Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που όταν στέλνουμε ένα email από τον εταιρικό μας λογαριασμό (john@mydomain.gr), το email καταλήγει είτε στα SPAM του παραλήπτη ή πολλές φορές δεν παραδίδεται καν. Το πρόβλημα αυτό απασχολεί όλους σχεδόν τους επαγγελματίες που στέλνουν emails από τον λογαριασμό του δικού τους domain.
Οι λόγοι που συμβαίνει το παραπάνω μπορεί να είναι διαφορετικοί ανά περίπτωση, αλλά πολύ συχνά η κατάληξη ενός email που στέλνουμε στα SPAM του παραλήπτη μας μπορεί να οφείλεται:
- Στην ηλικία του domain μας. Εάν αγοράσαμε πρόσφατα το domain, μέχρι να αποδειχθεί ότι δεν στέλνουμε spam διαφημιστικά ή άλλου είδους μηνύματα, το domain μας μπορεί να είναι μαρκαρισμένο ως αγνώστου ταυτότητας. Έτσι, τα φίλτρα του email παραλήπτη μπορεί είτε να απορρίψουν είτε να κατευθύνουν το email μας στα SPAM.
- Στον server στον οποίο έχουμε το site μας. Σε περιπτώσεις που αγοράζουμε shared hosting και μοιραζόμαστε τα ίδια server settings με άλλα sites ,κινδυνεύουμε να μπούμε σε “μαύρες λίστες” εφόσον οι ιδιοκτήτες των άλλων γειτονικών μας sites είναι ήδη μαρκαρισμένοι ως spammers.
- Στην προηγούμενή μας συμπεριφορά ώς αποστολείς emails. Εάν όντως στο παρελθόν έχουμε επιχειρήσει να στείλουμε μαζικά διαφημιστικά μηνύματα τότε είναι πού πιθανό το domain να είναι ήδη μαρκαρισμένο σαν spammer.
Η σημαντικότητα του προβλήματος είναι τεράστια. Όταν οι παραλήπτες δεν λαμβάνουν τα emails που στέλνετε, είναι σχεδόν αδύνατο να εργαστείτε στον ψηφιακό κόσμο. Μία ενημέρωση σε έναν πελάτη, ένα απαντητικό μήνυμα σε μια παραγγελία ή ακόμα και ένα απλό email για μία συνάντηση, εάν δεν παραδοθεί, είναι να σαν μην έχει σταλθεί ποτέ.
Έχοντας αντιμετωπίσει το πρόβλημα πολλές φορές για λογαριασμό πολλών πελατών μας, σχεδιάσαμε μια υπηρεσία που είναι απαραίτητη σε όσους στέλνουν emails από τον εταιρικό τους λογαριασμό. Η υπηρεσία SAFE EMAIL είναι μια προηγμένη τεχνολογία που προσφέρει ακριβώς αυτό: Τη σιγουριά ότι τα emails που στέλνετε, θα φτάσουν στον παραλήπτη.
Ο Γιάννης Κυριμκυρίδης είναι συνιδρυτής της SimplyDigital.gr