10 Τρόποι Προώθησης του Airbnb σου

Ψάχνεις τρόπους να προωθήσεις το Airbnb κατάλυμά σου;

To airbnb έχει μπεί για τα καλά στη ζωή μας και μάλιστα σήμερα έχει φέρει επανάσταση όχι μόνο στον τουριστικό/ ξενοδοχειακό χώρο, αλλά και σε αυτόν του Real Estate.

Εκατομμύρια ιδιοκτήτες ακινήτων που μέχρι σήμερα νοίκιαζαν τα σπίτια τους με το μήνα, αξιοποιούν την πλατφόρμα του Airbnb για να αυξήσουν ακόμα περισσότερο το εισόδημά τους ή αγοράζουν μαζικά διαμερίσματα για αυτόν ακριβώς τον λόγο.

Σίγουρα θα συμφωνήσεις στο ότι αυτό που διαφορoποιεί το Airbnb από τις υπόλοιπες online ταξιδιωτικές πλατφόρμες είναι το ότι κάθε καταχώρηση έχει μια ιστορία πίσω από τις εικόνες και τις περιγραφές.

Κάθε καταχώρηση στο Airbnb, ειδικά αν πρόκειται για το σπίτι κάποιου που παραχωρεί στους ταξιδιώτες δεν είναι απλά άλλο ένα δωμάτιο ενός μεγάλου ξενοδοχείου, αλλά ένας χώρος με ζωή που έχει αγαπηθεί και του έχει δοθεί η απαραίτητη προσοχή πριν παραχωρηθεί στον επισκέπτη.

Είναι ένας τρόπος για τον ταξιδιώτη να ζήσει την πόλη που επισκέπτεται μέσα από το καθημερινό σπίτι ενός ντόπιου ξεφέυγοντας από την τουριστική διάσταση ενός ξενοδοχείου.

Eάν δαθέτεις ξενοδοχείο μπορείς να διαβάσεις εδώ το άρθρο μας για τα 15 καλύτερα tips για τη προώθησή του.

Πώς όμως μπορείς να διαφοροποιηθείς από τα τόσα listings και να προωθήσεις καλύτερα το κατάλυμά σου, αυξάνωντας τον αριθμό των κρατήσεων ακόμα και σε λιγότερο τουριστικές περιόδους;

Αυτοί οι 10 τρόποι προώθησης του Airbnb σου, θα σου φέρουν σίγουρα θετικά αποτελέσματα και μεγαλύτερο εισόδημα.

1. Πες την ιστορία σου μέσω Social Media & διαφημίσου σε μεγαλύτερο κοινό.

Ουσιαστικά όπως και σε κάθε προσπάθεια Marketing, τα πάντα ξεκινούν με μία ιστορία. Αυτή την ιστορία την μετατρέπουμε σε στρατηγική και σε ροή δημοσιεύσεων για να βρούμε το κοινο που ενδιαφέρεται για αυτήν.

Για να το πετύχεις αυτό, δημιούργησε λογαρισμούς στο instagram & facebook σαν να είχες την δική σου επιχείρηση.

Mοιράσου φωτογραφίες  από το εσωτερικό του χώρου, εμπειρίες επισκεπτών, ή οτιδήποτε άλλο στα social media.

Μπορείς μάλιστα να συνδυάσεις αυτές τις φωτογραφίες με άλλες της γύρω περιοχής, και να αφηγηθείς μια ιστορία για τον περιβάλλων χώρο και τις ομορφιές του τόπου.

Ένας επισκέπτης, όταν αποφασίζει να κάνει τις διακοπές του σε ένα μέρος, συνήθως δίνει μεγαλύτερη βαρύτητα στο τόπο και το τί έχει να προσφέρει.  Για αυτό και είναι μεγάλης σημασίας να συμπεριλάβεις φωτογραφίες ή ακόμα και βίντεο και πληροφορίες σχετικές με αυτόν.

Θυμήσου πως είναι καλό να εξατομικεύεις το περιεχόμενο που δημιουργείς ανάλογα με τον τύπο κοινού που έχεις. Είτε πρόκειται για ένα απλό update στη σελίδα σου στο Facebook, είτε για μια δημοσίευση στο Instagram, πάντα έχε στο μυαλό σου το τύπο του κοινού στον οποίο στοχεύεις.

Φυσικά μπορείς να διαφημίσεις το κατάλυμά σου σε groups ανθρώπων που επιλέγεις μέσω Facebook Ads, σε διαφορετικές χώρες ή τύπο κοινού που θα επιλέξεις.

Αν χρειάζεσαι βοήθεια με αύτο, η Simply Digital μπορεί να σε βοηθήσει.

2. Δημιούργησε ένα μοναδικό URL με το οποίο θα προωθείς τη καταχώρησή σου.

Αν θεωρείς πως το κατάλυμά σου έχει κάποιες ενδιαφέρουσες ιδιαιτερότητες όπως η τοποθεσία ή η ιδιαίτερη αρχιτεκτονική του, τότε θα πρέπει να σκεφτείς τη πιθανότητα ενός μοναδικού URL (custom url). Αυτό θα σε βοηθήσει να τραβήξεις κίνηση στη καταχώρηση του Airbnb σου και θα είναι πιο εύκολο να σε θυμηθεί ξανά κάποιος.

Mπορείς ακόμα να πας και ένα βήμα πιο πέρα και να αγοράσεις ένα ξεχωριστό domain. Άρα να δημιουργήσεις τη δική σου ιστοσελίδα ή landing page με σκοπό να κατευθύνεις μέσω αυτής το κοινό που σε ενδιαφέρει στη σελίδα σου στο Airbnb για κράτηση.

Αποτέλεσμα εικόνας για airbnb custom url

3. Έχεις σκεφτεί να συνεργαστείς με κάποιον δημοσιογράφο ή blogger που να ειδικεύεται στα ταξίδια;

Aυτή η κίνηση ή θα σου φέρει καταπληκτικά αποτελέσματα ή απολύτως κανένα.

Η διαφορά θα κριθεί απο την επιλογή του ατόμου ή ατόμων που θα επιλέξεις.

Θέλεις άτομα που πραγματικά αγαπούν αυτό που κάνουν και όχι εφήμερους ψευτο-influencers που κάνουν κάτι τέτοιο, μόνο για τα χρήματα ή τη φήμη.

Οι bloggers αυτού το είδους, έχουν πολύ συχνά πάρα πολλούς ακόλουθους και μπορούν να σου φέρουν μεγάλη δημοσιότητα, αρκεί αυτό που κάνουν, να το κάνουν με αυθεντικό τρόπο.

Ξεκίνα με το να έρθεις σε επαφή με κάποιους που πιστεύεις πως μπορούν να σε βοηθήσουν με αντάλλαγμα να μείνουν στο κατάλυμά σου δωρεάν και να μοιραστούν τη διαμονή τους με το κοινό τους.

Οι περισσότεροι bloggers θα το κάνουν με χαρά, ειδικά αν το κατάλυμα έχει ήδη αρκετά θετικά reviews στη φαρέτρα του.

Ποιος ξέρει, ίσως έτσι να καταφέρεις να κερδίσεις και το ρόλο του Superhost που σημαίνει πως έχεις επιλεχθεί και βραβευτεί από το Airbnb για τις θετικές κριτικές που έχεις λάβει καθώς για λόγω της εμπειρίας σου.

 

4. Συμμετοχή σε Forums σχετικά με ενοικιαζόμενα καταλύματα

Με αυτό το τρόπο, μπορείς να έρθεις σε επαφή με άλλους ιδιοκτήτες και να αλληλεπιδράσεις μαζί τους για το οτιδήποτε μπορεί να σε αφορά ή να σε προβληματίζει.

Aυτό μπορεί να σε βοηθήσει να αναπτύξεις την επιχείρησή σου αλλά και να σε διδάξει και το πώς μπορείς να χειριστείς κάποιες καταστάσεις, καθώς και να διαφημίσεις το χώρο σου στην Airbnb.

Μένοντας ενεργή/ός σε αυτή τη κοινότητα, μπορείς να βεβαιωθείς πως άλλοι ιδιοκτήτες μπορούν να προτείνουν εσένα για τη διαμονή επισκεπτών στη περιοχή σου.

Μια απο αυτές είναι η Airbnb κοινότητα του Facebook.

Οπότε είναι πολύ σημαντικό να χτίσεις την φήμη σου αλλά και την εμπιστοσύνη που σου δείχνει κάποιος προς όφελός σου.

 

5. Γίνε μέλος και σε άλλες ιστοσελίδες τουρισμού στην περιοχή σου.

Το να έχεις απλά καταχωρήσει το κατάλυμά σου στην Airbnb δεν είναι αρκετό για να κάνεις τη διαφορά. Οπότε ένα ακόμα βήμα που μπορεί να σε βοηθήσει είναι το να καταχωρήσεις το χώρο σου σε σχετικές ιστοσελίδες που είναι αξιόπιστες και προωθούν καταλύματα, εστιατόρια και τοποθεσίες που ο επισκέπτης μπορεί να επισκεφτεί .Λειτουργούν θα λέγαμε σαν μια αξιόπιστη πηγή αναφοράς και εμπιστοσύνης και άρα βοηθούν στο να αυξήσουν τις κρατήσεις σου.

 

6. Δημιούργησε επαγγελματικές κάρτες και φυλλάδια.

Εάν χρησιμοποιείς κυρίως τη δύναμη του Internet για να προωθήσεις τη καταχώρησή σου στην Airbnb, μη παραβλέπεις μεθόδους οι οποίες μπορεί να φαίνονται παλιομοδίτικές, πολύ απλά γιατί ακόμα δουλεύουν!

Οι επαγγελματικές κάρτες οι οποίες θα είναι μοντέρνες σχεδιαστικά, αλλά και φυλλάδια ενημέρωσης για το κατάλυμά σου είναι μεγάλης σημασίας καθώς μπορείς να τις μοιράσεις σε τοπικές επιχειρήσεις που η τουριστική κίνηση είναι αυξημένη.

Εάν μάλιστα ταξιδεύεις συχνά, φρόντισε να μοιραστείς τις κάρτες σου με ανθρώπους που συναντάς ή και καλείς προσωπικά να μείνουν στο κατάλυμά σου.

Συναντώντας ανθρώπους από κοντά, δημιουργείς βαθύτερες σχέσεις οι οποίες είναι απαραίτητες ώστε να βρεθείς ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό.

 

7. Καταχώρησε επαγγελματικές φωτογραφίες του καταλύματος σε Design Blogs.

Μάλλον ήδη γνωρίζεις πως μεσιτικά blogs, καθώς αυτά που ασχολούνται με διακόσμηση εσωτερικού χώρου, αναζητούν συνεχώς καινούριο, φρέσκο περιεχόμενο. Δές εδώ τα καλύτερα interior design blogs του 2019.

Σε αυτό το blog μπορείς να δεις κάποια παραδείγματα απο σπίτια στη Μήλο.

Ειδικά αν είσαι περήφανος/η για την ιδιαίτερη αρχιτεκτονική του καταλύματός σου, τότε αυτό ίσως να είναι μια καταπληκτική στρατηγική για να διαφοροποιηθείς και να ξεχωρίσεις από τη μάζα.

Η τοποθεσία που βρίσκεσαι σε αυτή τη περίπτωση δεν έχει καν σημασία για την επιπλέον προώθηση του καταλύματός σου.

Αυτό που θα κάνει τη διαφορά θα είναι το ότι αυτά τα blogs θα σου στείλουν πίσω κίνηση και ενδιαφέρον για τη καταχώρησή σου και θα ενδυναμώσουν την θέση που βρίσκεσαι στις μηχανές αναζήτησης.

Αναζήτησε μικρότερα blogs για αρχή, τα οποία είναι και πιο πιθανό να δεχτούν με τα χαράς να συνεργαστούν μαζί σου.

Απλά πριν κάνεις τη πρόταση και τη κίνησή σου, σκέψου με ποιο τρόπο θα ήθελες το συγκεκριμένο blog να παρουσιάσει το κατάλυμά σου.

Τί είναι αυτό που το κάνει ιδιαίτερο και θα ήθελες να τονίσεις;

Είναι οικολογικά σχεδιασμένο; Έχει συγκεκριμένη αρχιτεκτονική από κάποιο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα; Έχεις σχεδιάσει τα δικά σου έπιπλα και έχεις αναβαθμίσει το χώρο σου με τέτοιο τρόπο που θα έπρεπε και άλλος κόσμος να το δει;

Όλα αυτά αλλά και πολλά άλλα θα μπορούσαν να αποτελέσουν χαρακτηριστικά τα οποία αξίζουν να βγουν στο φως της δημοσιότητας.

 

8. Αντάμειψε τους επισκέπτες σου

Ίσως να είναι το προφανές, αλλά δεν υπάρχει τίποτα πιο ικανοποιητικό από τους επισκέπτες οι οποίοι έμειναν εντελώς ενθουσιασμένοι από τη φιλοξενία σου, και τους βλέπεις να επιστρέφουν ξανά και ξανά στο κατάλυμά σου.

Αυτό σημαίνει πως πολύ απλά κάνεις τη δουλειά σου πολύ σωστά και οι επισκέπτες νιώθουν τόσο καλά που δεν έχουν την ανάγκη να μείνουν κάπου αλλού. Πολύ απλά ξέρουν τί να περιμένουν.

Πολλές φορές όμως το να κάνεις ένα επιπλέον βήμα για να τους ευχαριστήσεις είναι αυτό που θα τους κάνει να σε εκτιμήσουν σε προσωπικό επίπεδο.

Το να προσφέρεις λοιπόν σε κάποιον μια έκπτωση για την επόμενη επίσκεψή τους ή να προσκαλέσεις και τους φίλους ή την οικογένειά τους να μείνουν και αυτοί με κάποια έκπτωση, σίγουρα θα έχει ως αποτέλεσμα την επιστροφή τους αλλά και την διάδοση της φήμης σου σαν host.

Γενικά δεν υπάρχει καλύτερη στρατηγική από το να ξεπερνάς τις προσδοκίες κάποιου. Να τον εκπλήσεις ευχάριστα…

Αποτέλεσμα εικόνας για superhost airbnb

9. Συνδέσου με τη πλατφόρμα και κάνε τακτικά ανανεώσεις και αλλαγές.

Συνήθως πλατφόρμες όπως η Airbnb, διαθέτουν λογισμικό το οποίο αναγνωρίζει το πόσο ενεργός είσαι σαν ιδιοκτήτης.

Το να κάνεις αλλαγές ή απλά ανανέωση τιμών ή διαθεσιμότητας, η απλά το να κάνεις login στο website, σε βοηθάει στο να μένεις ανταγωνιστικός.

Έτσι και η πλατφόρμα αλλά και οι επισκέπτες βλέπουν πως σαν ιδιοκτήτης είσαι ενεργός και αυτό δίνει επιπλέον εμπιστοσύνη στο να κλείσουν.

 

10. Ζήτησε από τους επισκέπτες σου να αφήσουν κριτική.

Αυτό είναι πολύ σημαντικό καθώς είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που κοιτάει κάποιος προτού καταλήξει να κλείσει για τη διαμονή του.

Ακόμα και αν δεν είσαι σίγουρος για το αν ο επισκέπτης έχει μείνει απολύτως ικανοποιημένος, μπορείς ευγενικά να ρωτήσεις. Άν χρειάζεται κάτι επιπλέον (γιατί πολλοί απλά δεν εκφράζουν τη δυσαρέσκειά τους) και μετά την αναχώρησή τους.

Αφού βεβαιωθείς πώς όλα πήγαν καλά, μπορείς να ζητήσεις να αφήσουν τη κριτική τους στην καταχώρησή σου.ƒ

Όσο περισσότερες οι θετικές κριτικές, τόσο περισσότερες  θα είναι και οι κρατήσεις. Τόσο απλά.

Δές εδώ πως δουλεύουν οι κριτικές στο Airbnb.

Όταν αναζητάς δημιουργικούς τρόπους προώθησης της καταχώρησής σου στο Airbnb, θα πρέπει να γνωρίζεις ότι η έκθεση του σε όσο περισσότερα μάτια γίνεται, είναι συχνά πολύ πιο αποτελεσματική από την αμειβόμενη διαφήμιση.

Εάν κατορθώσεις λοιπόν να κάνεις την ιδιοκτησία σου γνωστή στη μάζα, αυτό θα οδηγήσει και σε πολλές κρατήσεις.

Απλά βεβαιώσου πως θα μπορείς να ανταπεξέλθεις με τον όγκο των επισκεπτών που μπορεί να προσελκύσεις!

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.