Marketing τα Χριστούγεννα – 10 tips να κάνεις τη διαφορά

Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιά, αγορές, δώρα και καταναλωτική διάθεση…Αναρωτιέσαι πως θα την αξιοποιήσεις προς όφελος της επιχείρησής σου;

Αν ναι, τα επόμενα 10 tips  είναι για σένα.

  • To ξέρεις οτι πωλήσεις αυξάνονται κατά 30% περίπου κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων;

  • Ότι οι online  αγορές ειδικά, αναμένεται να αυξηθούν κατά 22 δισεκατομμύρια ευρώ τα επόμενα 3 χρόνια

  • Ότι το 40% των αγοραστών προϊόντων κατα την περίδο των γιορτών, θα το κάνουν online?

  • Ή οτι σχεδόν ένας στους 2 θα αναζητήσει δώρα μέσω social media?

Αν όλα αυτά σου φαίνονται αρκετά σημαντικοί λόγοι τα επόμενα 10 tips θα σε βοηθήσουν να αξιοποιήσεις το συγκεκριμένο trend

  1. Κάτι που θα μπορούσες να κάνεις πολύ εύκολα είναι να προσαρμόσεις το brand σου και να του δώσεις ένα γιορτινό χαρακτήρα. Είτε πρόκειται για το online logo σου είτε για οτιδήποτε αφορά την εταιρική σας ταυτότητα τόσο  διαδικτυακά όσο και στο φυσικό σου κατάστημα.
  2. Θυμήσου πως η ενδεδειγμενη προσέγγιση για μια αποτελεσματική στρατηγική online marketing, είναι πως το 80% του περιεχομένου πρέπει να δίνει αξία στις ζωές των καταναλωτών και το 20% να αφορά στη προώθηση της επιχείρησης σου. Μη νιώσεις άσχημα εάν δεν ακολουθήσεις αυτή τη συνταγή κατά τη γιορτινή περίοδο, αρκεί να προσθέσεις και ένα γιορτινό όφελος στις υπηρεσίες ή τα προιόντα που προσφέρεις. Όπως για παράδειγμα πως μπορεί ένα γυμναστήριο να σε βοηθήσει να παραμείνεις σε φόρμα τις μέρες αυτές;
  3. Επιβράβευσε τους ακόλουθούς σου στα social media! Μερικές φορές οι online καταναλωτές είναι οι πιο πιστοί πελάτες και οι καλύτεροι πρεσβευτές του brand σου. Αντάμειψε τους με ένα κουπόνι δώρου ή μια ειδική προσφορά. Προφανώς για να δουλέψει αυτό, θα πρέπει να έχετε συνδέσει το online κατάστημά σας με τα social media.
  4. Η Χριστουγεννιάτικη περίοδος είναι η ιδανικότερη για να μοιραστείς μικρά σε διάρκεια βίντεο που να βοηθούν τους πελάτες σου να βρούν αυτό που θέλουν. Κράτα τα βιντεάκια μικρά σε μήκος αλλά περιεκτικά σε περιεχόμενο με έντονα  γιορτινά εικαστικά.
  5. Έχουμε ξαναμιλήσει για τη σημασία του email marketing. Οι μέρες αυτές είναι η κατάλληλη ευκαιρία να ενισχύσετε τη στρατηγική σας όσον αφορά σε μια συγκεκριμένη καμπάνια προώθησης συγκεκριμένων προιόντων ή προσφορών. Για παράδειγμα, δώστε την αίσθηση περιορισμένου χρόνου ή μικρής διαθεσιμότητας για κάποια προσφορά.
  6. Γίνετε δημιουργικοί με το subject like του email σας. Προσπάθησε να διαφοροποιηθείς από τον ανταγωνιστή δημιουργώντας πιασάρικα μηνύματα. Σκέψου και εσύ ο ίδιος… Τί θα σε έκανε να ανοίξεις ένα email από έναν αποστολέα επιχείρησης;
  7. Συνεργάσου με άλλους! Ξέρω… ο ανταγωνισμός είναι σκληρός αλλά ας είμαστε ρεαλιστές. Κανείς δε περιμένει να συνεργαστείς με έναν συγκεκριμένο μεγάλο ανταγωνιστή.. Αλλά έχεις σκεφτεί ποτέ να ενώσεις τις δυνάμεις σου με κάποιον ο οποίος προσφέρει παρεμφερή ή συμπληρωματικά προιόντα και υπηρεσίες με τις δικές σου; Με έξυπνες συνδυαστικές προσφορές που θα προωθούν εξίσου και τους δύο, μπορείς να καταφέρεις πολλά περισσότερα από ότι μόνος σου και να αυξήσεις την απήχησή σου.
  8. Δεν υπάρχει πιο εύκολος τρόπος να δημιουργήσεις online ευχετήριες κάρτες για τους πελάτες σου. Έχεις σκεφτεί ποτέ να τις προσωποποιήσεις και να τις στείλεις τυπώνοντάς τις και στέλνοντάς τις ταχυδρομικώς; Eάν δε στέλνεις εκατοντάδες κάρτες, μπορείς να πάς ένα βήμα παραπέρα και να δημιουργήσεις με αυτό το τρόπο μία αίσθηση προσωπικής σχέσης και να δείξεις πως έκανες το κόπο να ασχοληθείς με κάθε έναν από αυτούς. Πίστεψε με όλοι θα το εκτιμήσουν!! Και εκτός από τις κάρτες μπορείς να περιλάβεις και ένα μικρό δώρο για αυτούς όπως για παράδειγμα μιά ειδική έκπτωση που θα τους κάνει να σε θυμούνται και να ξαναγυρίσουν σε σένα.
  9. Κάνε ένα διαγωνισμό ή ένα giveaway για τις γιορτές! Είναι πολύ εύκολο και ευχάριστο να κάνεις τους πελάτες σου να συμμετέχουν σε κάποιο διαγωνισμό που θα τους προσφέρεις ενδεχομένως κάποιο δώρο. Ακόμα πιο σημαντικό όμως είναι να τους κάνεις να αφιερώσουν χρόνο στην επιχείρηση σου και επίσης να τους κάνεις να συμπεριλάβουν και άλλους φίλους σε αυτό επιτρέποντας και άλλο κόσμο να σε γνωρίσει.
  10. Tέλος είναι απαραίτητο να παρέχεις γιορτινές κάρτες δώρου, τα λεγόμενα giftcards, που είναι από τους πιο διαδεδομένους τρόπους προσφοράς δώρου σε κάποιον όταν δεν ξέρετε ακριβώς τί θελει.

Ακόμα και εάν δεν έχεις χρόνο να κάνεις όλα αυτά για τα οποία μιλήσαμε, έχεις σίγουρα αρκετό χρόνο να προγραμματίσεις σωστά τις κινήσεις σου για τον επόμενο χρόνο αλλά και για την επόμενη γιορτινή περίοδο.

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.