Υπερδιπλασίασε το traffic του blog σου άμεσα!
Έχουμε πει ξανά οτι το Blog είναι ένα απο τα βασικότερα εργαλεία στην προσπάθεια σου να αυξήσεις το οργανικό traffic του website σου αλλά και να ενισχύσεις την πεποίθηση του κοινού που σε ενδιεφέρει για τον επαγγελματισμό σου και την αξιοποιστία σου σαν επιχείρηση ή σαν άτομο.
Δεν είναι εκνευριστικό ωστόσο να ξοδεύεις χρόνο , χρήμα, κάνοντας έρευνα, σπαταλώντας ώρες ολοόκληρες για να μοιράζεσαι γνώση με το κοινό που σε ενδιαφέρει και τελικά λίγοι μόνο να διαβάζουν αυτά που έχεις να πεις?
O περισσότερος κόσμος αφιερώνει τον περισσότερο χρόνο στη δημιουργία (το γράψιμο ενός άρθρου) και δυσανάλογα λίγο στην προσπάθεια να μοιράσει το περιεχόμενο αυτό. Σαν μια εφημερίδα που την εκτύπωσες αλλα δεν την μοιράζεις ποτέ!
Πάμε να δούμε 10 τρόπους για να δεις αυξηση των επισκεπτών του blog σου άμεσα
-
Δημοσίευσε άρθρα πιο σύντομα!
Η υψηλή συχνότητα αρθρογραφίας, έχει αποδειχτεί οτι αυξάνει την αναγνωστιμότητα του οποιουδήποτε blog.
Σύμφωνα με το Hubspot το οποίο διεξήγε έρευνα σε πάνω απο 7000 blogs, παρατήρησε βάση στατιστικών οτι η δημοσίευση πάνω απο 15 άρθρα το μήνα, αυξάνει κατα πολύ περισσότερο την κίνηση ενός website σε σχέση με αυτά που δημοσιεύουν έως 2.
Σε καμία περίπτωση ωστόσο αυτό δεν σημαίνει οτι πρέπει να θυσιάζεις την ποιότητα των άθρων σου στην προσπάθεια σου να αυξήσεις τον αριθμό blog posts που γράφεις.
-
Αύξησε την έκταση των άρθρων σου
Επιπλέον της αυξημένης συχνότητας δημιουργίας άθρων, έχει αποδειχτεί βάση στατιστικών οτι τα πιο εκτενή άρθρα, είναι αυτά που η Google εκτιμά περισσότερο καθώς είναι συνήθως πιο ενημερωτικά απο άθρα μικρότερης έκτασης.
Έτσι σύμφωνα με το SERP IQ, τα άθρα που συγκεντρώνουν τις περισσότερες επισκέψεις σε παγκόσμιο επίπεδο είναι πάνω απο 2000 λέξεις σε έκταση.
Περισσότερες λέξεις = περισσότερο περιεχόμενο για τις μηχανές αναζήτησης και σίγουρα περισσότερα long tail keywords τα οποία η Google αγαπάει!
Αν σας ακούγεται δύσκολο να μείνετε συνεπείς σε τόσο εκτενή άρθρα, προσπαθήστε τουλάχιστον να μείνετε σταθερά σε τουλάχιστον 1000 λέξεις.
-
Κλείδωμα μέρους του περιεχομένου του άρθρου
Σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε WordPress μπορείτε να εγκαταστήσετε το plugin Social Locker, το οποίο κλειδώνει μέρος του blog σας, και καλεί τον αναγνώστη να το μοιραστεί στα Social media, προκειμένου να το διαβάσει ολόκληρο ή να κατεβάσει το άθρο σε pdf μορφή για να το διαβάσει αργότερα. Αυτό είναι εξαιρετικά χρήσιμο στην περίπτωση άρθρων πάνω απο 2000 λέξεις που χρειάζονται αρκετή ώρα προκειμένου να διαβαστουν.
-
Δείτε τι κάνει ο ανταγωνισμός
Σίγουρα σε κανέναν κλάδο δεν υπάρχει παρθενογέννηση και όλοι μας δανειζόμαστε στοιχεία απο αυτούς που τα καταφέρνουν καλυτερα απο εμάς ή έχουν μεγαλύτερη εμπειρία στο θέμα που αναλύουμε. Δείτε ποια άθρα εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα της Google σε ένα θέμα και προσπαθήστε για το ίδιο θέμα να παράγετε ακόμα καλύτερο και πιο εκτενές περιεχόμενο.
Ένας πιο sophisticated τρόπος για να μάθετε ποια άθρα έχουν συγκεντρώσει τα περισσότερα shares, μπορείτε να ψάξετε στο BuzzSumo αναζητώντας είτε με κάποια λέξη κλειδί ή βάζοντας το συγκεκριμένο άθρο που σας ενδιαφέρει.
-
Moιραστείτε το σε πολλαπλά social media.
Μην ποστάρετε μόνο στο Facebook. Αξιοποιήστε το Linkedin, το Τwitter, το Google plus (το οποίο βοηθάει τη Google να κάνει index το περιεχόμενο σας γρηγορότερα), το pinterest, Κάνοντας pin τις φωτογραφίες του άθρου σας, μοιραστείτε το σε groups στο facebook & άλλα forum που μπορεί να ψάχνουν απαντήσεις για το θέμα που αναλύετε (ένα απο τα αγαπημένα μου προσωπικά είναι το quora).
Ακόμα και στο Instagram μπορείτε να αξιοποιήσετε τα stories & κανονικά posts ώστε να δημιουργήσετε την περιέργεια στον κοσμο να διαβάσει το άρθρο σας.
Τέλος επιλέξτε ένα άρθρο κάθε εβδομάδα και κάντε το promote μεσω Facebook Ads. Συνήθως η καλύτερη επιλογή είναι να επιλέξουμε αυτό το άθρο που συγκέντρωσε το περισσότερο ενδιαφέρον.
-
Αξιοποιήστε το Email Marketing
Για όσους έχουν ήδη database με emails, αυτό αποτελεί και το βασικότερο στοιχείο αξιοποιήσης προκειμενου να μοιραστούμε το άθρο που μόλις γράψαμε. Φυσικά πρέπει να ξεκινήσουμε απο εκεί εφόσον πρόκεται για ανθρώπους που έχουν επιλέξει να μοιραστούν το email τους μαζί μας, οπότε και είναι πολυ πιθανότερο να διαβάσουν και να μοιραστούν τα άρθρα μας αλλά και να τους φέρουμε πάλι στο website μας. Επίσης με τον τρόπο αυτο δημιουργούμε μια ακόμα πιο ισχυρή σχέση μαζί τους.
-
Εικόνες ή infographics
Έχεις διαβάσει ποτέ άρθο χωρίς εικόνες? Ούτε εγώ! Oι εικόνες βοηθούν πολύ κόσμο να καταλάβει γρήγορα περι τίνος πρόκειται, βοηθάει το άρθρο μας να εμφανιστεί και σε όσους αναζητούν βάση εικόνας κάτι, αλλά και αυξάνει κατα πολύ τις πιθανότητες το άθρο μας να μοιραστεί απο άλλους στα social media. Τέλος μας επιτέπει να κάνουμε pin το άρθρο μας στο Pinterest στη συγκεκριμένη κατηγορία που μας αφορά.
-
Ιnbound & Outbound links
Τα inbound ή εσωτερικά links είναι αυτοί οι σύνδεσμοι που οδηγούν σε άλλες σελίδες του website μας. Είτε ένα άλλο άθρο ή κάποια υπηρεσία μας για παράδειγμα. Αυτο βοηθάει τις μηχανές αναζήτησης να καταλάβουν καύτερα τη δομή της σελίδας σου αλλά και το χρήστη να επισκεφθεί επιπλέον περιεχόμενο στη σελίδα σου.
Τα εξωτερικά links ή outbound links είναι οι σύνδεσμοι σε παραπομπές άλλων αξιόπιστων πηγών που θα βοηθήσουν το χρήστη μας αλλά και τη Google να καταλάβει καλύτερα τη φύση των άθρων μας.
-
Share blog buttons
Κάνε έυκολο για κάποιον να μοιαστεί το περιεχόμενο σου. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το plugin SHARETHIS εγκαθιστόντας μια γραμμή κώδικα στο blog και μπορείς άμεσα να έχεις αυή την γραμμή σε κάθε σου άθρο, ώστε να μπορεί κάποιος με ένα click να το μοιραστεί σε διαφορετικά Social Media που εσύ επιλέγεις!
-
Kαλέστε τους αναγνώστε να μοιραστούν, να σχολιάσουν να ανταποκριθούν.
Το engagement και η διάθεση των ανθρώπων που διαβάζουν το άθρο μας είναι το πιο πολύτιμο στοιχείο. Προκάλεσε αυτή την αλληλεπίδραση, ζητώντας τους να σχολιάσουν μετά απο το τέλος κάθε άρθρου. Απάντησε στα σχόλια και δείξε οτι πάνω απο όλα αυτή είναι μια κοινότητα με ανθρώπους με κοινά ενδιαφέροντα.
Ελπίζω να σε βοήθησα και αυτη την φορά. Αν έχεις οποιαδήποτε σχόλια ή απορίες μπορείς να μας στείλεις τις ερωτήσεις σου στο Simply@SimplyDigital.gr ή να σχολιάσεις κάτω απο το βίντεο αυτό.
Αν βρήκες το περιεχόμενο χρήσιμο, μοιράσου το. Και φυσικά μέχρι την επόμενη φορά κάντε το απλά!