσες σαν marketer, κάποιο brand ή agency.

Το Instagram αναπτύσσεται με πολύ γρήγορους ρυθμούς απο τη πρώτη του εμφάνιση 9 χρόνια πρίν.

Καθώς μπορούμε να δούμε στο παρακάτω γράφημα, απο την Statista βλέπουμε πως το Instagram έφτασε τους 1 δισεκατομμύριο χρήστες τον Ιούνιο του 2018.

Αυτά τα νούμερα είναι τουλάχιστον εντυπωσιακά και σημαίνουν πως έχεις πρόσβαση σε ένα τεράστιο κοινό.

Επίσης με 4 δισ. likes καθημερινά στο Instagram, κάθε δημοσίευση φωτογραφίας έχει περίπου 23% περισσότερο engagement απο ότι αντίστοιχες στο Facebook.

Αυτό δεν σημαίνει οτι το Facebook δεν χρειάζεται πλέον σε μία επιχείρηση ή ενα brand. Απλά η προσέγγιση που απαιτείται σε κάθε μέσο πρέπει να είναι διαφορετική

1. Η IGTV θα είναι η πρωταγωνίστρια

Η  IGTV ανακοινώθηκε και κυκλοφόρησε τον Ιούνιο και η μοναδικότητα της οφείλεται στο ότι είναι μια νέα πλατφόρμα αποκλειστικά για αναπαραγωγή βίντεο σε κάθετη μορφή.

Αυτό σημαίνει πως είναι ιδανική για marketers και brands και αναπαραγωγή περιεχομένου αποκλειστικά για το κοινό που χρησιμοποιεί κινητό τηλέφωνο.

Γιατί κάθετα;

To Instagram θέλει να ενθαρρύνει τους χρήστες του να δημιουργήσουν βίντεο περιεχόμενο αλλά την ίδια στιγμή να το κάνουν μόνο με τη χρήση κινητού τηλεφώνου.

Ξέρουμε ήδη πως ο περισσότερος κόσμος χρησιμοποιεί το κινητό του κυρίως σε κάθετη μορφή, για αυτό και έχει μεγάλη σημασία το ότι η IGTV είναι videos σε full screen κάθετης μορφής.

Ήδη πολλά brands έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν την IGTV και πρώτη η εταιρία Chipotle εκμεταλλεύτηκε τη τάση και μοιράστηκε το πρώτο διαφημιστικό της βίντεο στο Instagram.

Εάν δεν έχεις ήδη δοκιμάσει την IGTV τότε είναι η κατάλληλη ευκαιρία να το κάνεις.

Όταν μιλάμε για τις τελευταίες τάσεις του Instagram marketing, τότε θα λέγαμε με σιγουριά πως η IGTV και τα Instagram Stories βρίσκονται στη κορυφή της λίστας.

Η IGTV θα γίνει η καλύτερη εκδοχή των Instagram stories και το νέο YouTube σε τρία με πέντε χρόνια.

Άλλα brands, εκμεταλλεύονται ήδη την IGTV κάνοντας podcasts τακτικά.

Για παράδειγμα η SocialChain κινηματογραφεί όλα της τα επεισόδια και μετά τα δημοσιεύει στην IGTV σε κάθετη μορφή.

Αυτό είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα εταιρίας που είναι ενημερωμένη για τα νέα trends και τα υιοθετεί προς όφελός της με τον καλύτερο και πιο δημιουργικό τρόπο.

Παρόλο που τα μικρής διάρκειας βίντεο είναι ήδη διαθέσιμα στο Instagram, η νέα IGTV επιτρέπει στους χρήστες της και marketers να δημιουργήσουν μεγαλύτερης διάρκειας περιεχόμενο που μακροπρόθεσμα ίσως να είναι χρήσιμο για τη βελτίωση των στρατηγικών τους.

Είναι σίγουρο πως θα δούμε αύξηση στην δημιουργία περιεχομένου μεγαλύτερης διάρκειας. Αυτό είναι ακριβώς και το ζητούμενο και αναμενόμενο από τη πλευρά του Ιnstagram.

Έφερε την IGTV επίτηδες ώστε να επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν περιεχόμενο μεγαλύτερης διάρκειας και επομένως να παραμένουν στην πλατφόρμα πολύ περισσότερη ώρα.

Η λογική πίσω από αυτό είναι απλά το ότι ειδικά στη νέα γενιά αρέσει πολύ να βλέπει vloggers στο YouTube κυρίως από τα κινητά τους.

 

2. Τα microbrands θα είναι τα κυρίαρχα στη πλατφόρμα.

Εάν δεις πώς έχει εξελιχθεί το Instagram κατά τη διάρκεια αυτών των χρόνων  θα παρατηρήσεις κάτι μοναδικό.

Παρόλο που είναι ένα αυθεντικό social media κανάλι, το Instagram ευνοεί τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και brands.

Για αυτό και έχουμε παρατηρήσει μια ραγδαία εμφάνιση μικρών εταιριών και brands στη πλατφόρμα.

Νομίζω πως αυτή η μάζα από micro-brands με πραγματικά αποτελεσματικές τακτικές μάρκετινγκ έχουν τελικά πολύ μεγαλύτερη απήχηση από ότι πολλοί πιστεύουν

Έγραψε ο Scott Belsky.

Χρησιμοποιώντας σούπερ στοχευμένο marketing την καταλληλότερη χρονική στιγμή της ανάπτυξης των social media, τα διάφορα brands βρίσκουν τρόπους να αλληλεπιδρούν με το κοινό τους οπουδήποτε και αν βρίσκονται

Ένα από τα πιο πετυχημένα micro-brands κατάφερε να αναπτυχθεί κυριολεκτικά μέσα σε μια νύχτα χάρη στο Instagram.

Το MVMT, είναι ένα brand με ρολόγια χεριού. Έχει χρηματοδοτηθεί από απλό κόσμο (crowdfunding) και το Instagram ήταν το καταλληλότερο μέσο διαφήμισής του λόγω του ότι είχε 3 φορές υψηλότερο engagement και 75% δυνατότερο brand awareness από άλλες πλατφόρμες.

Υπάρχουν και πολλές άλλες εταιρίες και brands που λειτουργούν σαν media εταιρίες. Έχουν δημιουργήσει και διατηρήσει τεράστιες κοινότητες από followers και fans που μαζί τους μοιράζονται τις επιτυχίες και τα νέα τους.

Ένα από αυτά τα brands είναι το @Dunk, μια κοινότητα μπάσκετ που έχει πολύ μεγάλο engagement και καθημερινά προσελκύει εκατομμύρια followers δημιουργόντας περιεχόμενο με στιγμιότυπα μπάσκετ, memes και νέα γύρω απο το συγκεκριμένο άθλημα.

 

3. Stories Ads – Η νέα εποχή στη κάθετη διαφήμιση

Καθώς τα Instagram Stories είναι ένα από τα κυρίαρχα κομμάτια της πλατφόρμας από την ίδρυσή της ακόμα, με εξαιρετικό engagement και συχνότητα χρήσης απο τους χρήστες του Instagram, οι διαφημιζόμενοι έχουν μια εξαιρετική ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν ακόμα περισσότερο με το κοινό τους.

Με τα Stories Ads έχεις τη δυνατότητα να προσθέσεις τα κάθετα banners σου ανάμεσα στα stories άλλων ανθρώπων και να είναι και πολύ αποτελεσματικό καθώς αυτή η υπηρεσία με πληρωμή επιτρέπει full screen banners. Μπορείς να καταλάβεις πόσο πιο αποτελεσματικό μπορεί να είναι απο ένα post που έχει μέγεθος πολύ μικρότερο.

Ένα πράγμα που πρέπει να κρατήσουμε είναι πως προκειμένου η διαφήμισή σου να έχει υψηλότερο conversion και καλό ROI ( επιστροφή της επένδυσής σου δηλαδή), θα πρέπει να είναι υψηλής ποιότητας και αισθητικής σε design.

Πρέπει ακόμα να στοχεύει σε συγκεκριμένο κοινό το οποίο θα θέλει να δει, να ακούσει ή να αγοράσει αυτό που έχεις να προσφέρεις.

 

Σίγουρα έχεις δει ήδη πολλές φορές κοιτώντας stories φίλων σου, διαφημίσεις να εμφανίζονται ανάμεσα σε αυτές.

Η πλατφόρμα έχει δουλέψει πολύ ώστε να κάνει τα Stories μια από τις βασικές λειτουργίες.

Έτσι γίνονται όλο και πιο συχνές καθώς κάνεις scroll στο feed σου.

Όσο πιο πολύ το κοινό συνηθίζει στο να δημιουργεί και να βλέπει stories, τόσο πιο συχνά οι επιχειρήσεις θα εκμεταλλεύονται αυτή τη συνήθεια.

Με άλλα λόγια εάν σου αρέσει το online shopping, το Instagram το γνωρίζει ήδη και σίγουρα θα βλέπεις ήδη παραπλήσια προϊόντα να εμφανίζονται στα Instagram Stories σου.

Δεδομένα από τη Socialbakers έδειξαν πως επιχειρήσεις εκμεταλλεύονται το Instagram για διαφήμιση πιο πολύ από ποτέ.

Το μερίδιο των Instagram Ads αυξάνεται συνεχώς φτάνοντας το 43% τον Μάρτιο (στο ποσοστό των συνολικών placements σε facebook & instagram)

Αυτό σημαίνει πως από όλες τις διαφημίσεις που ‘’έτρεξαν’’ marketers και επιχειρήσεις στο Facebook και Instagram, το μισό πραγματοποιήθηκε στο Instagram.

 

  • Video Ads:

Aναμένουμε πως τα βίντεο θα αποτελούν το 81% του συνολικού traffic του Internet to 2021.

Αυτή η τάση είναι πιο πολύ εμφανής στα social media όπου το βίντεο κυριαρχεί, όπως φυσικά και στο Instagram.

Μεγάλα brands όπως το ESPN και το National Basketball Association έχουν τεράστιο engagement λόγω του ότι το video περιεχόμενό τους είναι αυτό που κερδίζει το κοινό του.

 

4. Eshops με ένα απλό πάτημα κουμπιού

Παρόλο που το Instagram δεν προσφέρει λειτουργίες ενός e-shop τουλάχιστον έχει κάποια χαρακτηριστικά του.

Υπάρχουν πολλές λειτουργίες ήδη σε ισχύ και περιμένουμε πολλές περισσότερες αλλαγές στο μέλλον.

Ο πιο εύκολος και αποτελεσματικός τρόπος να πουλήσεις κάτι στο Instagram, είναι τα shoppable posts, που είναι διαθέσιμα για στατικές φωτογραφίες και stories.

Αυτές οι δημοσιεύσεις έχουν ένα μικρό εικονίδιο μιας shopping bag που εμφανίζεται στη μια γωνία της οθόνης. Όταν ο χρήστης δει το εικονίδιο μπορεί να πατήσει επάνω του και να δει λεπτομέρειες για το προϊόν.

Έπειτα το Instagram ανοίγει μια νέα σελίδα μέσα στο application έχοντας πρόσβαση σε ακόμα περισσότερες πληροφορίες.

Τέλος με το κουμπί shop now οι χρήστες μπορούν να γίνουν redirect κατευθείαν στη σελίδα του seller.

Εκεί μπορούν και να ολοκληρώσουν την αγορά.

Tο Instagram είναι ένα social media που βασίζεται στις φωτογραφίες και το visual κομμάτι.

Τα Shoppable posts σε βοηθάνε να αυξήσεις τις πωλήσεις σου και να διαφημίσεις τα προϊόντα σου αποτελεσματικά.

Είδαμε πως ήδη υπάρχουν πολλές λειτουργίες που μπορείς να τεστάρεις ο ίδιος προκειμένου να αυξήσεις τις πωλήσεις σου μέσω Instagram. Mπορείς να χρησιμοποιήσεις τόσο τα shoppable posts που αναφέραμε ήδη και την ίδια στιγμή να κάνεις tag προϊόντα σου στα stories.

Κάθε κοινό είναι διαφορετικό. Θα προτείναμε να δοκιμάσεις διαφορετικές λειτουργίες που θα είναι ιδανικές για σένα και θα κουμπώνουν με τη στρατηγική και τους στόχους σου.

5. Influencer Marketing:

Έχουμε μιλήσει για το Influencer Marketing και τη σημασία του ήδη σε προηγούμενο άρθρο και μπορείς να μάθεις τις τάσεις του 2019 στο παρακάτω το βίντεο.

Όταν το Instagram Influencer Marketing γίνεται σωστά φέρνει το μεγαλύτερο engagement για την επιχείρησή σου.

Η συνεργασία με τους σωστούς influencers μπορεί να βοηθήσει θεαμτικά στο να φτάσεις σε νέο κοινό, και να αυξήσεις το ROI σας.

Το κλειδί της επιτυχίας βρίσκεται στο να βρεις τα κατάλληλα άτομα που θα βοηθήσουν το κοινό να αλληλεπιδράσει με αυθεντικό τρόπο και να σε βοηθήσουν να επεκταθείς σε νέο κόσμο.

Το Influencer Marketing εκτοξεύτηκε το 2018 και πιστεύουμε πως είναι ακόμα στα αρχικά στάδια εξέλιξής του.

 

5. Τι αυξάνει περισσότερο το engagement στο Instagram;

Υπάρχουν πολλά εργαλεία διαθέσιμα στο Instagram που μπορούν να σου κάνουν τη ζωη πολύ πιο εύκολη.

Μερικά από αυτά περιλαμβάνουν ερωτήσεις, τα emoji sliders, και φυσικά polls.

Όλα αυτοί είναι πολύ καλοί τρόποι να αλληλεπιδράσεις με το κοινό σου και τους γνωστοποιήσεις το brand σου.

Έχουμε ήδη δει brands να εκμεταλλεύονται με έξυπνο τρόπο stickers στα Instagram stories για να αυξήσουν το engagement ή να ξεκινήσουν μια κουβέντα με το κοινό τους με έναν πιο fun τρόπο.

Σίγουρα θα δούμε επιχειρήσεις να εκμεταλλεύονται αυτή τη τάση στο έπακρο το 2019.

Αποτελεί έναν πολύ διασκεδαστικό τρόπο να ξεκινήσεις διάλογο με το κοινό σου, να μάθεις ποια είναι τα ενδιαφέροντά τους και γενικά να τους ρωτήσεις το οτιδήποτε!

Κάνε τους να μοιραστούν stories, quotes, συνταγές, πληροφορίες και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς.

Ακόμα και για να μάθεις ποιο προϊόν σου προτιμάνε, τι άλλο θα ήθελαν να δουν να ποστάρεις στo account σου κτλ.

Αποτελεί μια πολύ απλή λειτουργία με απίστευτη δυναμική και δυνατότητες. Έτσι σε βοηθάει να αυξήσεις το brand loyalty και το engagement.

Αναμφίβολα τα social media αποτελούν το βασικό κλειδί της επιτυχίας στις σημερινές στρατηγικές marketing ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης.

Το Instagram είναι και θα είναι ένα από τα πιο διαδεδομένα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης.

Έτσι, έχει γίνει ένα αναπόσπαστο κομμάτι κάθε επιτυχημένης καμπάνιας marketing.

Δε μπορείς λοιπόν να μη το αξιοποιήσεις και να το χρησιμοποιήσεις αποτελεσματικά και έξυπνα με βάση τις δικές σου ανάγκες.

Αρκεί να είσαι διαφορετικός, συνεπής, να καινοτομείς και να αντιληφθείς οτι το Instagram είναι μια κοινότητα. Συμπεριφέρσου ανάλογα!

Πλήρης διαχείριση Instagram για επιχειρήσεις

 


Ο Κωνσταντίνος Συνοδινός (linkedin profile) είναι ιδρυτής της SimplyDigital.gr

One thought on “INSTAGRAM ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ | [ΟΔΗΓΟΣ 2019]

  1. shoes says:

    What’s up i am kavin, its my first occasion to commenting anyplace, when i read this post i thought i could
    also make comment due to this brilliant post.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *