Τα 15 καλύτερα tips για την προώθηση ξενοδοχείου το 2019

15 tips για την προώθηση του ξενοδοχείου σας το 2019

Η προώθηση ξενοδοχείου το 2019 είναι ίσως πιο επίκαιρη απο ποτέ.

Ο ανταγωνισμός στην επιλογή ξενοδοχείου ή τουριστικού καταλύματος είναι πολύ μεγάλος χωρίς αμφιβολία.

Και οι παράγοντες που τελικά επηρεάζουν την επιλογή κάποιου είναι πάντα συγκεκριμένοι.

Τρία είναι τα πιο σημαντικά στοιχεία: Ποιότητα καταλύματος, τοποθεσία, και ο τρόπος με τον οποίο ο ιδιοκτήτης προωθεί τo ξενοδοχείου του.

Σε αυτό το άρθρο, θα προσπαθήσουμε να σε βοηθήσουμε όσον αφορά το τρίτο σκέλος αυτής της εξίσωσης.

Είμαστε σίγουροι πως έχεις ήδη προβεί σε ενέργειες όπως, κάποια έκπτωση για παραμονή πάνω από 7 ημέρες, ή ειδικό πακέτο προσφοράς για τα Σαββατοκύριακα.

Πιστεύεις όμως στα αλήθεια πως μόνο αυτά είναι αρκετά ώστε να μεγαλώσεις την επιχείρησή σου;

Η απάντηση είναι πως προφανώς χρειάζονται περισσότερα.

Παλιές αλλά διαχρονικές ιδέες.

Χωρίς αμφιβολία, υπάρχουν κάποιες κλασικές τεχνικές που ήταν, είναι και θα είναι κερδοφόρες για την τουριστική σου επιχείρηση.

Είναι τεχνικές που έχουν χρησιμοποιηθεί κατά κόρον από ξενοδόχους και ιδιοκτήτες καταλυμάτων, και θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούνται, πολύ απλά γιατί δουλεύουν.

Οι φαινομενικά ‘’παλιομοδίτικες’’ προσφορές εκπτώσεων, είναι από τις πιο κερδοφόρες τεχνικές, αρκεί να χρησιμοποιούνται έξυπνα και δημιουργικά.

Για αυτό το λόγο, πρέπει να δοκιμάσεις διαφορετική στρατηγική και τακτικές για το πώς οι προσφορές θα σου φέρουν τα καλύτερα αποτελέσματα.

1. Προσφορές για περιόδους αιχμής αλλά και off season

Συνήθως η χρονιά για ένα ξενοδοχείο είναι χωρισμένη στα δύο. Η περίοδος αιχμής και η off season.

Και ως αποτέλεσμα τα κύρια έσοδα του καταλύματος πηγάζουν από την περίοδο αιχμής.

Όμως πηγάζουν και από το πόσο καλά διαχειρίζεται την off season. Σε έναν ιδανικό κόσμο θα θέλαμε δωμάτια γεμάτα 365 μέρες το χρόνο, αλλά αυτό δεν είναι πάντα εφικτό φυσικά.

Περίοδος αιχμής

Για αυτές τις περιόδους, μάλλον ήδη τα κλεισίματα βρίσκονται σε ικανοποιητικό επίπεδο.

Ωστόσο, μπορείς να δοκιμάσεις διαφορετικές προσφορές. Πουλώντας π.χ. πακέτα ή προσφορές για αυτούς που κλείνουν πολύ νωρίς τις διακοπές τους.

Όλα είναι θέμα επιβράβευσης.

Μπορείς να προσελκύσεις επισκέπτες δημιουργώντας συνδυαστικά πακέτα. Αυτά μπορεί να προσαρμοστούν ανάλογα με το ποσό της έκπτωσης, τον αριθμό των διανυκτερεύσεων, ή κάποιο συνδυασμό άλλων παραμέτρων.

Ο βέλτιστος τρόπος να πετύχεις πιο πολλά κλεισίματα online είναι το να προσφέρεις συνδυασμό προσφορών, deals και πακέτων.

Και το θετικό είναι πως έχεις την ελευθερία να αποφασίσεις το τύπο του πακέτου που θές εσυ. Ανάλογα με τις ανάγκες του καταλύματός σου.

Μερικές ιδέες για προσφορές είναι οι παρακάτω:

  • Δημιούργησε προσφορές τύπου: «Κλείστε τώρα και κερδίστε μια επιπλέον διανυκτέρευση δωρεάν».
  • Πρόσφερε έκπτωση για απευθείας κλεισίματα όπως για παράδειγμα: «Κλείστε την σουίτα μας και κερδίστε έκπτωση μόνο για τις καθημερινές».
  • Πρόσφερε εκπτώσεις για το κλείσιμο συγκεκριμένων δωματίων όπως για παράδειγμα: «30% έκπτωση στις σουίτες για τους νεόνυμφους».
  • Εάν το κατάλυμά σας δεν είναι κλεισμένο το ερχόμενο Σαββατοκύριακο, δημοσίευσε προσφορές τελευταίας στιγμής για να προσελκύσεις επισκέπτες.
  • Προώθησε το online booking για εκείνους που επιθυμούν να κλείσουν πολύ πιο νωρίς από την ημερομηνία του check-in.
  • Δημιούργησε μυστικές προσφορές επιβραβεύοντας πελάτες οι οποίοι σας έχουν προτιμήσει πολλές φορές στο παρελθόν.

Φυσικά για να επικοινωνήσεις όλα τα παραπάνω θα χρειαστείς ένα δομημένο τρόπο επικοινωνίας όπως E-mail Marketing, στοχευμένη διαφήμιση μέσω Social Media, αρθρογραφία, συνεργασία με Influencers, κτλ.

Off-season

Η ιδέα πίσω από το τί ακριβώς μπορείς να κάνεις κατά τη διάρκεια της off season είναι το ότι πρέπει να είναι κάτι μη συνηθισμένο.

Μπορεί να είναι να δοκιμάσεις να καλέσεις επισκέπτες συγκεκριμένες ημέρες (π.χ. εθνικές εορτές) ή κατά τη διάρκεια κάποιων φεστιβάλ ή συναυλιών στη περιοχή.

Προσφορές τελευταίας στιγμής που συνδυάζουν ημερολογιακά κάποια τέτοια γεγονότα μπορεί να φανούν πολύ χρήσιμες.

Μια πολύ κερδοφόρα ιδέα που έχουμε ήδη δει να την εφαρμόζουν πολλοί ιδιοκτήτες, είναι τo να εκμεταλλεύονται τον χώρο τους, εξωτερικό ή εσωτερικό για εκδηλώσεις όπως πάρτι γάμων, γενεθλίων ή για οποιαδήποτε άλλη εκδήλωση (Αθλητικά camps, επαγγελματικά σεμινάρια, κτλ)

2. Εκδηλώσεις στη περιοχή.

Πολλές φορές κοντά στην τοποθεσία σου, λαμβάνουν χώρα διαφόρων ειδών καλλιτεχνικά γεγονότα, όπως συναυλίες, φεστιβάλ, αλλά και expos, επιδείξεις και συνέδρια.

Μια λοιπόν καλή ιδέα για τη προώθηση του καταλύματός σου θα ήταν να εκμεταλλευτείς αυτά τα γεγονότα και να δημιουργήσεις προσφορές διαμονής για εκείνους που θέλουν να μείνουν στη περιοχή.

Μπορείς ακόμα να έρθεις σε επαφή με τους διοργανωτές των εκδηλώσεων αυτών και να καταφέρεις να διοργανώσεις κάποιου είδους σχετικό event στο χώρο σου.

Με αυτό το τρόπο θα προσελκύσεις πολλούς επισκέπτες που αρχικά ενδιαφέρθηκαν για το γεγονός αυτό.

 

3. Θέσε αποτελεσματικά προγράμματα για πιστούς πελάτες (loyalty programs).

Τα προγράμματα αυτά για τους πιστούς πελάτες σου είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος να τους διατηρήσεις.

Μην απλά προσφέρεις πράγματα που έχεις δώσει στο παρελθόν. Γίνε δημιουργικός και αντάμειψέ τους με κάτι που δεν περιμένουν.

Ίσως με μια έξτρα δωρεάν διανυκτέρευση, ή δύο δωρεάν διανυκτερεύσεις εάν σε επισκεφτούν με φίλους ή γκρούπ, η ακόμα κάποιο upgrade δωματίου για την τιμή απλού για »εσάς που μας αγαπάτε λίγο περισσότερο…»

 

Καινούριες ιδέες για τη προώθηση του ξενοδοχείου σου.

Οι τρόποι προώθησης του καταλύματός σου εξελίσσονται συνεχώς.

Πρέπει συνεχώς να είσαι ενημερωμένος/η για τις εξελίξεις και να απορρίψεις ότι στο παρελθόν δεν έφερε καρπούς.

Πολλές καινούριες ιδέες προώθησης ξενοδοχείων έχουν κατακριθεί ή αντιμετωπίζονται με αμφιβολία. Και ένα είναι σίγουρο.

Ότι λειτουργεί για τον ανταγωνιστή σου δεν σημαίνει πως θα δουλέψει και για σένα, ότι δούλευε παλιότερα δεν σημαίνει οτι θα δουλέψει και το 2019.

Πρέπει να δοκιμάζεις συνεχώς καινούρια πράγματα. Να είσαι διαλλακτικός με τις επιλογές σου όσον αφορά στο ποια τεχνική θα ακολουθήσεις για τo καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Ας δούμε μερικές μοντέρνες τακτικές που μπορούν να εκτοξεύσουν τα νούμερα των επισκεπτών σου άρα και του εισοδήματός σου.

 

4. Οnline Ταξιδιωτικά Γραφεία.

Το κλειδί της επιτυχίας στη περίπτωση των online ταξιδιωτικών γραφείων είναι να προσπαθήσεις να δικτυωθείς με όσο το δυνατό περισσότερα.

Αυτό θα αυξήσει την αξιοπιστία σου σαν ξενοδοχείο/κατάλυμα και θα προωθήσεις την εικόνα σου προς τα έξω. Τα διάφορα online ταξιδιωτικά website, έχουν το κάθε ένα το δικό τους τρόπο δημιουργίας promotion και λειτουργίας. Συμμετέχοντας σε αυτά, σε βοηθάει να αυξήσεις τα bookings σου.

Αν αποφασίσεις να προσθέσεις το κατάλυμα σου σε κάποια από αυτά τα websites, όπως τη Booking.com, την Expedia, HomeAway, Agoda, κτλ., φρόντισε να είναι σε όσα περισσότερα μπορείς.

 

Παρακάτω θα δούμε 5 βασικά πλεονεκτήματα:

  • Αύξηση της ορατότητάς σας σε ταξιδιώτες παγκοσμίως.
  • Προσέλκυση επισκεπτών στο δικό σου website. Πάρα πολλοί ταξιδιώτες συμβουλεύονται πρώτα μεγάλα websites διαφήμισης ξενοδοχείων. Έπειτα επισκέπτονται την ιστοσελίδα του καταλύματος και επικοινωνούν απευθείας με τον ιδιοκτήτη.
  • Έχεις περισσότερα bookings. Αναμφίβολα, όσο μεγαλύτερη η έκθεση του καταλύματος, τόσο περισσότερα κλεισίματα θα έχει.
  • Καταλληλότεροι επισκέπτες. Ανάλογα με το τύπο του καταλύματός σου, μπορείς να προσελκύσεις και το κατάλληλο κοινό, γρήγορα και εύκολα μέσω των φίλτρων αναζήτησης που έχουν εξελίξει τα τουριστικά websites.
  • Επίσης όσο καλύτερη η θέση σου στη κατάταξη αυτών των ιστοσελίδων, τόσο μεγαλύτερη και η απήχησή σου και ο αριθμός των bookings. Καλύτερη θέση στη κατάταξη, καλύτερα reviews. Το πιο θετικό χαρακτηριστικό αυτών των websites είναι το ότι δίνουν τη δυνατότητα σε επισκέπτες σας να αφήσουν θετικές κριτικές μετά από την εμπειρία διαμονής τους και να σε βοηθήσουν να αυξήσεις και άλλο τον αριθμό των επισκεπτών.

Με βάση τα παραπάνω, το να έχεις τη καλύτερη δυνατή θέση σε όλα τα online websites δεν είναι πάντα πολύ εύκολο. Πρέπει να έχεις κατά νου μια έξυπνη στρατηγική όσον αφορά την διαφήμισή σου σε όλα τα διαφορετικά κανάλια. Ένας πολύ απλός και έξυπνος τρόπος είναι η χρήση κάποιου channel manager ή λογισμικού διαχείρισης των δωματίων, τιμών, διαθεσιμότητας και πολιτικών σας σε όλα τα κανάλια ταυτόχρονα.

Μερικά από αυτά είναι τα εξής: Guesty,  Kigo, Vreasy, Avantio κτλ.. Μπορείς να επιλέξεις αυτό που ταιριάζει στις ανάγκες και το χαρακτήρα του δικού σου καταλύματος.

 

5. Επικεντρώσου στην ποιότητα του website του ξενοδοχείου σου.

Αναφέραμε πως πολλοί επισκέπτες αφού πρώτα καταλήξουν στο ότι επιθυμούν να μείνουν σε σένα μέσα από την αναζήτηση από τα μεγάλα websites. ‘Επειτα επισκέπτονται την προσωπική σου ιστοσελίδα για να κλείσουν τις διακοπές τους.

Αυτό σημαίνει πως πρέπει να έχει την κατάλληλη μορφή και να τους δίνει την δυνατότητα να κλείσουν απευθείας σε σένα online.

Πρέπει λοιπόν, να διαθέτει όσο το δυνατό πιο ελκυστική landing page που θα τους προσφέρει τη καλύτερη δυνατή εμπειρία κλεισίματος.

Πρέπει επίσης να είναι ευχάριστη στο μάτι, να παρουσιάζει ξεκάθαρα τυχόν προσφορές, καθώς και τη δυνατότητα να επιλέξεις ημερομηνίες για να κλείσεις εκείνη τη στιγμή.

Ακόμα, να παραθέτει τα services, τις πολιτικές, τα deals καθώς και η τοποθεσία του καταλύματος. Επίσης, θέλουμε να διαθέτει όσο το δυνατό περισσότερες φωτογραφίες γίνεται, οι οποίες φυσικά είναι ρεαλιστικές και ειλικρινείς!

Εάν δεν έχεις ήδη website, μπορείς να απευθυνθείς σε εμάς για να σε βοηθήσουμε να δημιουργήσεις την ιστοσελίδα των ονείρων σου.

Εδώ μπορείς να βρεις το τελευταίο μας οδηγό όσον αφορά στη κατασκευή ιστοσελίδων για τουριστικά καταλύματα.

 

6. Έξυπνα widgets στην ιστοσελίδα

Έχουμε ξαναμιλήσει για τη σημασία ενός καλού SEO ενός website. Μετά τη κατασκευή της ιστοσελίδας σου, βεβαιώσου πως έχει και τα κατάλληλα widgets για την καλύτερη πλοήγηση του επισκέπτη.

Αυτά μπορεί να είναι τα εξής:

  • Widget καλωσορίσματος. Mε το που επισκεφτεί κάποιος τη σελίδα σου, μπορείς να τον καλωσορίσεις και να τον ενημερώσεις για τυχόν εκπτώσεις και προσφορές.
  • Widget κατά την αποχώρηση. Όταν ο επισκέπτης επιχειρήσει να αποχωρήσει από την ιστοσελίδα σου, μπορείς να προσφέρεις κάποια ελκυστική προσφορά που δεν είδε ή κάποια άλλη χρήσιμη πληροφορία.
  • Widget που μετακινείται ανάλογα με τη πλοήγηση του επισκέπτη. Αυτό το εργαλείο μπορεί να δώσει σημαντικές πληροφορίες σε κάποιον από τη στιγμή που θα μπει στη σελίδα μέχρι να αποχωρήσει. Έτσι αυξάνει τις πιθανότητες να κλείσει στο κατάλυμά σου.
  • Widgets (σαν sticky notes) που υπενθυμίζουν στον επισκέπτη τις πιο σημαντικές σου παροχές, όπως δωρεάν wi-fi, δωρεάν μεταφορά από και προς το αεροδρόμιο. Αυτό ίσως να παίξει καθοριστικό ρόλο στο αν ο επισκέπτης πάρει τη τελική απόφαση να κλείσει στο κατάλυμά σου.
  • Widget αριθμού bookings. Με αυτό το τρόπο, προκαλείς την αίσθηση του ότι αν ο επισκέπτης δε κλείσει άμεσα, μπορεί να χάσει εντελώς την ευκαιρία.
  • Widget κριτικών. Δώσε την ευκαιρία στον επισκέπτη να διαβάσει τις κριτικές, με ένα απλό κλικ. Οι κριτικές είναι το πιο δυνατό εργαλείο στο να επηρεάσεις θετικά τον επισκέπτη.
  • Widget ειδοποιήσεων. Μετάδωσε ζωντανά την δραστηριότητα άλλων επισκεπτών που κλείνουν εκείνη τη στιγμή κάποιο από τα δωμάτιά σου, ή έκλεισαν πριν από λίγα λεπτά από κάποιο συγκεκριμένο μέρος του κόσμου. Αυτό έχει θετική επιρροή στο να επηρεάσεις τον επισκέπτη να κλείσει και εκείνος.

7. Κάνε έρευνα για την βελτίωση του SEO σου.

Έχουμε αναφερθεί πολλές φορές στην σημασία που έχει ένα καλό SEO (search engine optimization) για μια ιστοσελίδα.

Είναι απλά η διαδικασία με την οποία ένα website μπορεί να βρεθεί όσο το δυνατό πιο ψηλά στην μηχανή αναζήτησης της Google.

Όταν λοιπόν ο κόσμος θα ψάχνει για ξενοδοχεία παρόμοια με το δικό σου, θα εμφανίζεσαι σε αυτά τα αποτελέσματα.

Θα προτείναμε να ξεκινήσεις με μια έρευνα λέξεων κλειδιά. Mη μπεις στη διαδικασία να φορτώσεις τη σελίδα και το περιεχόμενό αραδιάζοντας τις λέξεις αυτές χωρίς συνοχή.

Αντίθετα επικεντρώσου στο να δημιουργήσεις πλούσιο σχετικό περιεχόμενο το οποίο με τη σειρά του θα περιέχει αυτές τις λέξεις κλειδιά.

Γενικά αναρωτήσου. Tι και πώς ψάχνει κάποιος όταν θέλει να κλείσει διακοπές στο μέρος που βρίσκεται το ξενοδοχείο σου?

8. Κατέγραψε τα βήματα των επισκεπτών σου.

Ακόμα και αν κάνεις ενέργειες για να φέρεις επισκέπτες στο website σου, είσαι σίγουρος οτι γνωρίζεις αν τους αρέσει ή όχι? Αν το βρίσκουν εύχρηστο και κατανοητό?

Αν οι πληροφορίες που είναι σημαντικό να πάρουν είναι σε πρώτη προτεραιότητα και αντιλαμβάνονται σε τι διαφέρεις απο όλους τους υπόλοιπους?

Αυτό που αρέσει σε εμάς, ή είναι κατανοητό, δεν σημαίνει οτι είναι και για τον επισκέπτη.

Ξεκίνα απο τα βασικά. Χρησιμοποίησε τα Google Analytics.

Με αυτά έχεις τη δυνατότητα να μελετήσεις τη συμπεριφορά των επισκεπτών στο website σου και να δεις τι έχει μεγαλύτερη απήχηση αλλά και τί δε δουλεύε. Μήπως για παράδειγμα έχεις μεγάλο bounce rate?

Με βάση αυτά τα στοιχεία μπορείς να κρίνεις τί πρέπει να κάνεις διαφορετικά ώστε να αυξήσεις την αλληλεπίδρασή σου με το κοινό και να αυξήσεις σταδιακά τα bookings.

 

9. Χτίσε γερές βάσεις μέσω της αλληλεπίδρασης με τους επισκέπτες.

Τα ξενοδοχεία στις μέρες μας προσπαθούν να προσφέρουν ολοένα και πιο προσωποποιημένη εμπειρία σε κάθε ταξιδιώτη.

Με αυτό εννοούμε πως κάθε κατάλυμα, προσφέρει και διαφορετικές υπηρεσίες σε πελάτες οι οποίοι έχουν συγκεκριμένες ανάγκες και προτιμήσεις.

Ο ικανοποιημένος επισκέπτης είναι η καλύτερη επαγγελματική στρατηγική.

Αρκεί απλά να παρατηρήσεις το τί ζητάει ο κάθε ένας. Πρέπει να αφουγκραστείς αυτές τις προτιμήσεις και ανάγκες, και να προσπαθήσεις να τις ικανοποιήσεις με το καλύτερο δυνατό τρόπο.

Πολλές φορές το να κάνεις ένα βήμα παραπέρα από αυτό που περιμένει ο επισκέπτης είναι αρκετό ώστε να σε εκτιμήσει και φυσικά να σε προτιμήσει ξανά. (overdeliver expectations)

Ας μιλήσουμε με παραδείγματα.

Μπορείς κάλλιστα να  στείλεις κάποια emails πριν τη άφιξη των ταξιδιωτών. Είτε για να  ενημερώσεις για το που μπορούν να σε βρουν ή να προσφέρεις επιλογές για το που να φάνε κατά την άφιξή τους.

Η θετική έναρξη της ταξιδιωτικής εμπειρίας είναι το ήμισυ του παντός.

Αφού ο επισκέπτης κάνει check-in, μπορείς να δώσεις για επιλογές περιήγησης στη πόλη, ή το νησί. Να τους καλέσεις σε κάποιο γεγονός που διοργανώνεις. Να τους προτείνεις δραστηριότητες που μπορεί να τους αρέσουν και άλλα πολλά.

Με την ίδια λογική μετά την αποχώρησή τους μπορείς να προσφέρεις κάποια έκπτωση για την επόμενη τους επίσκεψη.

Να τους ζητήσεις να γράψουν μια κριτική για σένα ή απλά να τους ευχαριστήσεις.

 

10. Μάζεψε όσο περισσότερες κριτικές μπορείς.

Είναι γνωστό πως οι κριτικές παίζουν καθοριστικό ρόλο στο αν ο επισκέπτης τελικά θα αποφασίσει να κλείσει στο ξενοδοχείο σου ή όχι με βάση αυτά που έχει διαβάσει.

Σκέψου εσύ ο ίδιος/α πόσες φορές έχεις καταλήξει στο να κλείσεις ένα δωμάτιο ή να αγοράσεις κάτι μόνο αφού διάβασες κριτικές άλλων ανθρώπων.

Άρα λοιπόν είναι καθοριστικής σημασία το να έχουμε αρκετές κριτικές από παλιούς επισκέπτες που θα επηρεάσουν θετικά τους μελλοντικούς.

Πρέπει επίσης να έχεις υπόψιν, πως αναπόφευκτα θα έχεις ίσως και κάποιες μέτριες ή κακές κριτικές. Θυμήσου πως δεν μπορείς να ικανοποιήσεις 100% όλους το ίδιο.

Σημασία έχει η γενική εικόνα. Κανείς δεν θα αποτραπεί από το να κλείσει δωμάτιο στο κατάλυμά σου λόγω μιας και μόνο αρνητικής κριτικής ενώ όλες οι άλλες αφορούν θετικές εμπειρίες.

Προγράμματα που θα σε βοηθήσουν να μαζέψεις όσο το δυνατό περισσότερες κριτικές είναι για παράδειγμα το TripAdvisor Review Express Program  και προσφέρεται δωρεάν.

Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ακολουθήσεις τα βήματα ώστε να προσθέσεις σωστά το κατάλυμά σου στη βάση δεδομένων.

Μπορείς να δεις παρακάτω το πόσο απλή είναι η διαδικασία.

Τα θετικά reviews αποτελούν παράσημο για κάθε ξενοδοχείο και είναι σημαντικό να αναφέρονται και σε περίοπτο σημείο στο ίδιο το website μας.

11. Εκμεταλλεύσου τη δύναμη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

 

Εάν το Facebook ήταν χώρα, θα ήταν η πιο πυκνοκατοικημένη σε όλη τη γη.

Τα περισσότερα ξενοδοχεία έχουν σελίδα στο Facebook και είναι ένας τρόπος να δικτυωθείς με ανθρώπους, να επικοινωνήσεις προσφορές, να διατηρήσεις επαφές με παλιούς επισκέπτες και να προσελκύσεις νέους.

Είτε μέσω προσφορών , είτε μέσω φωτογραφιών είτε μέσω κριτικών από επισκέπτες, το Facebook σε βοηθά να αυξήσεις την απήχηση του ξενοδοχείου σου στο κοινό.

Όπως και το Facebook, έτσι και το Instagram (δεύτερο μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης στο πλανήτη) είναι το κατάλληλο εργαλείο για τη προώθηση του ξενοδοχείου σου μέσω φωτογραφιών, μικρής διάρκειας βίντεο και stories .

Eδώ έχεις την ευκαιρία να δημοσιεύσεις φωτογραφίες από posts επισκεπτών, απο δεξιώσεις γάμου που διεξάγονται στο χώρο του ξενοδοχείου σου ή απλά επαγγελματικές φωτογραφίες του εξωτερικού και εσωτερικού χώρου.

Οι επιλογές είναι αμέτρητες.

Χρησιμοποίησε hashtags που θα βοηθήσουν στο να σε ανακαλύψει περισσότερος κόσμος και ζήτησε από επισκέπτες να σε κάνουν tag στις φωτογραφίες τους.

Δώστους ένα κίνητρο όπως για παράδειγμα να γίνουν featured στη σελίδα σου ή να πάρουν κάποιο δώρο.

12. Eκμεταλλεύσου τη δύναμη του YouTube

Εκτιμάται πως περίπου 300 ώρες βίντεο ανεβαίνουν στο YouTube κάθε λεπτό. Είναι λοιπόν ένα πανίσχυρο εργαλείο για τη προώθηση του καταλύματός σου.

Μπορείς να προσθέσεις ένα βίντεο από το κατάλυμά σου στο λογαριασμό σου.

Επίσης αν διοργανώνεις δραστηριότητες στο χώρο σου μπορείς κάλλιστα να τις καταγράψεις και να τις προωθήσεις μέσω του YouTube.

Μια από τις πιο σύγχρονες τακτικές που βλέπουμε στο χώρο των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων είναι το ότι πολλά καταλύματα δημιουργούν βίντεο από το εσωτερικό του καταλύματος ή το εξωτερικό (με λήψη από drones) και λειτουργούν σαν μια εικονική περιήγηση στο χώρο. Αυτού του είδους τα βίντεο δίνουν τη πιο ρεαλιστική εικόνα του πώς είναι στη πραγματικότητα το ξενοδοχείο μιας και πολλές φορές οι φωτογραφίες απέχουν πολύ από τη πραγματικότητα.

Αυτά τα βίντεο μπορούν να υπάρχουν και στο κανάλι σου στο YouTube, αλλά και στο προσωπικό σου website ή ΟTA (Online Travel Agency) εάν η πλατφόρμα το υποστηρίζει, οπως επίσης και στο IGTV.

 

13. Δημιούργησε ψηφιακούς οδηγούς

 Μπορεί να έχει τύχει και σε εσένα. Να επισκεφτείς ένα μέρος και να μη ξέρεις από που να ξεκινήσεις και τί να επισκεφτείς.

Οι ψηφιακοί οδηγοί είναι ένα μικρό κομμάτι της συνολικής στρατηγικής του ψηφιακού μάρκετινγκ που πρέπει να ακολουθεί κάθε ξενοδοχειακή επιχείρηση. Βοηθάει πολύ το κόσμο πρακτικά να έχει στο κινητό του έναν οδηγό που θα τον καθοδηγήσει κατά τη διάρκεια της διαμονής του αλλά και το να σε θυμάται για πολύ περισσότερο.

Επίσης είναι και ένας εξαιρετικός τρόπος να το προσφέρεις σαν lead magnet. Δηλαδή ένα μέσο για να συλλέξεις e-mails επισκεπτών στο website σου, με αντάλλαγμα τον οδηγό αυτό.

Έτσι, εφόσον χρησιμοποιείς e-mail marketing, μπορείς να εντάξεις τους συγκεκριμένους επισκέπτες στα εβδομαδιάια newsletters σου.

 

14. Συνεργάσου με τοπικά ιδρύματα και εγκαταστάσεις.

Μια ξενοδοχειακή μονάδα μπορεί να είναι κάτι παραπάνω από απλά ένας χώρος διανυκτερεύσεων.

Το να προσπαθήσεις να αναπτύξεις σχέση και παρουσία στην τοπική κοινότητα μπορεί να σε βοηθήσει θεματικά στο να γίνεις γνωστός στο κοινό.

Όχι μόνο για τη ποιότητά σου ως επιχείρηση, αλλά και ως άτομο που είναι ενεργό στη τοπική κοινότητα.

Μπορείς για παράδειγμα να προσφέρεις φυλλάδια που αφορούν επισκέψεις σε μουσεία ή πολιτιστικά κέντρα και εκδηλώσεις και αυτά με τη σειρά τους να παραθέτουν ένα σύνδεσμο του ξενοδοχείου σας στην ιστοσελίδα τους ή ένα φυλλάδιο διαφήμισης του χώρου σας.

Η δημιουργία συνεργασιών δεν κοστίζει τίποτα και σε βοηθάει να δικτυωθείς στη τοπική κοινότητα που μπορεί να έχει πολλά οφέλη.

 

15. Δημιούργησε μια σελίδα Google My Business

Είναι πάντα πολύ καλή ιδέα να προσθέτεις επιπλέον πληροφορίες για το ξενοδοχείο ή το κατάλυμά σου στο διαδίκτυο.

Είναι λοιπόν θα λέγαμε απαραίτητο να προσθέσεις πληροφορίες όπως τις τιμές σου, τα δωμάτια που είναι διαθέσιμα, τα στοιχεία επικοινωνίας, φωτογραφίες και κριτικές στο Google My Business.

Αυτό θα αυξήσει τις πιθανότητες να εμφανιστείς στις αναζητήσεις της Google αφού πολλοί επισκέπτες θα τσεκάρουν πρώτα αυτές τις πληροφορίες πριν κλείσουν δωμάτιο σε σένα.

Θα λέγαμε κλείνοντας, πως το marketing για ξενοδοχεία πρέπει να είναι ένας συνδυασμός πολλών διαφορετικών εργαλείων και τακτικών.

Μπορεί να είναι κλασικές εκπτώσεις και πακέτα προσφορών, προγράμματα για πιστούς πελάτες, η χρήση των κοινωνικών μέσων δικτύωσης, η διοργάνωση εκδηλώσεων στο χώρο σου και πολλά άλλα.

Πρέπει να δεις απλά ποιος συνδυασμός λειτουργεί καλύτερα για σένα και τις ανάγκες τις επιχείρησής σου και να αφουγκράζεσαι συνεχώς ποιες είναι οι νέες τάσεις στο χώρο.

Όταν βρεις ποια είναι η κατάλληλη συνταγή για σένα να είσαι σίγουρος πως θα δεις αύξησή των κρατήσεων αλλά και πολλούς επισκέπτες να επιστρέφουν ξανά και ξανά.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *