Κατασκευή Ιστοσελίδας για Τουριστικές επιχειρήσεις – Οδηγός 2019

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟ 2019

Aν αναρωτιέσαι κατα πόσο χρειάζεται μια κατασκευή ιστοσελίδας για τουριστικές επιχειρήσεις, θα σου πω το εξής στατιστικό:  Ξέρεις ότι σήμερα πάνω από το 65% των κρατήσεων οποιασδήποτε μορφής γίνεται μέσω διαδικτύου και ότι το 70% από αυτές τις κρατήσεις γίνεται από το website του καταλύματος;

Όπως καταλαβαίνεις η μη ύπαρξη διαδικτυακής παρουσίας για οποιαδήποτε τουριστική επιχείρηση σε μια χώρα όπως η Ελλάδα στην οποία ο τουρισμός αποτελεί τη βαριά βιομηχανία της χώρας αποτελεί βασικότατη παράλειψη.

Καθώς το website σου αποτελεί πλέον την επέκταση του τουριστικού σου καταλύματος, η εμπειρία χρήσης του επισκέπτη είναι το παν.

Ένα αισθητικά και λειτουργικά αψεγάδιαστο website αντικατοπτρίζει και τη ποιότητα της επιχείρησης/ καταλύματός σου.

Ποιο είναι λοιπόν το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό για τη δημιουργία ιστοσελίδας για το ξενοδοχείο, το τουριστικό κατάλυμα ή τα ενοικιαζόμενα δωμάτια;

Δεν είναι η αισθητική, δεν είναι ούτε τί μπορεί ο επισκέπτης να μάθει για σένα.

Είναι απλά το εάν θα καταφέρεις να προσελκύσεις κόσμο και να τον κάνεις να κλείσει κατευθείαν σε σένα.

Για να γίνει αυτό, το design του website σου δεν αρκεί μόνο να είναι όμορφο λειτουργικά και αισθητικά, αλλά ικανό επικοινωνιακά και εικαστικά να ‘’πείσει’’ τον επισκέπτη πως πρόκειται για τον ιδανικό προορισμό με βάση τις ανάγκες του.

Έτσι λοιπόν καθώς η αισθητική και το περιεχόμενο είναι βασικά χαρακτηριστικά, είναι μόνο κάποια από τα εργαλεία για να κάνεις τους lookers να μετατραπούν σε bookers.

Ποιά είναι όμως τα βασιικά χαρακτηριστικά?

Αλήθεια, πόσες φορές έχεις αποχωρήσει από το πρώτο λεπτό  από μια ιστοσελίδα και δεν έχεις προβεί σε καμία ενέργεια πόσο μάλλον πληρωμή λόγω του ότι σου φάνηκε λειτουργικά και αισθητικά φτωχή;

Αυτό δεν είναι που σε κάνει να σκεφτείς πως ο ιδιοκτήτης δεν έχει ενδιαφερθεί αρκετά και δεν έχει αφιερώσει χρόνο και φροντίδα στο να προσφέρει σε εσένα, τον πιθανό επισκέπτη/ αγοραστή τη καλύτερη δυνατή εμπειρία;

Άρα γιατί και εσύ με τη σειρά σου να αφιερώσεις πάνω από 3 δευτερόλεπτα σε κάποιο website   που δεν έχει να σου προσφέρει κάτι;

Ας δούμε μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει το website σου για να γίνει η επιθυμητή κράτηση.

 

  1. RESPONSIVE DESIGN

Σήμερα πάνω από 150 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν το internet για να κάνουν κράτηση σε κάποιο κατάλυμα, tours ή δραστηριότητες και όλο και περισσότεροι άνθρωποι νιώθουν πιο ασφαλείς να κλείσουν και να πληρώσουν online μέσω είτε laptop είτε κινητού.

Το 2015, το 20% όλων των κρατήσεων προήλθαν από κλείσιμο χρησιμοποιώντας κινητό και αυτό το νούμερο μεγαλώνει κάθε χρόνο.

Τουλάχιστον το 65% των ανθρώπων που κλείνουν τις διακοπές τους online χρησιμοποιούν μόνο το κινητό τους.

Είναι λοιπόν πιο αναγκαίο από ποτέ το website του καταλύματός σου να είναι responsive και να έχει την ίδια λειτουργικότητα και ευκολία πλοήγησης από όλες τις συσκευές.

Δεν είναι πλέον σοφό να εμμένει μια επιχείρηση στην ύπαρξη μιας ιστοσελίδας που έχει την βέλτιστη λειτουργικότητα μόνο από το desktop μιας και κάθε δευτερόλεπτο γίνονται κρατήσεις από κάθε είδους συσκευή και ειδικά από smartphones.

Ένα responsive (αυτό που ανταποκρίνεται σωστά από κάθε συσκευή) website πρέπει να προσαρμόζεται άψογα σε laptop, mobile και tablet και να δίνει την επιλογή να πλοηγηθεί κάποιος με ευκολία και ταχύτητα ανάμεσα σε διαφορετικά μενού και λειτουργίες.

Αυτό είναι αναμφίβολα το κυριότερο χαρακτηριστικό που πρέπει να έχει ένα website ώστε να τραβήξει και τελικά να οδηγήσει τον επισκέπτη στο κλείσιμο.

Ειδικά οι κρατήσεις ‘’της τελευταίας στιγμής’’ είναι εκείνες που γίνονται κατά κόρον από mobile συσκευή οπότε η διαδικασία πρέπει να γίνεται εύκολα και γρήγορα από τον προβληματισμένο και βιαστικό επισκέπτη.

  1. ΕΥΚΟΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ

Φανταστείτε ένας επισκέπτης να προσπαθεί να βρει το μενού πλοήγησης στο website σου.

Είναι σα να κρύβεις  το χάρτη σε έναν οδηγό που προσπαθεί να βρει το προορισμό του. Ας δούμε  λοιπόν κάποια παραδείγματα ενός σωστού λειτουργικά μενού πλοήγησης.

Το χρώμα και η τοποθεσία πρέπει να είναι εύκολα ανιχνεύσιμη, το design να είναι απλό και να περιέχει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται κάποιος.

Βεβαιώσου πως ο επισκέπτης είναι εκεί που περιμένει να είναι.

Όλοι μας προτιμούμε να επισκεπτόμαστε ιστοσελίδες που μας είναι γνώριμες. Αυτό είναι το λεγόμενο cognitive fluency’’.

Δεν είναι κάτι άλλο από  έναν τρόπος μέτρησης του πόσο εύκολο είναι να σκεφτούμε κάτι. Είναι αποδεδειγμένο πως όσο πιο εύκολο τελικά είναι, τόσο πιο εύκολα παίρνουμε κάποια απόφαση.

Άρα όσο πιο απλοποιημένο και σωστά δομημένο είναι το website σου, τόσο πιο πιθανό είναι να οδηγήσεις τον επισκέπτη στο να πάρει την απόφαση να κλείσει το κατάλυμα.

Η μπάρα πλοήγησης πρέπει να είναι απλή με σαφείς και λίγες επιλογές. Όσο περισσότερες επιλογές έχει τόσο πιο δύσκολα θα αποφασίσει ο επισκέπτης να κλείσει.

Για παράδειγμα μην βάλεις συνδέσμους για κάθε ένα δωμάτιο, αλλά έναν σύνδεσμο που θα οδηγεί τον επισκέπτη στην γενική επισκόπηση των διαθέσιμων δωματίων που μετά θα μπορεί να επιλέξει.

Χρησιμοποίησε ένα χρώμα που θα κάνει αντίθεση στο μάτι και θα οδηγεί κατευθείαν τον επισκέπτη εκεί που επιθυμείς.

Αυτό  είναι αποδεδειγμένο ψυχολογικά πως τραβάει τη προσοχή και βοηθάει στο conversion.

Χρησιμοποίησε τη σωστή σειρά  όσον αφορά τις επιλογές του επισκέπτη. Γενικά η προσοχή κάποιου επικεντρώνεται στην αρχή και το τέλος μιας λίστας.

Οπότε τοποθέτησε επιλογές υψηλής σημασίας εκεί που πρέπει όπως για παράδειγμα το κουμπί  ‘’BOOK NOW’’ στο τέλος του μενού κι λιγότερο σημαντικές πληροφορίες στη μέση.

 

  1. ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ

Κράτα το γενικό χαρακτήρα του website όσο πιο απλό και οπτικά καθαρό γίνεται. Μπορεί να ακούγεται δεδομένο ή ασήμαντο αλλά κάθε ιδιοκτήτης ιστοσελίδας θα σου πει πως είναι εύκολο να πέσεις στη παγίδα να προσθέσεις διάφορα widgets ή εργαλεία που δεν έχουν ουσιαστική χρησιμότητα για το χρήστη.

‘’Σε μια έρευνα της Google φανερώθηκε πως ο επισκέπτης κρίνει μια ιστοσελίδα μέσα σε 1/50στό του δευτερολέπτου και πως πολύπλοκες οπτικά ιστοσελίδες θεωρούνται λιγότερο ελκυστικές από ότι απλούστερες παρόμοιές τους’’.

Ειδικότερα εν έτει 2019 είναι πλέον πολύ διαφορετική η συμπεριφορά και η προσδοκία ενός Online επισκέπτη όταν θα μπεί σε οποιοδήποτε website. Περιμένει άμεσα να μάθει, να δει, και να κρίνει κατά πόσο αυτό που προσφέρουμε-παρουσιάζουμε, τον αφορά.

 

  1. XΡΗΣΗ ΟΠΤΙΚΩΝ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ/ ΝΥΞΕΩΝ

Έχει παρατηρηθεί πως ακολουθούμε υποσυνείδητα εικονικά μηνύματα/νύξεις όπως βέλη, γραμμές, σχεδιαγράμματα με μια κατεύθυνση.

Αυτά είναι αποτελεσματικά στο να οδηγήσεις τον επισκέπτη προς μια ορισμένη επιλογή στην ιστοσελίδα σου.

Δείτε ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα στην ιστοσελίδα μας simplydigital.gr  που φαίνεται με μια απλή χειρονομία να κατευθύνουμε τον επισκέπτη να παίξει το τροχό και να κερδίσει ένα δώρο από εμάς.

 

Αυτός είναι ένας πρακτικός τρόπος να κατευθύνεις τον πελάτη σου εκεί που θες υποσυνείδητα.

 

  1. ΚΑΝΤΕ ΤΟ CALL TO ACTION ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ

Το call to action της ιστοσελίδας σας είναι από τα πιο σημαντικά στοιχεία που πρέπει να προσέξετε ώστε να αποκτήσετε κρατήσεις.

Πόσο εμφανές είναι; Πώς είναι χρωματικά; Τί κείμενο έχει;

Όλα αυτά είναι καθοριστικής σημασίας για την αύξηση ή μείωση του conversion.

Για να σιγουρευτείτε πως το CTA σας τραβάει τη προσοχή πρέπει να έχει τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

  • Πρέπει να έχει έντονο χρώμα που να ξεχωρίζει
  • Πρέπει τα κουμπιά να φαίνονται και να είναι clickable. Δώστε συγκεκριμένο σχήμα και δώστε αρκετό χώρο από όλες τις πλευρές ώστε να ξεχωρίζουν.
  • Σιγουρευτείτε πως έχει το κατάλληλο μέγεθος. Πολύ μεγάλο ή πολύ μικρό έχουν το ίδιο αντιαισθητικό αποτέλεσμα.
  • Πειραματιστείτε με τη χρήση διαφορετικών εικονικών μηνυμάτων / νύξεων που αναφέραμε και πριν.
  • Μην απλά αντιγράψετε κάποιο στυλ, δείτε εάν ο επισκέπτης πραγματικά θα αλληλεπιδράσει με αυτό στη πράξη.

 

  1. ΒΕΒΑΙΩΘΕΙΤΕ ΠΩΣ Η ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΤΟΥ WEBSITE ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΟΣ

Οι φωτογραφίες , το χρώμα, το κείμενο και τα εικαστικά πρέπει να είναι εναρμονισμένα με την ατμόσφαιρα  του καταλύματος.

Είτε πρόκειται για ενοικιαζόμενα δωμάτια είτε για βίλα είτε για B&B  (bed & breakfast) πρέπει να σιγουρευτείτε για τα παρακάτω:

  • Έχεις προσδιορίσει με ακρίβεια το προφίλ του καταναλωτή που στοχεύεις;
  • Παρατήρησε κάθε ένα χαρακτηριστικό του website και αναρωτήσου εάν επικοινωνεί ξεκάθαρα τα μηνύματα που θες στους συγκεκριμένους επισκέπτες που θες.
  • Διάβασε το κείμενο χωρίς τις φωτογραφίες και εάν μπορείς να δεις ξεκάθαρα την εικόνα του καταλύματός σου τότε είσαι σε σωστό δρόμο.
  • Με την ίδια λογική βεβαιώσου πως και οι φωτογραφίες από μόνες τους αντικατοπτρίζουν τη σωστή εικόνα χωρίς τη βοήθεια κειμενικής περιγραφής.

 

  1. ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΟΣ

Για να αυξήσεις το conversion του καταλύματός σου, το design έχει τεράστια σημασία, πρέπει να είναι λιτό, να είναι βελτιστοποιημένο για εύκολη πλοήγηση και να επικοινωνεί τα σωστά μηνύματα  στους σωστούς πελάτες.

Ας δούμε όμως και  πιο συγκεκριμένα ποια είναι τα επιμέρους χαρακτηριστικά πέρα από το να έχεις απλά ένα όμορφο website.

Για να αποφύγεις απώλεια κάποιου πιθανού επισκέπτη θα πρέπει να λάβεις υπόψιν τους παρακάτω κανόνες για να είσαι fully booked όλο το χρόνο.

 

  • Κουμπί Οnline Κλεισίματος

Το πιο σημαντικό αφού προσελκύσεις τον επισκέπτη είναι το εάν μπορεί να κλείσει εκείνη ακριβώς τη στιγμή.

Οι ξενοδόχοι και ιδιοκτήτες καταλυμάτων κάθε είδους χάνουν κρατήσεις διότι δεν έχουν την επιλογή online booking.

Ένα εργαλείο online κλεισίματος καθιστά δυνατό να ελέγξει κάποιος τη διαθεσιμότητα για τις ημέρες που τον ενδιαφέρουν καθώς και τις τιμές.

Αυτά συνήθως περιλαμβάνονται σε πακέτα λογισμικών που υπάρχουν διαθέσιμα στην αγορά και δίνουν στον ταξιδιώτη την ευκαιρία να κλείσει εκείνη τη στιγμή.

  • Τιμές και διαθεσιμότητα

Υπάρχουν πολυάριθμα μικρά καταλύματα που χάνουν απευθείας κρατήσεις επειδή η τιμή που διαφημίζουν στο website τους είναι πιο ακριβή από αυτή σε άλλα websites.

Ένας από τους λόγους που γίνεται αυτό είναι το ότι  το λογισμικό κλεισίματος που χρησιμοποιεί το κατάλυμα δεν είναι συγχρονισμένο με το σύστημα όλων των υπόλοιπων online καναλιών.

Με τον περιορισμένο χρόνο που έχουν οι ιδιοκτήτες καταλυμάτων είναι αδύνατο να καταφέρουν να διατηρήσουν χειροκίνητα όλες τις τιμές και διαθεσιμότητες ίδιες σε όλα τα κανάλια που διαφημίζουν την επιχείρησή τους.

Για αυτόν ακριβώς τον λόγο υπάρχουν λογισμικά διαχείρισης τιμών και διαθεσιμότητας, τα λεγόμενα channel managers.

Αυτό που κάνουν τα τελευταία είναι να αυτοματοποιούν και να συγχρονίζουν όλες τις αλλαγές που γίνονται κάθε στιγμή στο κατάλυμα σε όλα τα διαφορετικά κανάλια που διαφημίζεται.

(π.χ. Expedia, Βooking.com, LateRooms κ.τ.λ). Βρείτε αυτό που σας ταιριάζει κάνοντας κλίκ εδώ.

 

  • Εμπιστοσύνη και ασφάλεια

Ολοένα και περισσότεροι χρήστες του internet γίνονται όλο και πιο καχύποπτοι όσον αφορά την ασφάλεια τους διαδικτυακά, ειδικά όταν πρόκειται για πληρωμή online και χρήση κάποιας κάρτας.

Εάν το κατάλυμά σας προσφέρει την δυνατότητα πληρωμής online, βεβαιωθείτε πως χρησιμοποιείτε κάποια αξιόπιστη εταιρία πληρωμών όπως το PayPal.

Με αυτό το τρόπο ο χρήστης δεν θα είναι διστακτικός στο να προβεί σε κάποια πληρωμή για το κλείσιμο ενός καταλύματος.

Οι επισκέπτες περιμένουν να έχεις την κατάλληλη τεχνολογία  στο website σου και αυτό με τη σειρά του  τον οδηγεί στο να εμπιστευτεί εσένα και την επιχείρησή σου.

Ένα λογισμικό που να προσφέρει όλες αυτές τις υπηρεσίες  και είναι αξιόπιστο θα σε βοηθήσει να ξεπεράσεις όλες αυτές τις πιθανές δυσκολίες στο μέλλον.

 

  1. ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ONLINE

Πάρα πολλά καταλύματα, δεν σου  δίνουν τη δυνατότητα να καταλάβεις ξεκάθαρα πώς θα ολοκληρώσεις τη κράτηση.

Αυτό είναι εξαιρετικά μεγάλης σημασίας αφού τελικά κρίνει το εάν κάποιος θα ολοκληρώσει μια κράτηση ή όχι.

Εάν θεωρείς πως η διαδικασία του κλεισίματος δεν είναι απόλυτα ξεκάθαρη από όλους τους επισκέπτες, τότε αφιέρωσε μια σελίδα εξηγώντας αποκλειστικά ένα-ένα τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει κάποιος για να ολοκληρώσει και να πληρώσει για το κλείσιμο του.

Πρέπει πάντα να έχεις υπόψιν σου πως οι επισκέπτες σου προέρχονται από όλες τις ηλικίες και από όλα τα κοινωνικά στρώματα, ανεξαρτήτως από το πόσο τεχνολογικά εκπαιδευμένοι είναι.

Οπότε πρέπει να βεβαιωθείς πως προσφέρεις αυτές τις σημαντικές πληροφορίες σε αυτούς που μπορεί να μην θεωρούν πως είναι ξεκάθαρο το πώς θα επιβεβαιώσουν τη κράτησή τους.

 

  1. EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ / ΒΙΝΤΕΟ & ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΠΑΡΟΧΩΝ

Πόσες φορές έχεις ακούσει την έκφραση μια εικόνα χίλιες λέξεις; Κάνε το κατάλυμά σου μαγνήτη κρατήσεων παρουσιάζοντας το με το καλύτερο δυνατό τρόπο φωτογραφικά. Είναι αποδεδειγμένο πως οι επισκέπτες κοιτάνε πρώτα τις φωτογραφίες ενός καταλύματος και έπειτα διαβάζουν οποιεσδήποτε επιπλέον πληροφορίες υπάρχουν.

Καλές φωτογραφίες σε συνδυασμό με minimal αλλά περιεκτικό κείμενο σε βοηθάει να κατοχυρώσεις και καλύτερη θέση στο Search Engine Ranking της Google.

Οι φωτογραφίες πρέπει να παρουσιάζουν το κατάλυμα από έξω προς τα μέσα, και να είναι επαγγελματικές, καθαρές με τη καλύτερη δυνατή ανάλυση ώστε να είναι ίδιες από όλες τις συσκευές που μπορεί να χρησιμοποιεί κάποιος. Ένα κατάλυμα που για παράδειγμα έχει πισίνα, θα πρέπει να παρουσιάζεται στις φωτογραφίες καθώς αποτελεί μια από τις κύριες αναζητήσεις καταλύματος ειδικά για τους καλοκαιρινούς μήνες.

Ακόμα καλύτερη και πιο ρεαλιστική προσέγγιση είναι η δημιουργία κάποιου βίντεο και αποτελεί το κυρίαρχο χαρακτηριστικό όλων των μεγάλων website καταλυμάτων του πλανήτη για το 2019.

Πόσες φορές σας έχει τύχει να κλείσετε ένα κατάλυμα που δεν είχε καμία σχέση με αυτό που είδατε στις φωτογραφίες;

To βίντεο σε αυτή τη περίπτωση αποτελεί τη πιο ειλικρινή απεικόνιση της επιχείρησης σου και σε βοηθάει να αποφύγεις παρεξηγήσεις.

Δώσε βάση στο περιεχόμενο και τις παροχές σου προσέχοντας να είσαι ακριβής τόσο στη περιγραφή όσο και το κόστος.  Απαρίθμησέ τις μια-μια με προσοχή φροντίζοντας να είσαι λιτός και σαφής. Γενικά το concept για έναν ξενοδόχο ή ιδιοκτήτη καταλύματος πρέπει να είναι το εξής: 

Under promise, over deliver.  Υποσχέσου λίγα, και πρόσφερε περισσότερα.

Εντυπωσίασε τον επισκέπτη σου με κάτι που δε το περιμένει ή δε το διάβασε στις παροχές του καταλύματος. Πρόσφερέ του ένα δώρο επειδή προτίμησε εσένα, και να είσαι σίγουρος πως θα το εκτιμήσει.

 

  1. ΠΟΛΥΓΛΩΣΣΟ ΜΕΝΟΥ & ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Εάν θες να είσαι »ανιχνεύσιμος» από συγκεκριμένες χώρες και σε διαφορετικές αναζητήσεις, πρέπει να αρχίσεις να μεταφράζεις την ιστοσελίδα σου στις γλώσσες των χωρών που στοχεύεις.

Αυτό όχι μόνο θα σε ανεβάσει πιο ψηλά στα αποτελέσματα της Google, αλλά και θα σε βοηθήσει στο να κερδίσεις και πιο πολλούς επισκέπτες απο διαφορετικές χώρες.

Αναφέραμε τις φωτογραφίες. Το εικονικό στοιχείο είναι όντως το πιο σημαντικό κομμάτι του website σου.

Από την εμπειρία σου όμως, ποιο είναι το επόμενο πράγμα που θα κοιτάξεις ώστε να κάνεις την τελική κίνηση και να κλείσεις;

Μάντεψες σωστά.

Κοιτάς τις κριτικές. Είναι το Άλφα και το Ωμέγα στο να καταλήξεις να πληρώσεις για ένα κατάλυμα.

Στις 2 μεγαλύτερες τουριστικές πλατφόρμες παγκοσμίως.

Την Booking.com & το airbnb.com το κομμάτι των reviews είναι το στοιχείο που ο χρήστης βλέπει ακόμα και πριν την τιμή!

Οι κριτικές ενός καταλύματος θα σου δώσουν ακριβώς να καταλάβεις μέσω της εμπειρίας διαμονής άλλων ανθρώπων εάν το συγκεκριμένο κατάλυμα είναι για σένα.

Έχεις λοιπόν τσεκάρει όλα αυτά τα 10 κουτάκια για τα οποία μιλήσαμε;

Συγχαρητήρια, γιατί είσαι έτοιμος να κάνεις το επόμενο βήμα στο να έχεις περισσότερη κίνηση (traffic), δηλαδή περισσότερους επισκέπτες στην ιστοσελίδα σου.

Προκειμένου φυσικά να συμβεί αυτό θα χρειαστεί και να βεβαωθείς οτι η σελίδα σου είναι SEO friendly.

Eχει δηλαδή τις κατάλληλες προδιαγραφές (keywords, περιγραφές, urls) ανα γλώσσα προκειμένου να εμφανιστείς στα αρχικά αποτελέσματα της Google για την περιοχή που ενδιαφέρει.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *