Facebook Carousel Ads – Έτσι θα αυξήσεις τις πωλήσεις σου

Facebook Carousel Ads – Τί είναι και πως μπορείς να πουλήσεις περισσότερο?

Σίγουρα τις έχεις δει, ίσως έχεις αγοράσει κάτι εξαιτίας τους, ή μπορεί να έχεις προσπαθήσει να τρέξεις εσύ ο ίδιος μια αντίστοιχη διαφήμιση Facebook Carousel.

Οι διαφημίσεις με τη μορφή Carousel είναι υπερβολικά ελκυστικές για το κοινό, μιας και είναι διαφορετικές, φρέσκιες, δυναμικές και ξεκάθαρες στα μάτια των καταναλωτών.

Με βάση στοιχεία από το Digiday, αυτού του είδους οι διαφημίσεις μπορούν να έχουν μέχρι και 10 φορές πιο αυξημένο traffic στο website του διαφημιστή σε σύγκριση με τις στατικές διαφημίσεις στο Facebook.

 

Τα Carousel Ads έχουν 72% πιο υψηλό click through rate από ότι οι μονές διαφημίσεις.

 

Τί είναι όμως τα Facebook Carousel Ads;

Eίναι μια διαφορετική απεικόνιση 2 και 10 φωτογραφιών ή και βίντεο, στο Facebook και το Instagram με επικεφαλίδες, links και call to action σε μία μόνο διαφήμιση.

Τα έχεις σίγουρα δει στο newsfeed σου και μοιάζουν κάπως έτσι:

 

Στο κινητό οι χρήστες μπορούν να κάνουν swipe ανάμεσα στις κάρτες ενώ μέσω υπολογιστή μπορούν να πλοηγηθούν ανάμεσα στις φωτογραφίες κάνοντας κλικ στα βέλη δεξιά και αριστερά.

Το βασικό στοιχείο που διαφοροποιεί τις συγκεκριμένες διαφημίσεις είναι αυτό των πολλαπλών συνδέσμων για διαφορετικές φωτογραφίες.

Μας δίνουν δηλαδή τη δυνατότητα να «οδηγήσουμε» το κοινό μας σε 10 διαφορετικά links του website μας, ανάλογα με τον στόχο μας.

Bασικότατο στοιχείο παραμένει ωστόσο το stopping power της πρώτης εικόνας.

Αυτή είναι που θα κρίνει κατά πόσο κάποιος θα προσπεράσει τη διαφήμισή μας, η θα σταματήσει και θα κάνει swipe δεξιά προκειμένου να δεί και τις υπόλοιπες φωτογραφίες του carousel.

Ο απώτερος σκοπός μας φυσικά είναι το να φέρουμε τον υποψήφιο καταναλωτή μας στο website μας. Άρα δεν χρειάζεται να πούμε τα πάντα στο carousel.

Θέλουμε απλά να του δώσουμε αρκετούς λόγους να θέλει να μάθε περισσότερα!

 

6 Τρόποι που μπορείς να χρησιμοποιήσεις τo Facebook Carousel

1. Δώσε έμφαση στα μοναδικά χαρακτηριστικά του προϊόντος σου.

Όπως θα δεις και στη παρακάτω εικόνα η διαφήμιση είναι σπασμένη σε 4 εικόνες. Οι τρείς πρώτες δείχνουν σε μεγέθυνση το προϊόν και η τελευταία παρουσιάζει το brand.

Ουσιαστικά με έναν δημιουργικό και διαδραστικό τρόπο, η συγκεκριμένη διαφήμιση αναλύει τα 3 διαφορετικά οφέλη ενός προϊόντος, τμηματοποιώντας την ίδια εικόνα.

2. Δείξε το τρόπο που μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποιος το προϊόν.

Χρησιμοποίησε διαφήμιση τύπου carousel ώστε να δείξεις πως χρησιμοποιείται ένα προϊόν.

Όπως θα δεις και στη φωτογραφία κάθε frame είναι και μια επεξήγηση των βημάτων που πρέπει να ακολουθήσει κανείς για να χρησιμοποιήσει τη συγκεκριμένη συσκευή μαλλιών.

Στόχος προφανώς και εδώ είναι τόσο η κατανόηση της χρήσης αλλά και το να προκαλέσουμε τη δημιουργία να μάθουν περισσότερα, κάνοντας κλικ σε κάποια απο τις φωτογραφίες μας.

 3. Διηγήσου μια ιστορία

Οι ιστορίες είναι πολύ αποτελεσματικός τρόπος να μοιραστείς μηνύματα που αφορούν το brand σου μιας και είναι πολύ ελκυστικές και έχουν συναισθηματική διάσταση.

Παρακάτω θα δεις πως μια εταιρία η οποία κατασκευάζει quilt διηγείται μια ιστορία μέσω carousel.

4. Περιήγηση προϊόντος

Με αυτό το τρόπο μπορείς να παρουσιάσεις στο κοινό πως θα είναι η εμπειρία τους δοκιμάζοντας ένα προϊόν ή κατεβάζοντας μια εφαρμογή όπως στα παρακάτω παραδείγματα.

5. Μοιράσου ένα ή περισσότερα άρθρα.

Η διαφήμιση μέσω carousel μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για να παρουσιάσει ένα η περισσότερα άρθρα τα οποία θα κατευθύνουν το κοινό στο συγκεκριμένο άρθρο ή άρθρα και ίσως θα περιέχει και κάποιο call to action για να κάνουν sign up για κάποιο newsletter με το email τους.

 

Μπορείς να κάνεις κλικ εδώ και να πάρεις ιδέες από διαφορετικά είδη διαφήμισης carousel από το Facebook ώστε να πάρεις μια κατεύθυνση.

 

6. Μοιράσου μια συλλογή προϊόντων.

Ίσως και το δημοφιλέστερο carousel, είναι αυτό των διαφορετικών προϊόντων. Μπορείς να μοιραστείς τα δημοφιλέστερα προϊόντα σου ή κατηγορίες προϊόντων, ή να επικοινωνήσεις συγκεκριμένα κομμάτια που έχουν έκπτωση. Με τον τρόπο δείχνεις την ποικιλία σου, και διευκολύνεις το κοινό σου, όπως ακριβώς κάνει κάποιος σε μια φυσική βιτρίνα μαγαζιού. Απαράιτητο συστατικό η συνοχή και φυσικά η πολύ καλή ποιότητα της φωτογραφίας.

Πώς θα δημιουργήσεις τα δικά σου carousel;

Η διαδικασία είναι πολύ απλή. Αρκεί να ακολουθήσεις μερικά απλά βήματα από τη σελίδα σου στο Facebook και από το Ads Manager.

  • Από τη σελίδα σου:

Για να δημιουργήσεις μια διαφήμιση carousel αρκεί να κάνεις κλικ στο κουμπί “promote” και να επιλέξεις “promote your website”.

 

Μετά θα επιλέξεις το “promote your website”.

 

 

Τέλος στην επιλογή “images” θα επιλέξεις τον αριθμό των φωτογραφιών που θες να συμπεριλάβεις.

 

Όταν επιλέξεις τον αριθμό των καρτών (από 3 έως 5) μπορείς να επιλέξεις μια εικόνα και μια επικεφαλίδα για κάθε κάρτα και όταν ολοκληρώσεις αυτό το βήμα τότε θα μπορέσεις να επιλέξεις το κοινό (audience) που σε φορά, το budget σου και τη διάρκεια που θα τρέξει η διαφήμιση.

Στο τέλος θα πατήσεις την επιλογή “promote” για να δημοσιευτεί.

Αν χρειαστεί να αυξομειώσεις τη φωτογραφία ή να αλλάξεις τη τοποθεσία της μπορείς να πατήσεις reposition και να την κόψεις με το crop tool έτσι ώστε να φαίνεται μόνο αυτό που θες.

 

  • Από το Ads Manager

Για να δημιουργήσεις ένα carousel από το Facebook Ads Manager, πρέπει να πατήσεις στο “create ad” και μετά το σκοπό της διαφήμισης, που μπορεί να είναι είτε το να αυξήσεις το conversion στο website σου είτε το να κάνει install κάποιο app το κοινό σου.

Αυτό πρέπει να γίνει από το “campaign objective page”.

 

Βήμα 1ο: Δημιουργία διαφήμισης

 

Βήμα 2ο: Επιλογή σκοπού ( objective )

 

Θυμήσου πως, υπάρχουν 7 στόχοι για τους οποίους είναι διαθέσιμες οι διαφημίσεις του Carousel στο Facebook.

Reach, brand awareness, traffic, app installs lead generation, conversions, και catalog sales. 

Βήμα 3ο: Επιλογή κοινού και budget

 

Βήμα 4ο: Eπιλογή τύπου διαφήμισης carousel

Eδώ επιλέγεις το format carousel για τη διαφήμισή σου.

 

Με το που επιλέξεις το format αυτό είσαι έτοιμος να δημοσιεύσεις τη διαφήμιση.

Πώς θα προσελκύσεις τη προσοχή του του κοινού με το τέλειο carousel;

Το newsfeed του Facebook είναι ένα μέρος με απίστευτα πολλή κίνηση και όγκο πληροφορίας. Για αυτό και για να τραβήξεις τη προσοχή πρέπει να δώσεις βάση στην αρχική εικόνα του carousel η οποία πρέπει να είναι ξεκάθαρη και να διαφέρει.

Καλό θα ήταν επίσης να ακολουθήσεις τις κατευθυντήριες γραμμές που προτείνει το Facebook όσον αφορά το πώς πρέπει να ναι το design του post.

Eίναι σημαντικό να λάβετε το μέγεθος και τις προδιαγραφές κάτω πριν μπείτε στη διαδικασία δημιουργίας. Εδώ είναι μερικές προδιαγραφές που πρέπει να έχετε κατά νου:

  • Εικόνα / μέγεθος μικρογραφίας: 1.080 x 1.080 pixels
  • Αναλογία εικόνας / βίντεο: 1: 1 (τετράγωνο)
  • Κείμενο: 125 χαρακτήρες
  • Τίτλος: 40 χαρακτήρες
  • Περιγραφή συνδέσμου: 20 χαρακτήρες
  • Αριθμός καρτών: 2-10
  • Μέγεθος αρχείου εικόνας: 30MB max
  • Μέγεθος αρχείου βίντεο: Μέγιστο μέγεθος 4GB
  • Μήκος βίντεο: Μέχρι 240 λεπτά

Oύτως ή άλλως το Facebook έχει επιλογές που αυτόματα σε κατευθύνει για το ποια είναι η καταλληλότερη πρακτική όταν δημιουργείς carousel οπότε δεν είναι ανάγκη να γνωρίζεις τα πάντα από την αρχή.

 

Παράδειγμα δικού μας carousel με βίντεο

Εάν η πώληση προϊόντων στο διαδίκτυο είναι κάτι που σε αφορά άμεσα, οι διαφημίσεις carousel Facebook είναι ένα ιδανικό μέσο για την προβολή πολλών προϊόντων στο κοινό που σε ενδιαφέρει και στοχεύεις.

Ακόμα και αν εκτελείτε καμπάνια με στόχο την ευαισθητοποίηση, επισκεψιμότητα ή την συγκέντρωση leads, μια δημιουργική οπτική αφήγηση, σαν το carousel, θα έχει πολύ καλά αποτελέσματα στο engagement του κοινού σας.

Το έχετε δοκιμάσει αλήθεια?

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *