1η Σελίδα της Google – Έτσι θα βρεθείς εκεί

Aν θές να εμφανιστείς στην 1η σελίδα της Google, αυτό το άρθρο είναι για σένα.

Δεν υπάρχει καλύτερο μέρος να κρύψεις κάτι που δεν θέλεις να βρεί κανείς, απο τη σελίδα της Google.

Σε αυτό το βίντεο θα σου πω για τον τρόπο που θα κάνεις το website σου να εμφανιστεί στην πρώτη σελίδα της Google!

Η Google είναι το μέρος στο οποίο ψάχνουμε όλοι απαντήσεις, ίδέες, προϊόντα, υπηρεσίες, μαγαζιά να φάμε, και οτιδήποτε άλλο κάνουμε στη ζωή μας.

Την ίδια ώρα το 80% περίπου των ανθρώπων που ψάχνουν κάτι δεν πηγαίνουν ποτέ στη δεύτερη σελίδα της Google. Αυτό σημαίνει οτι αν χαίρεσαι που βρίσκεσαι στη δεύτερη ή Τρίτη σελίδα, μάλλον χρειάζεται να αναθεωρήσεις.

Δεν θα λάβεις το traffic που θέλεις και αυτό είναι πάντα πρόβλημα καθώς το 95% των online αγορών ξεκινούν με ένα Google Search, ενώ σε μηνιαία βάση πραγματοποιούνται πάνω απο 1 τρισεκατομμύριο αναζητήσεις.

Καταλαβαίνεις λοιπόν τη σημασία να μπορείς να εμφανίζεσαι στην πρώτη σελίδα της Google κάθε φορά που κάποιος αναζητεί κάτι σχετικό με αυτό που κάνεις, και γιαυτό φυσικά το να βρεθείς εκεί, δεν είναι ούτε εύκολο, ούτε συμβαίνει σε μια εβδομάδα.

Eίδικά σε πολύ ανταγωνιστικές κατηγορίες όπως για παράδειγμα το αγορά ρούχων ή ασφάλιση, που όπως βλέπει κατακλύζονται απο πολλές διαφημίσεις, είναι σχεδόν απίθανο να καταφέρεις να βρεθείς στην πρώτη σελίδα άμεσα και ειδικά αν η ιστοσελίδα σου είναι καινούρια, οπότε και το Domain Authority σου ειναι ακόμα πολύ χαμηλά

Πάμε να δούμε λοιπόν τι μπορείς να κάνεις για να αναρριχηθείς προς την πρώτη σελίδα της Google.

  1. SEO με έμφαση τα long tail keywords

Το SEO όπως έχουμε πει ξανά είναι η διαδικασία με την οποία βελτιστοποιούμε την ιστοσελίδα μας, προκειμένου η Google να καταλάβει τι ακριβώς κάνουμε. Να τοποθετήσουμε λοιπόν τα κατάλληλα keywords, περιγραφές, links, όπως το SEO απαιτεί.

Το κλειδί ωστόσο είναι τα μακροσκελή keywords ή αλλιώς long tail keywords.

Αυτά είναι οι πιο εξειδικευμένες και περιγραφικές αναζητήσεις που ο κόσμος κάνει αφού ξέρει ήδη κάποια πράγματα.

Έτσι για παράδειγμα η λέξη Αντρικά Παππούτσια είναι ένα basic keyword, ενώ το keyword Αντρικά Παππούτσια Nike Force 1 Λευκό Δερμάτινο αποτελεί ένα long tail keyword.

Αυτές οι αναζητήσεις αποτελούν το 70% του συνολικού όγκου και υποδηλώνουν μεγαλύτερη αγοραστική πρόθεση απο κάποιον γιατί ακριβώς ξέρει πολύ συγκεκριμένα τι ψάχνει.

Επίσης είναι ευκολότερο και οικονομικότερο να κάνουμε rank για το συγκεκριμένο long tail keyword απο ότι το αντρικά παππούτσια.

  1. Google Ads

Αυτός αν και τρόπος επι πληρωμή, είναι ο αμεσότερος και ευκολότερος τρόπος να βρεθούμε το επόμενο πρωί στην αρχική σελίδα της Google για τα keywords που έχουμε επιλέξει!

Έτσι μπορούμε να επιλέξουμε να διαφημίσουμε την επιχείρησή μας όταν κάποιος αναζητεί κάποιο απο τα βασικά keywords που μας αφορούν, ή να διαφημίσουμε επιλεγμένο περιεχόμενο απο το website μας που απαντάει καλύτερα το συγκεκριμένο ερώτημα. Το κλειδί σε αυτό πάντα είναι να μπούμε στη λογική αυτού που ψάχνει κάτι.

Π.χ στην αναζήτηση Αντρικά παππούτσια, βλέπω την συγκεκριμένη εικόνα στην Google. Όλες οι διαφημίσεις προβάλλουν κάποιο e-shop, μια collection δωρεάν αποστολή, κτλ.

Αυτός που αναζητεί όμως εκείνη τη στιγμή αντρικά παππούτσια, πιστεύετε οτι ψάχνει να αγοράσει εκείνη τη στιγμή κάτι? Το πιο πιθανό είναι οτι θέλει να πάρει ιδέες, να κάνει μια έρευνα αγοράς, να πάρει μια εικόνα των τάσεων αυτή τη χρονιά. Να κατευθυνθεί!

Τι θα έκανα για να διαφοροποιηθώ και να είχε περισσότερο νόημα η διαφήμιση μου? Θα έγραφα ένα άρθρο με τα must αντρικά παππούτσια για το 2018, ή τα 20 παππούτσια που θα φορεθούν αυτή τη χρονιά. Με τον τρόπο αυτόν θα κέρδιζα περισσότερο traffic και clicks γιατί προσφέρω ιδέες/ ενημέρωση στον κόσμο. Στο κείμενο αυτό θα είχα φυσικά και Links για αγορά παππουτσιών σχετικών με αυτά που εμφανίζω.

  1. Γράψε περισσότερα και μεγαλύτερα άρθρα

Περισσότερα άρθα, σημαίνει περισσότερο περιεχόμενο το οποίο φυσικά πρέπει να είναι σχετικό με τα keywords που μας ενδιαφέρουν. Basic & Long tail, και να απαντούν σε συχνά ερωτήματα του κοινού μας αλλά και στις αναζητήσεις του.

Στατιστικά ιστοσελίδες που εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα της Google, δημοσιεύουν πάνω απο 16 άρθρα την εβδομάδα. Τα οποία υπερβαίνουν τις 2500 λέξεις.

Το ξέρω, ακούγεται εξαιρετικά δύσκολο να το κάνεις, αλλά καλώς η κακώς αυτή είναι η πραγματικότητα. Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος εκεί έξω και συνεχώς το περιεχόμενο αυξάνεται.

Στην Ελλάδα είναι σαφώς ευκολότερο το να εμφανιστούμε στην αρχική σελίδα απο ότι σε παγκόσμιο επίπεδο με τα άθρα που γράφουμε και με μια συστηματική αρθρογραφία 4-5 ποιοτικών άρθρων τον μήνα που υπερβάινουν τις 1000 λέξεις έχεις αρκετές πιθανότητες να βγείς στην πρώτη σελίδα.

Επέλεξε θεματολογία βάση των άρθρων που ήδη εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα, των προτάσεων της Google στις παραμφερείς αναζητήσεις αλλά και χρησιμοποιώντας το uber- suggest που σου εμφανίζει τον αριθμό των άρθρων που έχουν τα περισσότερα shares το βαθμό δυσκολίας να κάνεις rank σε συγκεκριμένα keywords αλλά και το περιεχόμενο που είναι πιο δημοφιές στα συγκεκριμένα keywords.

  1. Συνεργάσου με blogs και round-up posts

Round up posts είναι αυτά τα οποία παρουσιάζουν τις καλύτερες λύσεις για ένα θέμα, παρουσιάζοντας σε αυτό εκείνους που τις προσφέρουν. Για παράδειγμα, αυτές είναι οι 5 καλύτερες ιστοσελίδες με ειδήσεις. Σε αυτό παρουσιάζονται σελίδες που είτε έχουν πληρώσει για να εμφανιστούν στο συγκεκριμένο άθρο, είτε απλά ο αρθρογράφος, αφού έλαβε κάποιο μήνυμα απο τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα, έκρινε οτι αξίζει να αναφερθεί λόγω καλού περιεχομένου.

Συνεπώς επικοινώνησε με blogs, προσπάθησε να συνεργαστείς με άλλους καθώς είναι πάντα καλό να κερδίζεις backlinks και να αξιοποιείς το traffic άλλων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.