Διαφήμιση στο Instagram; Ο οδηγός με 6 βήματα.

Διαφήμιση στo Instagram. Ποιά είναι βήματα και γιατί το χρειάζεσαι;

Δε θέλει και πολλή σκέψη…

Το να εκμεταλλευτείς τo Instagram για να πραγματοποιήσεις διαφημίσεις είναι πλέον αυτονόητο. Πώς κάνω διαφήμιση στο Instagram;

Έχουμε ξαναπεί πως πάνω από ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι χρησιμοποιούν το Instagram σε μηνιαία βάση και ο αριθμός όσον αφορά το engagement rate είναι μεγαλύτερος από ότι αυτός του Facebook και του Twitter μαζί.

Μόνο και μόνο από αυτό καταλαβαίνεις γιατί είναι τόσο απαραίτητο να συμπεριλάβεις το Instagram στη στρατηγική σου.

Τι θα δείς παρακάτω στον οδηγό αυτό:

  • Πώς θα δημιουργήσεις οποιονδήποτε τύπο διαφήμισης
  • Πόσο θα ξοδέψεις για τη δημιουργία τους
  • Ποια είναι η πιο ακριβή ημέρα και ώρα του χρόνου για να διαφημίσεις κάτι στο Instagram
  • Συμβουλές για τη δημιουργία αποτελεσματικών διαφημίσεων

 

1. Τί είναι οι διαφημίσεις στο Instagram

Ξεκίνησαν το 2013 με περιορισμένο αριθμό υπηρεσιών για διαφημίσεις αφού εξαγοράστηκε από το Facebook.

Μετά το 2015 ξεκίνησε να προσφέρει σε brands και επιχειρήσεις οποιουδήποτε μεγέθους μια ποικιλία τύπων διαφημίσεων που άλλαξε πραγματικά το παιχνίδι.

Λόγω του ότι το Instagram είναι ενσωματωμένο με το Facebook Ads Manager, πολλά brands μπορούν να εκμεταλλευτούν την πληθώρα που έχει το Facebook σε πολύτιμες πληροφορίες για το χρήστη ώστε να μπορούν να απευθύνουν τις διαφημίσεις τους στο κατάλληλο κοινό που στοχεύουν.

Αν αναρωτιέσαι αν η διαφήμιση μέσω instagram είναι κάτι που χρειάζεσαι, θα παραθέσουμε κάποια νούμερα:

  • To 75% των χρηστών πραγματοποιούν κάποιου είδους ενέργεια με τα Instagram ads (είτε αγοράζουν ένα προϊόν είτε επισκέπτονται το website).

  • Το 35% των ενηλίκων στην Αμερική χρησιμοποιούν το Instagram και μόνο 77.6 εκατομμύρια χρήστες προέρχονται από εκεί.

  • Tα βίντεο στο Instagram, έχουν διπλάσιο engagement από ότι οι φωτογραφίες.

  • Ο μεγαλύτερος αριθμός των χρηστών εκτός Αμερικής προέρχεται από τη Νορβηγία, την Ελβετία, τη Ρωσία και Τουρκία.

 

Εάν δεν έχεις ακόμα συμπεριλάβει τη διαφήμιση μέσω Instagram στην τωρινή σου στρατηγική, τότε σίγουρα χάνεις ευκαιρίες.

2. Πόσο κοστίζουν;

Παρόλο που το κόστος κάθε διαφήμισης είναι μοναδικό και συγκεκριμένο κάθε φορά, ανάλογα με το τι στόχο έχεις, το μέσο κόστος ανά κλικ για τις διαφημίσεις του Instagram είναι γύρω στο €0.70 με €0.80.

Αυτό προκύπτει μετά από ανάλυση με βάση του ότι ξοδεύτηκαν πάνω από $300 εκατομμύρια δολάρια σε διαφήμιση.

Έχε επίσης στο νου σου πως αυτός είναι ο μέσος όρος κόστους ανα κλικ. Άρα μπορεί η δική σου διαφήμιση με τις δικές της παραμέτρους να κοστίσει παραπάνω ή και λιγότερο.

Για παράδειγμα, δες πώς μπορεί να αυξομειωθεί το κόστος ανάλογα με την ηλικία του κοινού που στοχεύεις.

Και το πως διαμορφώνεται το κόστος ανά κλικ με βάση διαφορετικά placements.

Παρατήρησες κάτι πολύ ενδιαφέρον;

Το πότε επιλέγεις να διαφημίστείς μέσα στη χρονιά, επηρεάζει αρκετά το κόστος της διαφήμισης. Μην ξεχνάς ότι πρόκειται για bidding. Δημοπρασία δηλαδή με άλλους ανταγωνιστές και διαφημιζόμενους.

3. Τύποι διαφήμισης Instagram

Το Instagram προσφέρει τoυς παρακάτω τύπους διαφημίσεων:

  • Stories ads
  • Video ads
  • Carousel ads
  • Photo ads
  • Collection ads

Eδώ μπορείς να βρεις και το τελευταίο μας άρθρο σχετικά με τους τύπους Carousel Αds στο Facebook.

Κάθε ένας τύπος διαφήμισης έχει δημιουργηθεί με σκοπό να εμφανίζεται στο news feed των χρηστών ομαλά, χωρίς να διακόπτεται η φυσική ροή του περιεχομένου.

Το Instagram προσφέρει επίσης διαφορετικούς τύπους call-to-action (learn more, buy now, download, sign up, κτλ) που μπορούν να βοηθήσουν στο να μαζευτούν περισσότερα leads.

Mπορείς επίσης να διαβάσεις και τον εκτενή μας οδηγό για να μάθεις τα πάντα γύρω από τη διαφήμιση στο το Instagram.

Stories Ads

 

Τα Instagram stories ads είναι full-screen διαφημίσεις που εμφανίζονται ανάμεσα στα υπόλοιπα stories των χρηστών που ακολουθείτε.

Με πάνω από 500 εκατομμύρια χρήστες να παρακολουθούν Instagram stories κάθε μέρα, δεν έχεις παρά να ξεκινήσεις να το χρησιμοποιείς ώστε να φτάσεις στο κοινό που σε ενδιαφέρει.

 

Photo ads

Παραδείγμετα Call-to-action buttons

  • Apply- Κάνε αίτηση τώρα
  • Κλείσε τώρα
  • Κάλεσε ή επικοινώνησε μαζί μας
  • Λάβε οδηγίες
  • Κατέβασε κάτι
  • Αγόρασε τώρα
  • Δες περισσότερες λεπτομέρειες

 

Οι διαφημίσεις μέσω φωτογραφιών στο Instagram επιτρέπουν σε brands να διαφημίσουν τα προϊόντα τους χρησιμοποιώντας τις καλύτερες δυνατές φωτογραφίες.

Εάν ήδη έχει ασχοληθείς και είσαι καλός/ή στο να δημιουργείς όμορφο οπτικό περιεχόμενο, η πλατφόρμα του Instagram θα σου επιτρέψει να το μοιραστείς με χιλιάδες ή και εκατομμύρια ανθρώπους.

Ένα πετυχημένο παράδειγμα είναι αυτό της εταιρίας Parachutehome, μια εταιρία με λευκά ήδη σπιτιού.

Οι φωτογραφίες τους έχουν ένα δικό τους μοναδικό στυλ και πάντα παρουσιάζουν τα προϊόντα τους χρησιμοποιώντας όμορφες κρεβατοκάμαρες που φαίνονται σαν να είναι βγαλμένες από τη καθημερινότητα και όχι κάποιο περιοδικό.

Διαφήμισαν λοιπόν τα προϊόντα τους δίνοντας την ευκαιρία στο κοινό να τα δοκιμάσει για 60 ημέρες με ένα call-to-action που έλεγε shop now.

Η διαφήμιση έτρεξε στοχεύοντας κοινό (άντρες και γυναίκες μεταξύ 18 και 54 ετών) με βάση τις προτιμήσεις τους.

To αποτέλεσμα ήταν να έχουν επιστροφή χρημάτων ( ROI) περίπου 4 φορές πιο πάνω από αυτά που ξόδεψαν και click-through-rate διπλάσιο από τις διαφημίσεις σε άλλα κοινωνικά δίκτυα.

Ένα άλλο παράδειγμα είναι αυτό της ΙΚΕΑ που με τον δικό της μοναδικό τρόπο να δημιουργεί με τα προϊόντα της ονειρικά σπίτια.

Στις παρακάτω φωτογραφίες θα δείς πως έχουν φωτογραφίσει ένα πολύ όμορφο χώρο από ένα σπίτι και έπειτα σου δίνουν τη δυνατότητα να αγοράσεις ένα ένα όλα τα προϊόντα που απεικονίζονται στη φωτογραφία.

Μπορείς κάλλιστα να ‘’δανειστείς’’ τη στρατηγική αυτή δημιουργώντας το δικό σου κοινό στο Facebook Αds Manager.

Δές εδώ πώς μπορείς να δημιουργήσεις κατηγορίες κοινών που θέλεις να στοχέυσεις.

 

Video Ads

Δές την επική πρόσφατη διαφήμιση των μπισκότων oreo, εμπνευσμένη απο το Game of Thrones.

Οι χρήστες του Instagram λατρεύουν τις διαφημίσεις μέσω βίντεο.

Δεν είναι τυχαίο πως από το 2017 ο χρόνος που ξοδεύουμε στο να βλέπουμε βίντεο στο Instagram έχει αυξηθεί κατά 80%.

Παρακολουθώντας αυτές τις εξελίξεις, το Instagram έκανε τη διαδικασία να δημιουργείς διαφημίσεις μέσω Instagram πιο εύκολη από ποτέ.

Δες ένα παράδειγμα από τη διαφήμιση της ταινίας “la la land” από τη Lionsgate UK.

H Lionsgate UK έθεσε σαn στόχο κοινό μικρότερης ηλικίας (18 με 24 ετών)  αλλά από την άλλη αυτές οι ηλικίες δεν είναι συνηθισμένες σε ταινίες τύπου musical.

Ευτυχώς η ομάδα που ήταν υπεύθυνη για τις διαφημίσεις ήξερε πως έπρεπε να στραφούν σε θέματα όπως οι σχέσεις, τα ταξίδια και η μόδα για να έχουν ανταπόκριση από αυτό το κοινό.

Έτσι χρησιμοποίησαν αυτά τα θέματα και δημιούργησαν βίντεο πολύ μικρής διάρκειας στοχεύοντας ακριβώς στο κοινό που έπρεπε.

Τα αποτελέσματα ήταν καταπληκτικά. Μπορείς να διαβάσεις περισσότερα σχετικά με αυτή τη καμπάνια διαφήμισης της ταινίας στο case study που πραγματοποιήθηκε από το Instagram εδώ.

Tα call-to-action που μπορούν να χρησιμοποιηθούν εδώ είναι τα ίδια.

 

Carousel Ads

 

Έχουμε μιλήσει ξανά για τα carousel ads και τη δυνατότητα που δίνουν να συμπεριλάβεις περισσότερες από μια φωτογραφίες σε μια διαφήμιση.

Κάνε κλικ εδώ ώστε να δεις ποια είναι τα διαφορετικά είδη διαφήμισης carousel στο Facebook.

Mε τα carousel ads ο χρήστης κάνει swipe μεταξύ των φωτογραφιών που μπορεί να είναι αυτούσιες ή να έχουν μια συνέχεια σα να διηγείσαι μια ιστορία.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να δημιουργήσεις τα δικά σου αρκεί να έχεις φαντασία.

Μπορείς να εισάγεις έως και 10 φωτογραφίες στη δημιουργία διαφήμισης carousel για να παρουσιάσεις τα προϊόντα σου με το πιο δημιουργικό τρόπο.

Collection Ads

Αυτό το είδος διαφήμισης εμφανίστηκε το 2018 και ο τρόπος που χρησιμοποιείται είναι απλός.

Όταν ένας χρήστης δει μια διαφήμιση σχετική με το brand σου, έχουν την δυνατότητα να αγοράσουν κατευθείαν από αυτή τη διαφήμιση.

Συνδυάζοντας τη δύναμη μιας πολύ καλής φωτογραφίας, βίντεο και άμεσης ανταπόκρισης διαφήμιση, θα έχεις σίγουρα ένα καλό αποτέλεσμα.

Δες παρακάτω πως μπορεί κάποιος να δει ένα προϊόν και να το αγοράσει με δύο βήματα κατευθείαν από το Instagram.

Χρησιμοποιώντας τις συλλογές μπορείς να παρουσιάσεις μια σειρά (κολεξιόν) προιόντων σε μία διαφήμιση, δίνοντας επίσης την ευκαιρία στο κοινό σου να πραγματοποιήσει την αγορά κατευθείαν από τη πλατφόρμα.

 

Πως θα διαλέξεις το κατάλληλο τύπο διαφήμισης για να πετύχεις το σκοπό σου;

Tώρα που γνωρίζεις όλους τους τύπους διαφήμισης μπορείς να αποφασίσεις ποιος θα είναι ο κατάλληλος για σένα με βάση το τί θες να πετύχεις.

Είναι πολύ σημαντικό το να επιλέξεις το κατάλληλο τύπο για τη κάθε διαφήμιση.

Το πρώτο βήμα λοιπόν είναι να αναρωτηθείς, «ποιος είναι ο στόχος μου»;

Όταν γνωρίζεις ποιος είναι ο στόχος σου, όλα γίνονται πολύ πιο εύκολα.

Διάβασε εδώ ένα πολύ εύχρηστο οδηγό σχετικά με το πώς θα θέσεις αλλά και θα φτάσεις συγκεκριμένους στόχους μιας και είναι το πιο σημαντικό βήμα για ένα σωστό ξεκίνημα.

Ένα απλό παράδειγμα είναι το εξής:

Εάν ο στόχος σου είναι να αυξήσεις το brand awareness, τότε μια διαφήμιση τύπου collection ads δεν είναι για σένα αφού σκοπός σου δεν είναι να πουλήσεις όσο το δυνατό περισσότερα προϊόντα αλλά να βοηθήσεις το κόσμο να σε μάθει.

Αντίθετα, θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις το photo ad ή video ad τύπο διαφήμισης με CTA το οποίο θα κατευθύνει το κοινό στο website σου.

Αν απλά θες να πουλήσεις προϊόντα, τότε ο τύπος collection ad είναι κατάλληλος για σένα.

Ας δούμε ένα άλλο υποθετικό σενάριο. Ας πούμε πως έχεις πολλά διαφορετικά προϊόντα που θες να λανσάρεις με μια διαφήμιση.

Η διαφήμιση τύπου carousel είναι ο κατάλληλος τύπος για σένα καθώς μπορείς να προσθέσεις όλες τις φωτογραφίες σου σε μια.

Όποιος και να είναι ο τύπος διαφήμισης που θα επιλέξεις τελικά, βεβαιώσου πως πρώτα εξυπηρετεί το στόχο που θες να πετύχεις.

 

Πώς λοιπόν δημιουργούμε διαφημίσεις στο Instagram;

  • Mε το Facebook Ads Manager

  • Μέσω Instagram

Πώς δημιουργούμε μια διαφήμιση μέσω Facebook Ads Manager

To Facebook Ads Manager σου επιτρέπει να τρέχεις διαφημίσεις και στις δύο πλατφόρμες ταυτόχρονα αν τις έχεις συνδεδεμένες.

Μπορείς επίσης να δημιουργήσεις δικά σου γκρουπ κοινών καθώς και να παρακολουθείς πόσο καλά πηγαίνουν οι διαφημίσεις σου.

Αν δεν έχεις ακόμα σελίδα στο Facebook,  τότε εδώ θα βρεις ένα οδηγό με τα βήματα ένα-ένα ώστε να τον δημιουργήσεις.

Έχεις ήδη λογαριασμό;

Tότε ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:

  1. Πήγαινε στο business.facebook.com.
  2. Κάνε κλικ στο Create Account.
  3. Εισήγαγε το όνομα της επιχείρησής σου, επέλεξε τη πρωταρχική σελίδα και έπειτα πρόσθεσε το όνομά σου και το επαγγελματικό σου email.
  4. Συμπλήρωσε όποια άλλη πληροφορία  χρειάζεται ώστε να προχωρήσεις στα επόμενα βήματα.
  5. Μάθε εδώ πώς θα προσθέσεις άτομα στο Business manager.

Όταν ολοκληρώσεις αυτά τα βήματα, τότε είσαι έτοιμος να ξεκινήσεις να δημιουργείς διαφημίσεις.

Βήμα 1ο : Σύνδεση του Instagram με το Facebook Business profile

Αρχικά από το μενού στα αριστερά κάνε κλικ στο business manager.

Έπειτα κάνε κλικ στο Business Settings. Εκεί θα μπορέσεις να κάνεις κλικ στο Instagram accounts.

 

Στη νεα σελίδα θα μπορέσεις να προσθέσεις τη σελίδα του Instagram πατώντας το κουμπί +Add.

Έπειτα πρόσθεσε το username και το password σου και πάτα Next.

Βήμα 2ο: Eπέλεξε το στόχο σου 

Για να δημιουργήσεις τη πρώτη σου διαφήμιση, επέλεξε +Create από το Ads Manager

 Από εδώ θα έχεις την επιλογή να δημιουργήσεις μια καμπάνια μέσω του “guided creation” ή του “quick creation”.

Δύο είναι οι δρόμοι που μπορείς να ακολουθήσεις ώστε να δημιουργήσεις και να διαχειριστείς τις διαφημίσεις σου.

  • Guided Creation

Σε καθοδηγεί βήμα-βήμα στο πώς θα δημιουργήσεις μια τυπική διαφήμιση στο Facebook. Aυτή η επιλογή είναι η κατάλληλη για εκείνους που χρειάζονται λίγη επιπλέον βοήθεια στην αρχή.

  • Quick Creation

Σου επιτρέπει να έχεις περισσότερο έλεγχο κατά τη δημιουργία διαφημίσεων. Αν έχεις μεγαλύτερη εμπειρία στο να δημιουργείς διαφημίσεις, τότε αυτή η επιλογή είναι για σένα.

Έπειτα επέλεξε το σκοπό της καμπάνιας από τη λίστα.

  • Brand awareness. Βοηθάει το κόσμο να μάθει το brand σου.
  • Reach. Παρουσίαση διαφήμισης σε όσο το δυνατό περισσότερους ανθρώπους.
  • TrafficΓια όσο το δυνατό περισσότερα κλικ στην ιστοσελίδα σου ή στο application σου.
  • App installs. Οδήγησε τους χρήστες να κατεβάσουν κάποιο app.
  • Engagement. Για αύξηση του αριθμού σχολίων, likes, shares κτλ.
  • Video views. Για την αύξηση προβολών του βίντεο
  • Lead generation. Σου επιτρέπει να μαζέψεις πληροφορίες από χρήστες που κάνουν κλικ στη διαφήμιση.
  • Messages. Οδήγησε τους χρήστες να στείλουν μήνυμα στο brand σου.
  • Conversions. Για πωλήσεις και sign-ups στο website σου.
  • Catalog sales. Οι χρήστες μπορούν να δουν διαφημίσεις προϊόντων στο κατάλογο σου.
  • Store visits. Για αύξηση των επισκέψεων στο online μαγαζί σου.

Βήμα 3o : Aναγνώρισε ποιο είναι το κοινό σου

 Το επόμενο βήμα  είναι να καθορίσεις ποιόν θες να στοχεύσεις.

 

Το Facebook προσφέρει ένα πολύ ισχυρό σύνολο επιλογών στόχευσης, όπως η ηλικία, το φύλο και η τοποθεσία.

Ακόμα πιο σημαντικό είναι οτι μπορούμε να διαφημιστούμε σε αυτούς που έχουν ήδη εμφανίσει μια υψηλότερη αλληλεπίρδαση με το περιεχόμενό μας. Συγκεκριμένα, μπορείτε να επιλέξετε το ακροατήριό σας με βάση το εάν κάποιος:

  • Αλληλεπίδρασε με το περιεχόμενό σας
  • Επισκέφτηκε τον ιστότοπό σας
  • Ακολουθήστε μια συγκεκριμένη ομάδα ή σελίδα στο Facebook
  • Κατέβασε την εφαρμογή σας
  • Παρακολουθεί τα βίντεό σας
  • Έκανε εγγραφή στο newsletter σας

Bήμα 4ο : Eπέλεξε που θα εμφανιστούν οι δημοσιεύσεις σου.

Σε αυτό το σημείο επιλέγεις που εμφανίζονται οι διαφημίσεις σου στο Facebook και Instagram.

Oι επιλογές είναι δύο:

  • Αυτόματη δημοσίευση

Οι διαφημίσεις σου θα εμφανίζονται στο κοινό σου όποτε είναι πιθανό να έχουν καλύτερη επίδοση. Γενικά είναι προτιμότερο να τρέχεις διαφημίσεις και σε Instagram και σε Facebook.

  • Δημοσίευση που μπορείς εσύ να αλλάξεις τις παραμέτρους

Θα μπορείς να επιλέγεις που εμφανίζονται οι διαφημίσεις σου και πότε. Για παράδειγμα μπορείς να περιορίσεις τις διαφημίσεις μόνο για τα Instagram stories ή μόνο στο feed.

Βήμα 5ο : Επιλογή budget και χρονοδιαγράμματος

Σε αυτό το σημείο μπορείς να καθορίσεις πόσα χρήματα θα ξοδέψεις για την κάθε διαφήμιση και για πόσο καιρό θα τρέξει.

Μπορείς να επιλέξεις ποιο θα είναι το μέγιστο ημερήσιο ποσό που θα ξοδεύεις ή ένα ποσό που θα επενδύσεις για πολύ παραπάνω χρόνο.

Τέλος έχεις και την επιλογή του να διαλέξεις αν θα εμφανίζεται συνεχώς ή συγκεκριμένες ώρες της ημέρας.

Σκέψου πόσο κοστίζει το μέσο CPC (Κόστος ανά κλικ) για τη κάθε περίπτωση διαφήμισης ανάλογα με το κοινό και τα δημογραφικά στοιχεία ώστε να πάρεις μια ιδέα σχετικά με το πόσο πρέπει να ξοδέψεις.

 

Οι Κυριακές είναι η πιο ακριβή ημέρα για να τρέξεις διαφημίσεις. Μάντεψε γιατί! Η προσοχή του κόσμου είναι αυξημένη. Το ίδιο και η διαφημίσεις!

Βήμα 6ο : Δημιουργία διαφήμισης

Αυτή είναι και η στιγμή που δημιουργείς τη διαφήμιση.

Αρχικά θες να διαλέξεις την σελίδα του Facebook που αφορά αυτή τη διαφήμιση μιας και δε θα σε αφήσει να προχωρήσεις παρακάτω.

Αφού το επιλέξεις, μπορείς να διαλέξεις το τύπο διαφήμισης που θα τρέξεις και το πώς θα φαίνεται η διαφήμιση.

Μπορείς κάλλιστα σε αυτό το σημείο να συμβουλευτείς τον οδηγό του Instagram για τους διάφορους τύπους διαφημίσεων και ποιος είναι ο κατάλληλος για εσένα.

Σε αυτό το σημείο μπορείς επίσης να επιλέξεις και ποιο θα είναι το call-to-action button σου, και το destination URL που θα καταλήγει ο κόσμος όταν κάνει κλικ.

 

Πώς θα διαφημίσεις στο Instagram, χρησιμοποιώντας το Instagram

Aυτή η τακτική είναι πολύ εύκολη. Αν επιλέξεις να διαφημίσεις μέσω Instagram τότε απλά το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να επιλέξεις ένα ήδη δημοσιευμένο post από το λογαριασμό σου.

Αν υπάρχει ήδη κάποιο post που να έχει πολύ καλό performance, μπορείς να το προωθήσεις μέσα από το app.

Bασική προϋπόθεση είναι να έχεις ένα Βusiness Instagram προφίλ. Mε το που φτιάξεις όμως ένα, είσαι έτοιμος να ξεκινήσεις.

Απλά κάνεις κλικ στο button Promote κάτω από το συγκεκριμένο post.

 

Σε αυτό το σημείο μπορεί να σου ζητηθεί να κάνεις login στο Facebook για λόγους authentication.

΄Επειτα διάλεξε το στόχο σου.

Θες να κατευθύνεις πιο πολλούς ανθρώπους στο website σου ή θες όσο το δυνατό περισσότεροι να δουν το post σου;

Έπειτα διάλεξε το call-to-action button μιας και θα εμφανίζεται κάτω από το βίντεο ή φωτογραφία της δημοσίευσής σου.

Το Instagram μπορεί να διαλέξει κάποιο κοινό για εσένα αυτόματα, αλλά και πάλι έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις εσύ το δικό σου γρουπ ατόμων ανάλογα με τα ενδιαφέροντα, γεωγραφική τοποθεσία τους ή άλλα δημογραφικά στοιχεία.

Επέλεξε το budget σου και τη διάρκεια της διαφήμισης και πάτα Create Promotion.

Αυτό ήταν!

Από εδώ και πέρα μπορείς να παρακολουθείς τα αποτελέσματα της διαφήμισής σου και ποια είναι η επίδοσή της μέσω Facebook Ads Manager μαζί με όλες τις άλλες διαφημίσεις στο Instagram.

Μερικές ακόμα συμβουλές 

Μάθε ποιο είναι το κοινό σου

Το αν μια διαφήμιση θα είναι καλή για τα social media καθορίζεται πριν καν αποφασίσεις ποιες εικόνες θα χρησιμοποιήσεις και ποιο κείμενο θα προσθέσεις.

Και αυτό το λέω γιατί αν γνωρίζεις καλά το κοινό σου, έχεις την ευκαιρία να δημιουργήσεις περιεχόμενο κομμένο και ραμμένο στα μέτρα τους.

Επίσης, μπορείς να συμβουλευτείς αυτόν τον οδηγό σχετικά με το πώς να κατανοείς το κοινό σου. Ποια λύση προσφέρει το προϊόν ή η υπηρεσία σου;

Τι χρειάζεται και τί προβλήματα έχει;  Έχε όλα αυτά στο νου σου καθώς δημιουργείς διαφημίσεις.

Χρήση hashtags

Σίγουρα όλοι έχουμε πέσει στη παγίδα του να καταχραστούμε hashtags αλλά δεν πρέπει να υποτιμήσουμε τη δύναμή τους.

Τα hashtags βοηθούν στο να αυξηθεί το engagement ενός post κατά 12.6% κατά μέσο όρο

Ένα branded hashtag  ( το οποίο είναι μοναδικό αφού είναι άμεσα συνδεδεμένο με την επιχείρησή σας) μπορεί να εκτοξεύσει το engagement και το awareness.

Mπορείς να χρησιμοποιήσεις μέχρι 30 hashtags για κάθε post, αλλά σε κάθε περίπτωση πρέπει να είναι απολύτως σχετικά με το τη δημοσίευσή σου.

Απόφυγε περιττά hashtags που δεν έχουν σχέση με αυτό που θες να επικοινωνήσεις μόνο και μόνο για να εμφανιστεί σε περισσότερα μάτια.

 

Συνέπεια

Το 60% των κορυφαίων brands χρησιμοποιούν το ίδιο φίλτρο για τις δημοσιεύσεις τους

Η συνέπεια δεν είναι ανάγκη μόνο να αφορά το πόσο συχνά δημοσιεύεις κάτι, αλλά και το τι στυλ χρησιμοποιείς για τις δημοσιεύσεις σου μιας και δείχνει συγκεκριμένο χαρακτήρα που αφορά μόνο εσένα.

Μπορείς λοιπόν να διατηρήσεις το ίδιο στυλ και χαρακτήρα ο οποίος αντιπροσωπεύει εσένα, αλλά καλό θα ήταν να αλλάζεις τις διαφημίσεις σου κάθε εβδομάδα ώστε να αποφύγεις να γίνουν βαρετές και ενοχλητικές.

 

Mελέτη της επίδοσης των διαφημίσεων

Όπως ακριβώς και στα Facebook ads, μπορείς να δεις ποια είναι η επίδοση των διαφημίσεών σου στο Instagram σου μέσω του Facebook Ads Manager.

Είναι πολύ σημαντικό να παρατηρείς την επίδοση τους μιας και αυτό σου δείχνει τί στρατηγική πρέπει να ακολουθήσεις, αν πρέπει να αλλάξεις κάποιες παραμέτρους ή να τις κρατήσεις.

Χωρίς την παραμετροποίηση αυτή δεν θα είναι εφικτό να καταλήξεις στο είδος της διαφήμισης που δουλεύει για εσένα και στο ποιες είναι οι λεπτομέρειες εκείνες που κάνουν τη τελική διαφορά.

Πειραματίσου και μην απογοητευτείς αν δεις τα πρώτα αποτελέσματα και νούμερα να μην είναι έτσι όπως ακριβώς τα φανταζόσουν. Συμβαίνει σε όλους.

Αν ακόμα δυσκολεύεσαι η SimplyDigital.gr μπορεί να βοηθήσει.

Εδώ μπορείς επίσης να παρακολουθήσεις και το βίντεό μας στο οποίο εξηγούμε επιπλέον τρόπους προώθησης της επιχήρησής σου μέσω του Instagram.

Καλή επιτυχία!

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *